دکوراسیون

کاغذ دیواری اتاق نوجوان دخترانه

کاغذ دیواری اتاق نوجوان دخترانه

کاغذ دیواری اتاق نوجوان دخترانه
با بزرگتر شدن کودکان سلیقه و نیاز های آنان متفاوت می شود و آن ها دوست دارند اتاق خود را با روحیات نوجوانانه خود دکور کنند. ایجاد تغییرات در دکوراسیون اتاق خواب همیشه جالب و جذاب است. نصب کاغذ دیواری برای اتاق نوجوان با طرح های متنوع و فانتزی یکی از راه های ایجاد این تغییر است. در این نوشتار کاغذ دیواری اتاق نوجوان دخترانه را بررسی می کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/01/01

ایرانادکور، ضمن اهمیت دادن به تمام فضاهای در دسترس، با در نظر گرفتن بودجه، زمان، جنسیت، شرایط سنی و سلیقه افراد، بهترین پیشنهادات برای دکوراسیون اتاق خواب را ارائه خواهد داد. دکوراسیون اتاق خواب دخترانه را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

کاغذ دیواری اتاق نوجوان دختر

انتخاب کاغذ دیواری اتاق نوجوان دخترانه

شما می توانید با توجه به رده سنی فرزند خود کاغذ دیواری با طرح و رنگ مناسبی از بین کاغذ دیواری ها انتخاب کنید. کاغذ دیواری های مخصوص اتاق خواب دخترانه طرح های زیبا و رنگ های جذاب و متفاوتی دارند که بهتر است بر اساس سلیقه نوجوان این انتخاب را انجام دهیم. در این راه می توانیم به او مشاوره داده و ایده های خود را بیان کنیم. اما اگر دختر نوجوان بتواند با توجه به نیاز و سلایق خود عمل کند، قطعاً اتاق خود را جای امن تر و راحت تری خواهد دانست.

کاغذ دیواری هایی با رنگ های ملایم و روشن نظیر صورتی، قرمز، بژ، کرم و بنفش و یا هلویی برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه می توانند بسیار مناسب و خاص باشند. معمولا دختران نوجوان، دیگر کاغذ هایی با طرح کارتونی را نمی پسندند، آن ها به طرح های هندسی، گل دار، راه راهی و رنگ هایی که کمی بزرگسالانه تر هستند، بیشتر علاقه نشان می دهند.

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان دختر

کاغذ دیواری سه بعدی و پوستری برای اتاق دختر

علاوه بر کاغذ دیواری های طرح دار در سال های اخیر انواعی از کاغذ دیواری پوستری و کاغذ دیواری سه بعدی هم به بازار آمده است. دختران نوجوان می توانند حتی عکس مورد علاقه را به صورت پوستر سفارش دهند. این عکس گاهی خواننده یا بازیگر مورد علاقه شان است و گاهی طرحی رمانتیک و یا معنا دار که برایشان جذاب است.

همچنین کاغذ دیواری های سه بعدی که می توانند بسیار خلاقانه و جذاب باشند. معمولا دختران نوجوان طرح هایی که دارای نوشته های انگیسی است و یا قلب و گل های ریز دارد را می پسندند. البته اخیرا طرح های سنتی نیز در بین نوجوانان مد شده است. نوشته های نستعلیق و شعرهای با احساس در کنار عکس چهره می تواند الهام بخش باشد.

پوستر اتاق نوجوان دختر

نکاتی در خصوص انتخاب کاغذ دیواری دخترانه

از زمان کارتون باربی رنگ صورتی رسما دخترانه و آب رسما پسرانه شد اما الزاماً اتاق همه دخترها نباید صورتی باشد. مثلا ترکیب رنگ فیروزه ای و نقره ای می تواند برای یک دختر نوجوان بسیار شیک باشد و یا ترکیب نباتی و بنفش می تواند اتاقی شاد و رویایی برایش بسازد. همچنان که رنگ هلویی با سفید هم بسیار شاد و خاص خواهد بود.

خوب است توجه داشته باشید که در سنین نوجوانی دختران دارای وسایل خرد و ریز زیادی هستند، انواع زیور آلات، بدلیجات، عروسک ها و اکسسوری های با مزه که باید برای آن ها در اتاق جایی در نظر بگیرید. پس ابتدا تاقچه ها، شلف هاو کمد ها را طراحی کنید و سپس به کاغذ دیواری فکر کنید. دلیل این ترتیب انتخاب این است که ممکن است شما پوستر و یا طرحی برای دیوار انتخاب کنید، اما بعد از آن بخواهید شلف و یا قفسه ای بر روی دیوار نصب کنید که دقیقا بر روی زیباترین قسمت طرح قرار گیرد. پس حتماً به ترتیب اجرا دقت کنید تا بعداً دچار دردسر نشوید.

کاغذ دیواری اتاق نوجوان دخترانه

مقالات زیر را هم مطالعه کنید:

enlightenedاتاقی به سبک جوانی

enlightenedایده هایی برای دکوراسیون اتاق نوجوان

enlightenedدکوراسیون اتاق خواب دخترانه

سخن آخر از ایرانادکور

دخترهای نوجوان دارای روحیه حساسی هستند، آن ها در سنین 12 تا 18 سال بیشتر به اتاق خود می روند و ممکن است مهمانی های کوچکی با دوستان خود در اتاقشان داشته باشند. خوب است به این نیاز آن ها بها داده و اتاقی رویایی برای گذراندن این روزهای زیبا را برایشان فراهم کنیم. البته این اتاق رویایی الزاماً با صرف هزینه های گزاف مهیا نخواهد شد، در بسیاری اوقات با تغییرات اندک اما خلاقانه می توان براحتی به این هدف دست یافت.

اتاق نوجواندختر

مانند همیشه، ما در ایرانادکور معتقدیم که مهمترین رکن، سلیقه صاحب اتاق است. پس سلیقه دختر نوجوان خود را بر هر چیز دیگر مانند مد یا تقلید از مدلی که قبلا دیده اید ترجیح داده و اجازه دهید از خصوصی ترین فضای زندگیش لذت ببرد. ما نیز در این راه کنار شماییم تا پیشنهادات خلاقانه ای در خصوص انتخاب کاغذ دیواری اتاق نوجوان دخترانه را ارائه دهیم. ما بهترین دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. ترفند های دکوراسیون اتاق کودک هم پیشتر در همین سایت بررسی شده است.

نویسنده: ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون اتاق دختر نوجوانکاغذ دیواری اتاق دخترانهپوستر اتاق دختر نوجوانکاغذ دیواری اتاق نوجوان

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه