دکوراسیون

کاربرد مبل ال شکل

کاربرد مبل ال شکل

کاربرد مبل ال شکل
خرید مبل ال مناسب ممکن است برای خیلی ها کمی دشوار باشد، اما با دانستن نکات کلیدی که در این مطلب به آن ها اشاره کرده ایم می توانید بهترین مبل ال را بخرید.

تاریخ مقاله : 1399/06/06

گروه مهندسی ایرانادکور با در اختیار داشتن کارشناسان ماهر و اجرای پروژه های بسیار موفق با رعایت اصول و قوانین دکوراسیون داخلی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون هال و پذیرایی مستطیل شکل، با تهیه این مقاله قصد راهنمایی و تکمیل اطلاعات شما عزیزان را دارد.

مبلمان ال

کاربرد مبل ال شکل

خرید مبل ال مناسب ممکن است برای خیلی ها کمی دشوار باشد، اما با دانستن نکات کلیدی که در این مطلب به آن ها اشاره کرده ایم می توانید بهترین مبل ال را بخرید.

مبلمان ال

انتخاب مبل ال

در بین انوع مختلف مبلمان، مبل ال محبوبیت بسیاری دارد و در تنوعی از طرح و رنگ هم تولید می شود. انتخاب نوع مبل راحتی و خرید بهترین مدل برای دکوراسیون منزل کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد. در این روند چیزی که بیشتر از همه باید مورد توجه شما قرار گیرد نیاز و خواسته خودتان است. بعد از تعیین این دو فاکتور مهم، پیشنهادهایی که از طرف افراد متخصص و تولید کننده مبل به شما داده می شود، می تواند شما را به هدفی که دارید برساند.

مبلمان ال

مبل ال چیست؟

مبل ال یک مبل است به شکل  L انگلیسی که در واقع دو خطی است که به هم عمود شده اند. پس مبل ال هم از دو جایگاه نشیمن تشکیل شده اند که در نقطه اتصال بر هم عمود هستند. تفاوتی که این مبل با دیگر مبل ها دارد موارد متعددی را شامل می شود. یکی اینکه دو ضلع مختلف مبل ال را نباید از هم جدا کنید چون چیزی که باقی می ماند دیگر مبل ال نیست! این نوع مبلمان در فضاهای کوچک کاربرد بیشتری داشته و فضای کمتری را اشغال می کنند.

مبلمان ال

خرید مبل ال

زمانی که قصد خرید مبل ال را دارید، آنچه در فضای داخلی خانه شما اهمیت پیدا می کند، این است که فضای مورد نیاز برای قرار دادن این مبل را داشته باشید. منظور ما ابعاد فضا نیست، بلکه دقیقا اضلاع و گوشه های خانه تان اهمیت دارند بهترین فضا برای قرار دادن مبل ال در خانه جایی است که شما دقیقا دو دیوار با زاویه 90 درجه دارید که بسیاری از خانه ها از داشتن آن محرومند بنابراین اگر دو دیوار با زاویه 9 درجه ندارید لطفا مبل ال شکل نخرید. چراکه بهیچ وجه نمی توانید آن را در خانه خود جای دهید!

.

مبلمان ال

نکته مهم در خرید مبل ال شکل

جهت مبل ال را نمی توانید تغییر دهید بنابراین موقع خرید دقت کنید که جهت اضلاع دیوار شما به چه صوررت است و منطبق با آن از مبل ال شکل استفاده کنید. باید بدانید که مبل الی که می خرید در جهت مناسب برای قرار گیری منزل شما باشد. باید بدانید که زاویه مبل ال باید در سمت چپ باشد یا سمت راست! اگر به این ویژگی توجه نکنید حتما یکی از بخش های مبل جلوی دید دیگر بخش ها را می گیرد. و شما از خریدتان پشیمان خواهید شد.

مبلمان ال

مزایای خرید مبل ال

خرید مبل ال برای فضایی است که می خواهید در آن صمیمیت بیشتری داشته باشید. مبل ال یک مبل غیر رسمی است. فامیل، دوستان یا آشنایانی که به منزل شما مهمان می شوند، در کنار هم و در فاصله کمتری از هم قرار می گیرند و به همین دلیل حس محبت و صمیمیت افراد بیشتر می شود. به دلیل ساختار و ماهیت مبل ال ، استفاده از آن در فضای نشیمن و تماشای تلویزیون هم کاربرد بسیار خوبی دارد و فضای دنج و صمیمی خوبی به وجود می آورد. کلا مبل ال فضای بسیار کمی اشغال می کند چون به دیوار میچسبد.

مبل ال

مقالات بیشتر برای آگاهی شما :

enlightenedنحوه چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل

enlightenedتکنیک های ست کردن فرش و مبل

enlightenedسبک شناسی مبلمان

مبل ال

سخن پایانی ایرانادکور

با همه این توضیحات، اگر باز هم دقیقا نمی دانید چه نوع مبل الی برای خانه تان بهتر است، پیشنهاد می کنیم با مشاوران ما در ایرانادکور در تماس باشید  تا کم هزینه ترین راه های تغییر دکوراسیون را به شما پیشنهاد دهند. بهترین دکوراسیون داخلی در شیراز را از ما بخواهید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه