آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

کابینت نئو کلاسیک ؛ جدیدترین کابینت دنیا

کابینت نئو کلاسیک ؛ جدیدترین کابینت دنیا

کابینت نئو کلاسیک ؛ جدیدترین کابینت دنیا
کابینت نئو کلاسیک ؛ جدیدترین کابینت دنیا را می شناسید؟ نئوکلاسیک در واقع یک سبک است نه نوعی از کابینت ، سبکی زیبا و خاص که سلیقه خاص پسندان را پوشش می دهد.

کابینت نئو کلاسیک ؛ جدیدترین کابینت دنیا را می شناسید؟ نئوکلاسیک در واقع یک سبک است نه نوعی از کابینت ، سبکی زیبا و خاص که سلیقه خاص پسندان را پوشش می دهد.

با ما در این نوشتار از ایرانادکور همراه باشید تا با سبک کابینت نئوکلاسیک آشنا شوید. همچنین توصیه می کنیم مقاله  بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز  را بخوانید و با ما در تماس باشید تا بهترین و جدیدترین کابینت های روز دنیا را در منزل خود داشته باشید.

کابینت نئوکلاسیک ایرانادکور

کابینت نئوکلاسیک چیست ؟

بیایید ابتدا بطور خلاصه بدانیم که به چه کابینتی کابینت نئو کلاسیک می گویند ؛ به زبان ساده تلفیقی از کابینت مدرن و کلاسیک این روزها بدل شده به کابینتی به نام نئو کلاسیک که کمی از سادگی و مینیمال بودن کابینت مدرن دور شده و کمی هم از زرق و برق بسیار زیر کابینت های کلاسیک دور است.

این کابینت در عین شیک بودن دارای المان‌های تزئینی ساده‌ای بوده که نمایی مدرن و لوکس را به رخ می کشد و در واقع آمیزه‌ای از هنر و طرح‌های اشرافی‌ همراه با مدرنیته و سادگی است. در واقع شما بستری از سبک مدرن را دارید که زیبایی های با شکوه سبک کلاسیک را به همراه دارد ، سادگی آن باعث می شود سالها از کابینت تان خسته نشوید و طرح های آن باعث ایجاد جذابیت می شود.

کابینت نئوکلاسیک چیست ؟

مشخصات کابینت های نئوکلاسیک

  1. بیشتر در رنگ های سرد و ملایم مانند سفید ، کرم ، طوسی و طرح چوب استفاده می شوند.
  2. بر خلاف سبک مدرن که هیچ تزئیناتی بر روی کابینت کار نمی شود ، این نوع از کابینت دارای طرح هایی ظریف و متقارن است.
  3. کابینت نئو کلاسیک هم در آشپزخانه های کوچک کاربرد دارد و هم آشپزخانه های بزرگ
  4. با هر سبکی از منزل به راحتی هماهنگ می شود.
  5. کابینت‌های نئوکلاسیک، کابینت‌هایی با ارتفاع بلند طراحی و اجرا می شوند و معمولا تا نزدیک سقف ادامه دارند، به همین دلیل در زمره کابینت‌های جادار به حساب می آیند.
  6. در کابینت نئوکلاسیک صفحه رویی کابینت ها معمولا سنگ است.
  7. برای نمایش دادن بهتر این سبک از درب های شیشه ای طرح دار هم استفاده زیادی می شود.
  8. وسایل سنتی به خوبی با این سبک از آشپزخانه هماهنگ می شود.

مشخصات کابینت های نئوکلاسیک

متریال کابینت نئوکلاسیک چیست؟

اولین بار کابینت های نئوکلاسیک را با چوب طبیعی ساختند اما از آنجا که چوب متریال گران قیمتی است ممبران که همان ام دی اف خام است هم برای تهیه این کابینت کاربرد دارد ؛ برای ایجاد خطوط و نقوش ظرف روی درب ها هم باید از دستگاه CNC استفاده کرد و سپس آن را با لایه ای از PVC پوشش میدهند که تا حدی آن را ضد اب هم می کند.

متریال کابینت نئوکلاسیک چیست؟

معرفی انواع کابینت های نئوکلاسیک

دسته بندی ارائه شده در این بخش بر اساس متریال است و ربطی به طرح کابینت نئو کلاسیک ندارد :

  • کابینت تمام چوب
  • کابینت روکش چوب
  • کابینت با رنگ پولیشی
  • کابینت انزو

معرفی انواع کابینت های نئوکلاسیک

کابینت تمام چوب

همانطور که حدس می زنید و میدانید گران ترین و با ارزش ترین نوع کابینت ، کابینت تمام چوب است که برای خانه های مجلل و آشپزخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد ؛ پس اگر فقط به کیفیت و زیبایی می اندیشید و صفرهای حسابتان زیاد است حتما به سراغ کابینت تمام چوب بروید و یک عمر از دیدن آن و حتی از بوی آن لذت ببرید!

این کابینت ها با چوب درختانی با چگالی بالا مانند گردو ، بلوط ، راش و گیلاس ساخته می شوند و گاهی هم چوب روسی که قیمت کم تر و تراکم پایین تری دارد جایگزین می شود.

کابینت تمام چوب

کابینت روکش چوب

کابینت روکش چوب، در واقع ارزان تر از کابینت تمام چوب است ام دی اف یا چوب ارزان را با لایه ای نازک از چوب می پوشانند که زیبایی واقعی چوب را داراست ، برای این کار از چوبدرختانی مانند راش ، بلوط ، گردو و گیلاس استفاده می شود که قیمتها و رنگ آنها با هم متفاوت است.

برای اجرای چنین کابینتی باید دقت کنید که کابینت ساز شما از بهترین متریال استفاده کند چون برای شما قابل تشخیص نیست که این روکش مربوط به کدام درختان بوده و حتی ممکن است بعد از اجرا متوجه تفاوت در طرح و رنگ درب های کابینت شوید. ضمن اینکه برای چسباندن این کابینت باید از چسب های بسیار مرغوب استفاده شود تا نتیجه کار با کیفیت باشد.

ما در ایرانادکور بهترین متریال های روکش چوب را در اختیار شما قرار می دهیم و به زیباترین شکل کابینت نئو کلاسیک شما را اجرا می کنیم.

کابینت روکش چوب

کابینت با رنگ پولیشی

یکی از با کیفیت ترین و دوست داشتنی ترین کابینت های نئوکلاسیک کابینت پولیشی است ، در این نوع از کابینت ابتدا ام‌دی‌اف خام توسط دستگاه CNC حکاکی و منبت شده و سپس سمباده می‌شود و پس از بادگیری و زدون گرد و غبار از آن، طی چندین مرحله رنگ می‌شود و در پایان هر مرحله از رنگ آمیزی سطح کابینت سمباده می‌خورد و مجددا رنگ می‌شود. نتیجه انجام این مراحل ، ایجاد کابینتی با سطح براق و صاف است ؛ این نوع از کابینت دارای دستگیره سرامیکی و تاج و زیر چراغ ابزار خورده مختص به خود است که بر زیبایی آن می افزاید.

ضخامت رنگ درب های پولیشی بین یک تا دو میلیمتر است و قطر درب ها در دو سایز بیست و پنج میلیمتری و چهل میلیمتری است. نوع رنگ در این نوع دکور بسیار حساس است لیکن پیشنهاد می کنیم از شرکت های معتبر خرید کرده و تا با خیالی آسوده محصولی با کیفیت و مرغوبیت بالا دریافت کنید و از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند گردید.

ما درایرانادکور بهترین و زیباترین کابینت های پولیشی را برای شما طراحی و اجرا می کنیم ؛ کافیست با ما تماس بگیرید!

کابینت با رنگ پولیشی

کابینت انزو

کابینت انزو برای اولین بار در آمریکا ساخته شد و توسط ایتالیایی ها وارد ایران شد ، سپس تولیدکنندگان ماهر ایرانی اقدام به ساخت این کابینت در ایران کردند و هنر خود را به نمایش گذاشتند تا با قیمت پایین تری بتوانند آن را در منازل و ویلاها اجرا کنند.

ضخامت درب های این مدل کابینت بیست و پنج میلیمتر و چهل میلیمتر است، ضخامت رنگ در این مدل یک میلیمتر است. نوع رنگ کابینت های انزو پلی اورتان است اما در کشور ما به جهت صرفه جویی در هزینه و سود بیشتر از رنگ های پلی استر استفاده می شود که دقت کنید این انتخاب را انجام ندهید چراکه ماندگاری خوبی نخواهد داشت.

در ایران کابینت انزو ، می تواند بسیار باکیفیت تولید شود؛ مغزی کابینت انزو از ورق ام‌دی‌اف خام خارجی بسیار باکیفیت و روکشی از رنگ پولیشی خواهد بود. تفاوت کابینت انزو و کابینت پولیشی پولیشی کیفیت آن است که البته در مدل انزو بسیار بالاتر است چراکه مغزی انزو حتما از ام‌دی‌اف خارجی است و روند رنگ کردن آن ، طی چند مرحله و در محیط کاملا ایزوله و به دور از هرگونه گرد و غبار خواهد بود.کابینت انزو در سبک نئوکلاسیک، یکی از بهترین و زیباترین نمونه‌هایی است که در آشپزخانه‌ی ایرانی مانند نگین سفیدی جلوه می کند.

کابینت انزو

ما در ایرانادکور بهترین کیفیت کابینت انزو را نیز به شما ارائه خواهیم داد و کار نهایی ما بهترین تبلیغ برایمان خواهد بود.

در مقاله بعدی به مزایا و معایب کابینت های نئوکلاسیک ، انواع دستگیره های آن ، جزیره های مخصوص این سبک و بسیاری موارد کاربردی دیگر می پردازیم به سایت ایرانادکور باز هم سر بزنید و به روز باشید.

مقاله صفر تا صد اجرای کمد دیواری در شیراز را نیز بخوانید چراکه ما در ساخت کمد دیواری هم حرفه ای هستیم و بهترین کمد دیواری ها را برایتان خواهیم ساخت.

نویسنده : ص.توکلی / سرپرست تیم محتوا ایرانادکور

تیرماه 1402

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه