دکوراسیون

چیدمان منظم و شیک میز آرایش

چیدمان منظم و شیک میز آرایش

چیدمان منظم و شیک میز آرایش
گاهی تعداد زیورآلات و لوازم آرایشی از کنترل خانم ها خارج می شود و میز آرایش بسیار نامرتب می شود، میز آرایش چه به صورت تک باشد و چه به شکل ست کامل بهتر است همیشه مرتب و منظم چیده شود.این کار در منظم دیده شدن چیدمان اتاق خواب شما هم تاثیر بسیاری خواهد داشت. در خصوص چیدمان میز آرایش میتوانید به سراغ سبک های مختلفی رفته و سبک خاصی را برای خود انتخاب کنید. در این نوشتار از ایرانادکور به موضوع چیدمان منظم و شیک میز آرایش خواهیم پرداخت.

تاریخ مقاله : 1399/06/13

ایرانادکور، با احترام گذاشتن به انواع سلایق، سعی در رضایتمندی افراد با نظرات و روحیات متفاوت دارد.  باید ها و نباید های دکوراسیون منزل را در مقالات این سایت برایتان بازگو می کنیم.

دکوراسیون میز آرایش

چیدمان میز آرایش

یکی از بهترین راه ها برای مرتب نگه داشتن میز آرایش این است که لوازم آرایشی که کمتر مورد استفاده روزمره هستند را داخل یک جعبه یا کیف آرایشی مجزا قرار دهید و از روی میز جمع کنید. می توانید روی میز آرایشی تان جعبه ای کوچک و یا سینی یا سبد مناسبی برای لوازم آرایش روزمره تان داشته باشید، در این صورت لوازم مورد نیازتان نیز حاضر و جداسازی شده هستند.

دکوراسیون میز آرایش

چیدمان میز آرایش یه سبک ساده

در خصوص میزهای ساده لوازم آرایش، در نگاه اول آن را شبیه به یک میز تحریر خواهید دید.آئینه تنها چیزی است که باعث می شود میز آرایش قابل شناسایی باشد. حتی اگر نمی خواهید هزینه ای برای خرید یک میز آرایش مدرن و جدید داشته باشید می توانید از میز تحریر سابق خود کمک گرفته و یک آینه به آن بیافزائید و با یک رومیزی مناسب و لیوان ها و سبدهای رنگی تزیین کنید. این بستگی به سلیقه شما دارد.

دکوراسیون میز آرایش

میز آرایش لوکس و کلاسیک

این روزها میزهایی لوکس به بازار آمده که عروس خانم ها تمایل دارند از چنین میز آرایشی هایی که سبک کلاسیک و لوکس دارند در چیدمان اتاق خواب خود استفاده کنند. برخلاف میزهای ساده ، این میز ها ظاهری فوق العاده حرفه ای داشته و شکل آن ها به هیچ عنوان شبیه به یک میز تحریر ساده نمی باشد. این میزها به نحوی طراحی شده اند که داشتن آن ها تحولی عظیم در دکوراسیون اتاق خواب شما خواهد داشت و اگر بتوانید هزینه کنید و ست کامل آن را تهیه کنید یک اتاق خواب ژورنالی خواهید داشت.

دکوراسیون میز آرایش

چیدن اصولی عطر و ادکلن

شیشه های عطر و ادکلن جزو وسایلی هستند که برای زیبا تر نشان دادن میز های آرایشی استفاده می شوند. می توانید از یک سینی گرد کمک بگیردی تا بتوایند به زیبایی هر چه تمام تر عطر و ادکلن های خود را بچینید و از آن لذت ببرید. این کار علاوه بر زیبا تر نشان دادن میز شما این امکان را می دهد که میز آرایشی مرتبی داشته باشید می توانید به ترتیب قد عطر ها بچینید تا دسترسی به آن ها ساده تر شود.

دکوراسیون میز آرایش

نکات دیگر در زمینه چیدمان لوازم آرایش

مسلما در هر خانه ای لیوان های رنگی و سبد های جذاب و زیبا پیدا می شود؛ شما می توانید از این وسایل استفاده کرده و لوازم خود را به شکل مرتبی در یک جا قرار دهید. این کار هم یک ایده جالب خواهد بود و هم اینکه باعث می شود لوازم ریز و درشت شما همیشه در دسترس بوده و به آسانی قابل استفاده باشند.

دکوراسیون میز آرایش

مقالات زیر را بخوانید:

enlightenedبهترین رنگ برای اتاق خواب کدام است

enlightenedاتاق خواب با تم قهوه‌ای

enlightenedرنگ های تیره و خاص در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون میز آرایش

سخن پایانی ایرانادکور

ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا با صرف کمترین هزینه و زمان زیباترین و دنج ترین دکوراسیون با تم چوب برای اتاق خواب را به شما ارائه دهیم. ایده های ناب طراحی داخلی را در کنار ما تجربه کنید و به جمع مشتریان راضی ما در ایرانادکور بپیوندید. بهترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران را با دریافت مشاوره رایگان ما آغاز نمایید.

نویسنده: ص. توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه