مصالح ساختمانی

پنجره های یو پی وی سی در شیراز

پنجره های یو پی وی سی در شیراز

پنجره های یو پی وی سی در شیراز
امروز قصد داریم در خصوص پنجره های upvc صحبت کنیم، در همین ابتدا باید بگوییم، این نوع از پنجره ها در صورت تولید و نصب استاندارد می تواند قابلیت بسیار بالایی در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی و کنترل آلاینده های هوا و صوت داشته باشد. در ادامه بیشتر با پنجره یو پی وی سی آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/03/07

ایرانادکور، مرجع دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، مشاور شما در زمینه های مختلف طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها و طراحی فضاهای سبز خواهد بود. در این نوشتار پنجره های UPVC در صنعت ساختمان را بررسی خواهیم کرد.

پنجره یو پی وی سی

UPVC چیست؟

UPVC مورد استفاده در پنجره دو جداره مخفف عبارت Unplasticised Poly Vinyl Chloride است که از ترکیب مشتقات نفت خام و نمک طعام به وجود می آید. جنس خاص این متریال سبب می شود که در سرما و گرما در برابر تغییر شکل مقاومت می نماید علاوه بر این ماده، مواد افزودنیِ دیگری نیز جهت ایجاد خواص موردنیاز به ترکیب اضافه می‌شود که عدم وجود آن‌ها یا تغییر میزان به‌کاررفته در فرمولاسیون می‌تواند محصول نهایی ساخته‌شده را به‌شدت تحت تأثیر قرار دهد.

پنجره یو پی وی سی

آشنایی با پنجره UPVC

پنجره یو پی وی سی، ظاهری جذاب دارد و دارای  طرح ها، رنگ ها و مدل های بسیار متنوع است که می تواند با طراحی های متفاوت ساختمان ها هماهنگی داشته باشد. خوب است بدانید پنجره دو جداره یو پی وی سی را میتوان جایگزین هر نوع پنجره قدیمی کرد. این محصول به خاطر ساختار کلی و فرمت نصب، حتی در برخی مناطق عشایری توسط افراد برای چادرهای عشایری نیز استفاده شده است!

پنجره یو پی وی سی

قیمت پنجره های UPVC

شاید بخواهید بدانید قیمت پنجره های یو پی وی سی در شیراز و جنوب ایران چقدر است؟ پیش از بحث درباره هزینه نهایی این پنجره باید بگوییم که این نوع از پنجره ها با کنترل مصرف انرژی قطعا هزینه های خود را جبران خواهد کرد و در واقع خرید پنجره upvc به هیچ وجه هزینه نیست! اما این محصول نسبت به سایر متریال ها هزینه های کمتری هم دارد چراکه برای نصب آن نیاز به تخریب و بنایی دیوار نیست.

پنجره UPVC

قیمت این پنجره ها بستگی زیادی به متراژ قسمت های بازشو دارد. در قسمتهایی که دارای قابهای ثابت باشد قیمت کمتر و در قسمتهای دارای بازشو به سبب استفاده دو برابر پروفیل وهمچنین مصرف یراق آلات و لولا ها و دستگیره پنجره قیمت بالا میرود.

پنجره UPVC

دیگرمزایای پنجره های یو پی وی سی

بالاترین ضریب امنیتی و استحکام

ظاهر ظریف پنجره های یو پی وی سی

بالا بودن ضریب مقاومت ضربه ای

دارای زبانه های قفلی در سه طرف بنابراین سارقین نمی توانند آنها را پیدا کرده و باز نمایند

پنجره UPVC

مدت زمان تولید و نصب کمتر از یک هفته

ثبات رنگ و عدم نیاز به رنگکاری

مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی

دوست دار محیط زیست (بدون سرب)

پنجره UPVC

مقالات زیر را نیز مطالعه نمایید :

enlightenedمزایای شیشه دوجداره

enlightenedدرب ضد آب منزل

enlightenedاجرای دکوراسیون داخلی با شیشه

UPVC

سخن پایانی ایرانادکور

پنجره‌های یو پی وی سی که دارای شیشه‌های دوجداره با فاصله پر شده از گاز آرگون باشند، احساس حرارتی مطلوبتری در تابستان و زمستان برای ساکنین که گاهی در مجاورت پنجره‌ها قرار می گیرند ایجاد خواهند کرد.

در نوشتار فوق پنجره یو پی وی سی در شیراز را بررسی کردیم. در خصوص انتخاب بهترین مصالح ساختمانی کارشناسان فنی ما در ایرانادکور در کنار شما هستند تا پیشنهاداتی به روز و کاربردی را ارائه دهند. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های ما در تماس باشید تا برترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران را به شما عزیزان ارائه دهیم. خلاقیت و تفکر خلاق در معماری سرلوحه ما است.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه