دکوراسیون

پرده کرکره ای برای فضای پذیرایی

پرده کرکره ای برای فضای پذیرایی

پرده کرکره ای برای فضای پذیرایی
در این نوشتار از ایرانادکور می‌خواهیم درباره انتخاب پرده کرکره ای برای پذیرایی صحبت کنیم. برخی فکر میکنند که انتخاب این مدل پرده برای پذیرایی مناسب نیست و زیبایی خاصی ندارد اما با دانستن مزیت‌های این مدل پرده و بررسی کاربرد آن‌ها در دکوراسیون مدرنو شناخت انواع مدل آن میتوان فهمید که پرده کرکره برای فضای پذیرایی هم بسیار مناسب و زیباست. با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/04/29

ایرانادکور مرجع دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، بهترین مشاور شما در زمینه مدیریت هزینه و انتخاب بهینه در هنگام تغییر دکوراسیون یا طراحی خانه مدرن  شما .

پرده کرکره پذیرایی

پرده کرکره ای کاربردی و زیبا

قابلیت تنظیم نور، مهم‌ترین ویژگی پرده کرکره ای است که آن را به یک پرده مدرن و جذاب تبدیل کرده است. بر خلاف سایر انواع پرده ها اگر روز روشن دلتان اتاق تاریک بخواهد و یا اینکه تماما نور بخواهید هر دو با پرده کرکره ای امکان‌پذیر است. علاوه بر این شدت نور به صورت سایه روشن در این نوع پرده قابل دریافت است.

پرده کرکره پذیرایی

انواع پرده کرکره ای

استفاده از پرده کرکره ای، علاوه بر کاربردی بودن در محیط های داخلی، می‌تواند تاثیر زیادی در ایجاد دکوراسیونی شیک و بی‌نظیر داشته باشد.حتما شما هم می دانید که پرده های کرکره ای یا عمودی هستند یا افقی. امروزه پرده کرکره ای افقی در دکوراسیون خانه‌ها استفاده  بیشتری دارند. حرکت دادن پرده به دو صورت دستی و الکتریکی است. یعنی می‌توانید آن‌ها را یا به صورت دستی و یا به صورت کنترلی به حالت باز، نیمه باز و یا بسته تنظیم کنید.

پرده کرکره پذیرایی

پرده کرکره پلیسه و شید

پلیسه: از جنس پارچه هستند، زمانی که بالا می‌روند چین‌های ریز و تیزی می‌خورند و وقتی پایین می‌آیند کاملا باز می‌شوند. تنوع طرح و تنوع رنگی زیادی دارند. امکان چاپ طرح‌های سفارشی بر روی آن‌ها وجود دارد

شید: با متریال‌های مختلفی مثل کتان، بامبو، پلی‌استر و… ساخته می‌شوند. زمانی که بالا می‌روند در یک محفظه استوانه‌ای قرار می‌گیرند و در زمان پایین بودن کاملا صاف و یکنواخت هستند. تنوع طرح و تنوع رنگی دارند. برای پنجره‌های بسیار بزرگ مناسب‌اند.

پرده کرکره پذیرایی

پرده کرکره ای آلومینیومی و لانه زنبوری

آلومینیومی : فلزی و از جنس آلومینیوم هستند، هم می‌توان پرده را به بالا و پایین کنترل نمود و هم پره‌ها را باز یا بسته کرد. برای فضاهای اداری مناسب هستند.

لانه زنبوری: از جنس پارچه و نازک. دوخت آن‌ها طوری‌ست که از کنار به صورت لوزی لوزی دیده می‌شوند، تنوع رنگی زیادی دارد.

پرده کرکره پذیرایی

پرده های کرکره ای رومن و زبرا

رومن : بسیار لوکس و از جنس پارچه هستند. دوخت آن‌ها به گونه‌ایست که به صورت عمودی و آکاردئونی باز و بسته می‌شوند.

زبرا: از متریال پارچه ساخته می‌شود. طراحی آن به گونه‌ایست که از پارچه ضخیم و شفاف به صورت ترکیبی برای کنترل نور استفاده می‌کند. سایه روشن افقی در دکوراسیون ایجاد می‌کنند. تنوع طرح و تنوع رنگی خوبی دارند. بیشتر برای آشپزخانه استفاده می‌شوند.

پرده کرکره پذیرایی

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه :

enlightenedپرده‌های ساده و شیک پذیرایی

enlightenedپرده های باهوش در خانه های هوشمند

enlightenedانتخاب زیباترین پرده برای خانه

پرده

سخن پایانی ایرانادکور

حالا که با انواع پرده کرکره ای آشنا شدید، می توانید با تحقیق بیشتر، مناسبترین پرده کرکره ای برای فضای پذیرایی خود را انتخاب کنید در این راه تیم دکوراسیون داخلی ما در ایرانادکور همراه شما هستند. کافیست با شماره های ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید. از بین پرده های نام برده استفاده از پرده های شید، زبرا، رومن بیشترین کاربرد را دارند. مدرن ترین پرده کرکره های افقی و عمودی در همین سایت به شما معرفی شده اند. بهترین پرده برای پذیرایی در شیراز را به شما ارائه خواهیم داد.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

پرده زبراپرده کرکرهپرده افقیپرده عمودیپرده رومن

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه