رنگ آمیزی

نقاشی ساختمان در شیراز

نقاشی ساختمان در شیراز

نقاشی ساختمان در شیراز
نقاسی ساختمان همیشه بخش مهم و تاثیرگذاری از دکوراسیون داخلی یک ساختمان را تشکیل می‌دهد و لازم است تا قبل از انتخاب مناسب‌ترین و بهترین مدل نقاشی ساختمان در شیراز به شناخت دقیق آن‌ها پرداخت

اگر در حالت کلی قصد بررسی مراحل تکمیل و انجام دکوراسیون داخلی هر ساختمان را داشته باشیم، در مرحله اول به نقاشی ساختمان در شیراز می‌رسیم. نقاشی یا کاغذ دیواری؟ اگر جواب این سوال را پیدا کرده‌اید و به نتیجه رسیده‌اید که نقاشی برای ساختمان شما مناسب‌تر می‌باشد، حال باید با انواع رنگ ساختمانی آشنا شوید تا بتواند بهترین طرح نقاشی ساختمان را برای منزل خود انتخاب کنید.

نقاسی ساختمان همیشه بخش مهم و تاثیرگذاری از دکوراسیون داخلی یک ساختمان را تشکیل می‌دهد و لازم است تا قبل از انتخاب مناسب‌ترین و بهترین مدل نقاشی ساختمان در شیراز به شناخت دقیق آن‌ها پرداخت. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز در این مقاله قصد دارد تا به بررسی انواع نقاشی ساختمان و ویژگی‌های آنان بپردازد. با ما همراه باشد.

رنگ و نقاشی ساختمان در شیراز

اگر کمی به اطراف خود دقت کنید، متوجه خواهید شد که طراحی داخلی و انتخاب یک دیزاین مناسب برای محل سکونت و محل کار همیشه دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشد. یک بخش از این طراحی و دکوراسیون داخلی شامل انتخاب یک رنگ مناسب برای فضای منزل مسکونی می‌باشد. رنگ‌ها، تاثیر بسیاری بر روی انسان، خلق و خو و رفتار انسان دارند؛ همچنین در افزایش یا کاهش آرامش ساکنین یک خانه نیز موثر هستند.

بنابراین، باید با آگاهی کامل نسبت به تاثیر رنگ‌ها در زندگی، یک رنگ مناسب و همسو با سلایق هر شخص را برای محیط زندگی و محل کار او برگزید. رنگ برای ساختمان یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوشش دیوارها، سقف، در و پنجره در نظر گرفته می‌شود. رنگ، در مقایسه با دیگر انواع پوشش دیوار مانند کاغذ دیواری، هم مقرون به صرفه‌تر می‌باشد و هم از ماندگاری طولانی‌تری برخوردار است.

روانشناسی رنگ‌ها در زندگی به ما کمک می‌کند تا با آشنایی با انواع رنگ‌ ساختمان و تاثیر آن‌ها بر انسان بتوانیم انتخاب صحیحی کنیم. در ادامه به معرفی انواع رنگ ساختمان خواهیم پرداخت.

نقاشی ساختمان در شیراز 2

رنگ جوتن در نقاشی ساختمان در شیراز

رنگ جوتن، در اصل یکی از رنگ‌های ساختمانی بر پایه آب به حساب می‌آید که از کاربرد بسیاری برای رنگ کردن فضاهای داخلی و خارجی ساختمان برخوردار است. خواص خوب و منحصر به فرد رنگ جوتن باعث شده است تا علاوه بر فضاهای داخلی و خارجی منزل مسکونی، در مراکز پر رفت و آمد مانند بیمارستان، مدارس، ساختمان‌های تجاری و اداری نیز از آن استفاده شود. راهنمای انواع رنگ ساختمان به شما در انتخاب بهترین رنگ کمک خواهد کرد.

از رنگ جوتن که برای رنگ کردن دیوار و سقف استفاده می‌شود، همراه با مزایای بسیاری می‌باشد. در حالت کلی، رنگ جوتن دارای مزایای بسیاری می‌باشد که آن را به یکی از رنگ‌های محبوب در نقاشی ساختمان در شیراز تبدیل کرده است. مزایای استفاده از رنگ جوتن عبارتند از: ضد آلرژی بودن رنگ، بدون بو و حساسیت بودن رنگ جوتن؛ زیرا این رنگ بر پایه آب ساخته شده است، قابل شستشو می‌باشد و از دوام و ماندگاری بالایی نیز برخوردار می‌باشد. از آنجایی که رنگ، عنصر اصلی طراحی داخلی ساختمان در نظر گرفته می‌شود، باید با خواص تمامی رنگ‌ها آشنایی کامل داشت.

نقاشی ساختمان در شیراز 3

رنگ مولتی کالر در نقاشی ساختمان در شیراز

رنگ مولتی‌کالر نیز به دلیل تنوع در طرح و رنگی که دارد؛ امروزه کاربرد گسترده‌ای یافته و در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ مولتی‌کالر در اصل دارای یک رنگ زمینه مشخص است و رنگ‌های دیگر مانند رگه‌هایی در داخل آن رنگ زمینه پخش شده‌اند. رنگ زمینه و رگه‌های رنگی هر کدام می‌توانند رنگ‌های متفاوتی در نظر گرفته شوند.

رنگ مولتی کالر به دلیل سطح مقاومت و دوام بالایی که دارد؛ اصلاً پوسته پوسته نشده و در مقابل رنگ پریدگی و زرد شدن نیز از خود مقاومت نشان می‌دهد. به همین دلیل؛ به راحتی آلودگی و گردوغبار را جذب کرده و نسبت به رنگ‌های دیگر خیلی کمتر احتیاج به شستشو و گردگیری دارد. نکته مهم در هنگام استفاده از رنگ مولتی‌کالر این است که برای استفاده از رنگ مولتی‌کالر باید زیرسازی رنگ روغنی، پلاستیکی یا اکرلیکی وجود داشته باشد.

رنگ اکرلیک در نقاشی ساختمان در شیراز

رنگ اکرلیک امروزه جایگاه بسیار خوبی در میان نقاشان ساختمان و طراحان پیدا کرده است و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. دلیل این محبوبیت نیز بخاطر این موضوع است؛ که تفاوت اصلی رنگ اکرلیک با رنگ روغنی در این می‌باشد که در رنگ روغنی، تینر یا نفت به عنوان حلال استفاده می‌گردد؛ ولی در رنگ اکرلیک آب به عنوان حلال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رنگ اکرلیک از تنوع و طیف گسترده‌ای در رنگ برخوردار می‌باشد و به راحتی می‌توان یکی از رنگ‌های غلیظ اکرلیک را که با سبک دکوراسیون داخلی خانه شما هماهنگی دارد انتخاب کنید و از زیبایی که به منزل شما می‌بخشد نهایت استفاده را ببرید. رنگ اکرلیک این قابلیت را نیز دارد که می‌توان در سطح آن از بافت‌های خاص استفاده شود و با انعطاف پذیری بالایی که دارند، طرح زیبایی را به فضا القا می‌کنند. رنگ اکرلیک به عنوان یکی از انواع پوشش‌های محافظ ساختمانی در نظر گرفته می‌شود.

نقاشی ساختمان در شیراز 1

رنگ بلکا در نقاشی ساختمان در شیراز

رنگ بلکا یکی از رنگ‌های پرکاربرد در نقاشی ساختمان به حساب می‌آید. این رنگ سلولزی و مقرون به صرفه، امروزه برای تمام فضاها از فضاهای مسکونی تا فضاهای درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار می‌باشد. رنگ بلکا جایگزین بسیار خوبی به جای کاغذ دیواری یا پتینه‌کاری دیوار به حساب می‌آید. رنگ بلکا مزیت‌های بسیاری دارد که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: رنگ بلکا نیازی به زیرسازی ندارد و به راحتی قابل استفاده است.

همچنین، رنگ بلکا دارای پوششی سلولزی با الیاف طبیعی می‌باشد و هیچ گونه حساسیتی به وجود نمی‌آورد. علاوه بر این، رنگ بلکا دارای خاصیت ضد آب میباشد و به راحتی قابل شستشو و تمیز شدن می‌باشد.

نقاشی ساختمان در شیراز

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و همچنین اجرای نقاشی ساختمان در شیراز همواره تلاش می‌کند تا خدماتی عالی و منحصر به فرد را به شما مشتریان گرامی و کارفرمایان گرانقدر ارائه دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید و از مشاوره تخصصی آن‌ها در زمینه نقاشی ساختمان بهره‌ ببرید. همچنین، بازدید از پروژه‌های اجرا شده توسط تیم ایرانادکور را فراموش نکنید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

نقاشی ساختمان در شیرازبهترین نقاشی ساختمان در شیرازاجرای نقاشی ساختمان در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه