مصالح ساختمانی

مقایسه کاغذ دیواری نانوون و سه بعدی

مقایسه کاغذ دیواری نانوون و سه بعدی

مقایسه کاغذ دیواری نانوون و سه بعدی
کاغذ دیواری به عنوان یکی از بهترین و مناسب‌ترین دیوارپوش‌ها به حساب می‌آید. مقایسه کاغذ دیواری نانوون و سه بعدی باعث می‌شود تا با شناخت بهتری اقدام به خرید کاغذ دیواری کنید.

تاریخ: 1399/12/19

کاغذ دیواری به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین نوع دیوارپوش مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص خود می‌باشد. در این میان، کاغذ دیواری نانوون و سه بعدی دارای کاربرد گسترده‌ای هستند و هر کدام نیز مزایای خاص خود را دارند. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در این مقاله به بررسی مقایسه کاغذ دیواری نانوون و سه بعدی می‌پردازد.

کاغذ دیواری نانوون 3

کاغذ دیواری نانوون

نسل جدیدی از کاغذ دیواری وارد بازار شده است که به محیط زیست آسیبی نمی‌رساند و در ساخت آن از مواد اولیه پارچه‌ای استفاده می‌گردد. این کاغذ دیواری را با نام کاغذ دیواری Non-Woven (نان وون) در بازار می‌شناسیم و معنای فارسی کلمه معادل “غیر بافته شده” می‌باشد. در ساخت این کاغذ دیواری به هیچ عنوان از مواد پلاستیکی استفاده نمی‌شود. مواد تشکیل دهنده‌ی کاغذ دیواری‌های نان وون در اصل ترکیب الیاف فیبر سلولزی بلند و الیاف نساجی با یکدیگر است.

کاغذ دیواری نانوون 5

در صورت کثیف شدن کاغذ دیواری نانوون، به راحتی می‌توان این کاغذ دیواری را با آب و اسفنج شست و به تمیزی روز اول برگرداند؛ زیرا در ساخت کاغذ دیواری نان وون از فیبرهای طبیعی و مصنوعی استفاده شده است. این شبکه تشکیل شده از مواد کاغذی و الیاف به وسیله مواد آکرولیک تقویت می‌شوند و به یکدیگر چسبیده می‌شوند. کاغذ دیواری نانوون به راحتی از سطح دیوار جدا شده و می‌توان این کاغذ دیواری را به صورت سالم از دیوار جدا نمود و در فضای دیگری از آن استفاده کرد. این کاغذ دیواری‌ها پاره نمی‌شوند و به صورت ورقه‌ای و یکدست از روی دیوار جدا می‌گردند. فقط کافی است تا با نحوه نصب و جداسازی کاغذ دیواری نانوون آشنا باشید.

مقایسه کاغذ دیواری نانوون و سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی در اصل یکی از کاغذ دیواری‌های شیک و منحصر به فرد به حساب می‌آید که جلوه و زیبایی خاصی را به فضا می‌بخشد و باعث می‌شود تا دیوارهای هر فضایی به شکلی متفاوت و منحصر به فرد دیده شوند. کاغذ دیواری سه بعدی یکی از انواع کاغذ دیواری پوستری به حساب می‌آید، با این تفاوت که طرح‌های چاپ شده بر روی کاغذ دیواری سه بعدی، همان طور که از اسم آن پیدا است، طرح‌های متفاوت و سه بعدی می‌باشند. امروزه به دلیل رقابت بین تولید کننده‌ها، طرح‌های متنوع و بسیار جذابی از کاغذ دیواری سه بعدی در بازار موجود می‌باشد. کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل تنوع طرح و رنگ زیادی که دارد، در همه مکان‌های اداری، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مقایسه کاغذ دیواری نانوون و سه بعدی 3

بدیهی است که کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی در موارد زیادی با یکدیگر تفاوت دارند. کاغذ دیواری ساده و سه بعدی علاوه بر طرح و رنگ؛ در موارد دیگری از جمله قیمت، مدت زمان ماندگاری، جنس و ابعاد نیز با یکدیگر متفاوت هستند. کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل سایه‌هایی که بر روی طرح اصلی ایجاد می‌کنند، باعث می‌شود تا جنبه واقعی‌تری پیدا کرده و حس سه بعدی بودن طرح را به بیننده القا کند. واضح است که قطعاً قیمت کاغذ دیواری سه بعدی نیز بیشتر کاغذ دیواری معمولی می‌باشد ولی مزیت خاصی که نسبت به کاغذ دیواری ساده دارد این است که شما می‌توانید طرح‌های پیشنهادی خودتان از جمله عکس‌های تولد، عروسی و دیگر مناسبت‌ها را به صورت سفارشی بر روی کاغذ دیواری سه بعدی چاپ کنید.

کاغذ دیواری در اتاق خواب

کاغذ دیواری نانوون و سه بعدی همگی از محصولات جدیدی هستند که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است و دارای مزایای بسیاری نیز هستند. انتخاب بهترین نوع دیوارپوش برای منازل مسکونی، دفاتر اداری و تجاری بستگی به عوامل بسیاری دارد و باید هر شخص با توجه به در نظر گرفتن آن عوامل به انتخاب بهترین کاغذ دیواری بپردازد. در ادامه نیز مطالعه مقالات زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

enlightenedکاربرد انواع کاغذ دیواری

enlightenedقیمت خرید چسب کاغذ دیواری

enlightenedفروش انواع کاغذ دیواری

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در اجرای تخصصی انواع کاغذ دیواری در شیراز همواره تلاش می‌کند تا با ارائه برترین و خاص‌ترین خدمات در راستای جلب رضایت مشتریان خود گام بردارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

مقایسه کاغذ دیواری نانوون و سه بعدیبهترین کاغذ دیواریانواع کاغذ دیواریاجرای کاغذ دیواری در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه