دکوراسیون

مدل میز ناهارخوری کم جا

مدل میز ناهارخوری کم جا

مدل میز ناهارخوری کم جا
فضای خانه تان کوچک است اما میز ناهار خوری می خواهید ؟ راه های خلاقانه بسیاری برای غلبه بر مشکل کمبود فضا وجود دارد. مسلما میز ناهارخوری کم جا برای خانواده های امروزی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند می تواند یک راه حل بسیار مناسب و مشکل گشا باشد! اما چطور می توانیم بهترین میز را انتخاب کنیم؟

تاریخ مقاله : 1399/03/26

ایرانادکور، مجری تخصصی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان در بازسازی و تعمیرات منازل مسکونی همواره آماده اراه بهترین خدمات به شما عزیزان است. طراحی میز و بار چوبی نیز دارای اصول مشخصی است.

میز ناهار خوری کم جا

اهمیت میز ناهار خوری کوچک

خانه های امروزی کوچک هستند و هر روز هم کوچکتر می شوند دلیل آن هم گران بودن زمین ها و مصالح ساختمانی است. اگر مشکل کمبود جا دارید و خصوصا اگر پذیرایی و نشیمن شما کوچک است پس حتما باید از میز غذاخوری تاشو و کمجا استفاده کنید. میز غذا خوری مهم تر از خیلی چیز ها در خانه است شاید بتوان بعضی ز المان ها را حذف کرد اما گاهی نمی توان از میز و صندلی ناهار خوری براحتی گذشت. چراکه علاوه بر تاثیر در زیبایی خانه باعث راحت تر غذا خوردن خانواده میشود.

میز ناهار خوری کم جا

راه های کاربردی برای داشتن میز ناهار خوری کم جا

یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن میز ناهار خوری و غذا خوردن پشت میز، استفاده از میز اپن آشپزخانه بعنوان میز ناهاخوری است. راه حل مناسب دیگر یافتن و خرید مدل میزهای ناهار خوری کوچک است که کمترین میزان فضای ممکن را اشغال کند. راه سوم، میزهای تاشو است که هر وقت به آنها نیازی نداشته باشید بتوانید آن را جمع کنید و دوباره براحتی آن را برپا کنید. میزهای یک طرفه هم در بازار وجود دارد که میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

میز ناهار خوری کم جا

میز ناهار خوری گرد و تاشو

میزهای گرد برای ناهارخوری به خاطر شکل نرمی که دارند معمولا طرفداران بیش تری نسبت به میزهای مستطیلی دارند. همچنین این مدل ها برای گوشه ها و فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند. اگر شما هم گوشه ای قناس و یا کنج بدون استفاده ای را در خانه خود دارید می توانید با یک طرح نیمکت و میز گرد فضای غذاخوری زیبایی را شکل دهید. نمونه های جدیدی از ساخت میزهای ناهارخوری وجود دارد که قسمتی از میز و یا تمام آن تا می شود. حتی صندلی های تاشو نیز می تواند همراه این میزها ارائه شود.

میز ناهار خوری کم جا

میز نارهارخوری کوچک دیواری

نمونه آخری که به شما پیشنهاد می دهیم، میزهای دیواری است. این میزها حتی با وجود یک پایه بر روی دیوار نصب شده و به عنوان میز تحریر یا میز نهارخوری استفاده می شوند. تفاوتی که میزهای مدل های دیواری با میز تاشو دارد در این است که روی دیوار به صورت کاملا ثابت قرار گرفته و جمع شدن یا تبدیل شدن را نخواهد داشت.

میز ناهار خوری کوچک

مقالات زیر را بخوانید:

enlightenedانتخاب میز و صندلی ناهار خوری

enlightenedمیز و صندلی چوبی 4 نفره تاشو

enlightenedمیز ناهارخوری دو نفره

میز ناهار خوری کوچک

سخن پایانی ایرانادکور

در پایان چنانچه برای انتخاب متفاوت میز و صندلی ناهار خوری کم جا نیاز به ایده های خلاقانه در فضای ناهار خوری دارید، با کارشناسان ما در  ایرانادکور در ارتباط مستقیم باشید. ایشان بهترینایده های دکوراسیون داخلی در شیراز را با توجه به فضای منزل شما، پیشنهاد خواهند داد تا هم انتخابی زیبا داشته باشید و هم از بابت جنس و قیمت آسوده خاطر باشید.

نویسنده: ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور 

برچسب ها :

میز گرد ناهار خوریمیز تاشومیز ناهار خوری کوچکمیز یک طرفه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه