دکوراسیون

مدل آباژور ایستاده پذیرایی

مدل آباژور ایستاده پذیرایی

مدل آباژور ایستاده پذیرایی
دکوراسیون سالن پذیرایی خود را با قرار دادن یک آباژور ایستاده در سالن پذیرایی شگفت‌انگیز و زیبا کنید. مدل آباژور ایستاده پذیرایی یکی از بهترین انتخابات به حساب می‌آید.

تاریخ: 1399/4/29

آباژور در هر خانه‌ای در اصل یکی از بهترین و زیباترین اکسسوری‌ها به حساب می‌آید. یک مدل آباژور ایستاده پذیرایی می‌تواند زیبایی خاصی را به فضا ببخشد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی تلاش میکند تا با استفاده از جدید‌ترین و بهترین ایده‌ها در دکوراسیون داخلی همواره زیبایی و جذابیت را مهمان منزل شما عزیزان کند.

مدل آباژور ایستاده پذیرایی

انتخاب مدل آباژور پذیرایی

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که آباژور مناسب برای فضای پذیرای منزل شما کدام مدل آباژور است؟ آباژور ایستاده یا رومیزی؟ با چه طرح و رنگی؟ سبک مدرن یا کلاسیک؟ بعد از اینکه تصمیم گرفتید که یک آباژور در سالن پذیرایی خود داشته باشید، نوبت به سوال اصلی می‌رسد! چگونه می‌توان یک آباژور مناسب و زیبا برای پذیرایی انتخاب کرد؟ قطعاً در هنگام انتخاب آباژور باید اول از همه به سبک و استایل خانه و مبلمان منزل خود دقت کنید و مدل و طرح آباژور را هماهنگ با سبک دکوراسیون داخلی خانه خود انتخاب کنید. پرده‌های ساده و شیک پذیرایی با آباژور ترکیب بی‌نظیری را ایجاد می‌کنند.

انواع آباژور ایستاده

اولین و مهم‌ترین نکته در هنگام انتخاب آباژور ایستاده پذیرایی این است که باید با سبک مبلمان و دیگر لوازم و اکسسوری منزل هماهنگی و تناسب داشته باشد. آباژورها با داشتن تنوع در طرح، رنگ و مدل باعث شده‌اند تا مراحل انتخاب بسیار ساده شود. آباژور ایستاده مناسب سالن پذیرایی و آباژورهای رومیزی بیشتر مناسب اتاق خواب هستند.

آباژورها باعث می‌شوند تا یک منبع نور مصنوعی در گوشه‌ای از خانه ایجاد شود و فضای مناسبی را برای استراحت و مطالعه در اختیار افراد قرار دهد. در دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ استفاده از یک آباژور می‌تواند حال و هوای فضا را به کلی عوض کند. در سالن‌های پذیرایی معمولاً بهترین مکان برای قرار دادن آباژور ایستاده در کنار بزرگترین کاناپه می‌باشد. در بهترین حالت، مدل و رنگ کاناپه و آباژور با یکدیگر تناسب و هماهنگی دارند.

آباژور ایستاده برای پذیرایی

دلایل انتخاب آباژور ایستاده پذیرایی

امری واضح است که آباژورها نقش نورپردازهای اصلی را در سالن پذیرایی ایفا نمی‌کنند، اما می‌توانند به عنوان یک منبع نور مصنوعی توسط ایجاد طرحی زیبا از سایه و نور، جذابیت و زیبایی چشم‌گیری را در پذیرایی ایجاد کنند. به همین دلیل، وجود یک آباژور ایستاده پذیرایی در هر خانه امری ضروری است. نور و سایه ایجاد شده توسط آباژور باعث تاکید بر یک نقطه در سالن پذیرایی می‌شود و با اندکی خلاقیت می‌توان همان نقطه را با استفاده از لوازم دکوری و تزئینی به نقطه مرکزی سالن تبدیل کرد. استفاده از بهترین ایده‌های دکوراسیون داخلی باعث افزایش جذابیت فضا خواهد شد.

آباژور برای سالن پذیرایی

شما تا چه اندازه به زیبایی و جذابیت فضای زندگی خود اهمیت می‌دهید؟ تا چه اندازه شما با اصول دکوراسیون داخلی و چیدمان مبلمان در پذیرایی، اتاق‌ها و آشپزخانه آشنایی دارید؟ به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مقالات زیر را مطالعه بفرمایید و سطح دانش خود را در زمینه دکوراسیون داخلی افزایش دهید.

enlightenedطراحی داخلی پذیرایی و نشیمن

enlightenedطراحی و اجرای کمد دیواری سالن پذیرایی

enlightenedسبک شناسی مبلمان

آباژور طرح کلاسیک

بهترین مدل آباژور ایستاده پذیرایی

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی همواره تلاش می‌کند تا با ارائه برترین و خاص‌ترین خدمات به شما عزیزان رضایت مشتریان خود را جلب کند. جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش خود با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

مدل آباژور ایستاده پذیراییبهترین مدل آباژور ایستاده پذیراییانواع مدل آباژور ایستادهآباژور ایستاده برای پذیرایی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه