مقالات تخصصی معماری

قفسه ام دی اف فروشگاهی

قفسه ام دی اف فروشگاهی

قفسه ام دی اف فروشگاهی
طراحی و اجرای قفسه ام دی اف فروشگاهی از اهمیت بسیاری برخوردار است. هر مغازه باید برای گنجاندن لوازم یا محصولات خود به روش صحیحی قفسه بندی شود. قفسه ام دی اف فروشگاهی دارای جنس‌های مختلفی است.

تاریخ: 1399/10/1

در هر فروشگاه و مغازه بزرگ و کوچک قطعاً طراحی و اجرای قفسه بندی فروشگاه با توجه متراژ و فضای مغازه و همچنین در نظر گرفتن کاربری مغازه امری ضروری و تاثیرگذار در دکوراسیون مغازه به حساب می‌آید. طراحی و اجرای قفسه‌های فروشگاهی و مغازه‌ها دارای اصول خاص و نکات کوچک منحصر به فرد خود می‌باشد که رعایت کردن آن‌ها در هنگام اجرای قفسه بندی فروشگاه باعث می‌شود تا نتیجه کار دلخواه و مناسب باشد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد.

قفسه ام دی اف فروشگاهی 1

انواع مختلف قفسه‌های فروشگاهی

قفسه‌های فروشگاهی از لحاظ جنس، تعداد طبقات و مدل آن‌ها به دسته‌های مختلفی طبقه بندی می‌شوند که هر کدام نیز دارای مزایا و معایب منحصر به فرد خود می‌باشد و باید پس از شناخت کامل این قفسه‌ها و بررسی ویژگی‌های آنان به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین قفسه فروشگاهی پرداخت. قفسه‌ها و طبقات در حالت کلی یکی از عناصری هستند که کاربردهای متنوعی در فروشگاه‌ها، انبارها، منازل و حتی مساجد و فضاهای عمومی دارند. بنابراین، امری طبیعی است که این قفسه‌ها با توجه به کاربری و فضایی که در اختیار دارند، دارای طراحی و مدل متفاوت باشند.

قفسه ام دی اف فروشگاهی 4

در هنگام انتخاب مناسب‌ترین و بهترین قفسه برای هر فضایی باید نکات مختلفی را در نظر گرفت. برای مثال، قفسه‌ها از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند و قطعاً هر کدام از این قفسه‌ها کاربرد خاص خود را در هر فضایی دارند. قفسه‌ها و شلف‌ها معمولاً از جنس چوب، MDF، فلز و حتی شیشه طراحی و ساخته می‌شوند. در بیشتر مواقع ممکن است یک قفسه با توجه به فضایی که قرار است تا در آن قرار بگیرد، از ترکیب دو یا چند مصالح ذکر شده در بالا طراحی و ساخته شود. قطعاً در هنگام انتخاب بهترین قفسه برای هر فضا باید علاوه بر کاربردی بودن قفسه، به زیبایی و جذابیت فضا نیز توجه کرد. اجرای باکس‌ها و قفسه‌های فروشگاهی یک امر تخصصی به حساب می‌آید.

قفسه ام دی اف فروشگاهی 5

قفسه ام دی اف فروشگاهی

قفسه‌های ام دی اف یکی از انواع مختلف قفسه و شلف به حساب می‌آیند که به دلیل زیبایی خاصی که به فضا می‌بخشند و قابلیت طراحی به روش‌ها و مدل‌های متنوع باعث شده است تا به عنوان یکی از بهترین و کاربردی‌ترین قفسه‌ها برای هر کاربری و از جمله فروشگاه‌ها به حساب آیند. قفسه‌های ام دی اف به دلیل اینکه حس چوب را به فضا القا می‌کنند، باعث می‌شوند تا آرامش و حس مثبتی را به خریدار و افراد حاضر در فضا القا کنند. همچنین ام دی اف به دلیل داشتن تنوع رنگی بسیار زیاد و زیبا باعث می‌شود تا انتخاب مناسب‌ترین و شیک‌ترین رنگ برای فضای مورد نظر بسیار راحت‌تر شود.

قفسه ام دی اف فروشگاهی 6

قفسه‌ها و شلف‌های ام دی اف دارای نمای بسیار زیبا و جذاب هستند و همین امر باعث شده است تا به یکی از مدل‌های محبوب و پرکاربرد در فروشگاه‌ها و حتی منازل مسکونی تبدیل شود. قفسه‌های ام دی اف فروشگاهی در انواع مختلف یکطرفه و دو طرفه ساخه می‌شوند و مغازه‌دار به راحتی می‌تواند با توجه به مدل طراحی و متراژ مغازه خود بهترین مدل را انتخاب کند. قفسه‌های ام دی اف حتی قابلیت این را دارند که با توجه به متراژ و مدل هر مغازه‌ای به شکل مناسب و کاربردی برای همان مغازه طراحی شوند. این قفسه‌ها به راحتی در داخل دیوار نصب می‌شوند یا حتی می‌توان آن‌ها را در ارتفاع‌ها و تعداد طبقات مختلف طراحی و اجرا کرد.

قفسه ام دی اف فروشگاهی 7

در هنگام انتخاب قفسه ام دی اف فروشگاهی باید با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای این کار و حتی وزنی که قرار است این قفسه‌ها تحمل کنند، روند طراحی و ساخت این قفسه‌ها شروع شود. حتی چیدمان اجناس و کالاها نیز باید به صورت کاملاً اصولی بر روی قفسه‌ها انجام شود. در ادامه مطالعه مقالات زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

enlightenedقفسه بندی فروشگاه لوازم یدکی

enlightenedانواع شلف و باکس‌های دیواری

enlightenedقفسه آشپزخانه و اصول چیدمان لوازم

قفسه ام دی اف فروشگاهی 9

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای قفسه‌های فروشگاهی و مغازه در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی شایسته و منحصر به فرد را به مشتریان گرامی خود تحویل دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است تا با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه