مقالات تخصصی معماری

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی
امروزه حضور در نمایشگاه‌ های مختلف از روش‌های موثر و مهم توسعه تجارت است. بنابراین غرفه ‌سازی می‌تواند نقش زیادی در اعتماد سازی و توسعه تجاری و بالا بردن سود داشته باشد. در این مقاله غرفه سازی نمایشگاهی را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

تاریخ مقاله : 1399/03/19

ایرانادکور، پیشرو در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری در جنوب ایران با اطلاع از اصول دکوراسیون داخلی، بهترین و زیباترین ایده ها را با صرف کمترین هزینه و زمان مطابق سلیقه و نیاز شما عزیزان اجرا خواهد نمود.

غرفه سازی نمایشگاه

غرفه سازی نمایشگاه

غرفه نمایشگاهی نقش بسیار مهمی در جذب مخاطبان دارد، چه از طریق معرفی خدمات و چه از طریق نمایش کالاهای خاص در غرفه. در این بین هر چه ساخت غرفه متناسب ‌تر با نوع و هدف عرضه ‌کننده باشد نوع فعالیت شرکت بهتر به نمایش درآمده و نیز جذب کننده برای مخاطبان می‌باشد. بنابراین باید متریال ساخت غرفه را شناخت؛ همچنین با داشتن ایده های خلاقانه، باید موفق شد مخاطب را در غرفه نگه داشت و پاسخگوی افکار و نیاز مخاطب بود.

غرفه سازی نمایشگاه

قواعد ساخت غرفه های نمایشگاهی

قواعدی برای ساخت غرفه های نمایشگاهی وجود دارد و همین قواعد سبب جلب توجه بازدید کنندگان خواهد شد. مثلا در طراحی غرفه نمایشگاهی باید محلی برای حضور بازدید کنندگان ایجاد کنیم تا بتوانند  براحتی مذاکرات مناسبی را با مسئولین غرفه داشته باشند. فضای غرفه باید به گونه‌ای تقسیم شده باشد که محصولات متناسب با اهمیتشان در آن قرار گیرند.

غرفه سازی نمایشگاه

المان های غرفه سازی

در ساخت غرفه نمایشگاهی توجه به المان های نور، رنگ، فرم، صدا و حتی بو ضروری است؛ به عنوان مثال تم رنگی و طراحی کلی یک غرفه نمایشگاهی باید با کالا و خدمات ارائه شده ارتباط داشته باشد. رنگ‌ های استفاده شده در غرفه سازی نمایشگاهی باید با هم هماهنگ باشند ضمن اینکه رنگ ها باید در خدمت برند سازی در آیند و به باقی مانده خاطره بصری لوگوی سازمان یا شرکت در ذهن مخاطب نقش درستی ایفا کنند.

طراحی غرفه سازی نمایشگاه

محل قرار گیری غرفه نمایشگاهی

وقتی می خواهید در نمایشگاه شرکت کنید معمولا نقشه ای به شما ارائه می شود که می توانید متراژ و محل قرار گیری را با هزینه ای که می کنید تعیین نمایید از غرفه های جزیره ای شکل در وسط نمایشگاه گرفته تا غرفه هایی کوچک و قناس در کنجی از سالن را می توانید انتخاب نمایید. در ساخت غرفه موقعیت قرارگیری آن و ابعاد غرفه نمایشگاهی باید متناسب با محصولات و نیز دکوراسیون و بازدیدکنندگان احتمالی از غرفه باشد.

طراحی نمایشگاهی

مقالات زیر برای افزایش آگاهی شما در سایت قرار گرفته است:

enlightenedطراحی داخلی مجتمع های تجاری

enlightenedطراحی دکوراسیون اداری لاکچری

enlightenedطراحی دکوراسیون ارزان قیمت مغازه

غرفه سازی نمایشگاه

سخن پایانی ایرانادکور

برای داشتن یک حضور موفق در نمایشگاه می‌توان با کمک تیم طراحی دکوراسیون داخلی ایرانادکور، غرفه خود را به ویترینی برای نمایش کالاها و خدمات خود و مقایسه راحت تر با رقبا تبدیل کرد. طراحان ما آشنایی کاملی با متریال ها جدید ساخت غرفه نمایشگاهی، طراحی غرفه و دکوراسیون داخلی آن دارندو با در نظر گرفتن مسائل ایمنی غرفه و بسیاری از جنبه های دیگر که شاید به ذهن خودتان نرسد بهترین طراحی غرفه نمایشگاهی در شیراز و جنوب ایران را به شما ارائه خواهد داد.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

غرفه سازیطراحی غرفهغرفه نمایشگاهطراحی نمایشگاه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه