رنگ آمیزی

طرح رنگ آمیزی خانه

طرح رنگ آمیزی خانه

طرح رنگ آمیزی خانه
رنگ، بالاترین تاثیر را در زیبایی هر فضایی به خصوص خانه دارد. در سال های اخیر روش‌ها و تکنولوژی های نوینی برای رنگ آمیزی ساختمان معرفی شده است. استفاده از کاغذ دیواری، کالر واش، بلکا، مولتی‌کالر، کناف، چند رنگ کردن دیوارهای مختلف یک اتاق، استفاده از متدهای فانتزی در رنگ‌آمیزی، رنگ‌آمیزی سقف جزو این متد های هستند. با ما همراه باشید تا چند نوع از این طرح های رنگ آمیزی خانه را به شما معرفی کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/02/24

ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از تخصص و دانش معماران در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و شناخت اصول رنگ شناسی و کاربرد رنگ  آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

رنگ آمیزی

رنگ آمیزی به روش کالر واش

ایجاد بافت هم‌زمان با رنگ آمیزی دیوار را کالر واش می گویند. برای انجام این کار به‌صورت نامنظم رنگ‌های مختلف را با برس بر روی دیوار پخش می‌کنند. ترکیب رنگ‌های مختلف و مقدار هر یک از رنگ ها در این ترکیب، کاملاً بسته به سلیقه شما است.

کالر واش

رنگ آمیزی به روش مولتی‌کالر

حتما دیوارهایی که دارای رگه های رنگی هستند را دیده  اید. این ها همان طرح‌های جدید رنگ آمیزی ساختمانی هستند که به نام مولتی‌کالر شناخته می شوند. مولتی کالر به راحتی و سریع با اسپری قابل اجرا است. معمولا از مولتی کالر در دیوار راه پله آپارتمان ها یا مکان های عمومی و اداری استفاده می کنند. گرچه طرح های ظریف و زیبای آن برای خانه هم قابل استفاده است.

مولتی کالر

رنگ‌آمیزی به روش متالیک

با شنیدن کلمه متالیک قطعا چیزی براق و فلز گونه را تصور می کنید که کاملا درست است. رنگ‌های متالیک مخصوص فضاهای مدرن و لوکس هستند. در واقع متالیک رنگی با ظاهری فلزی بر روی دیوار است و شما شک می کنید که آیا این سطح واقعا فلز است یا رنگ شده . بهتر است رنگ متالیک در بخش محدودی از دیوارها استفاده شود تا جلوه و جذابیت خاص خود را داشته باشد.

رنگ متالیک

رنگ آمیزی به روش استنسیل

تکنیک استنسیل برای دیوارهای سالن پذیرایی و اتاق خواب مناسب است در اروپا از این سبک استفاده زیادی می شود. و بسیاری از افراد خودشان اتاقشان را با این روش رنگ می زنند، برای این کار فقط کافی است طرح مورد نظرتان را به صورت شابلون آماده کنید. آن را روی دیوار قرار داده و با قلم‌مو یا غلتک روی آن بکشید و بعد شابلون را بردارید. طرح‌های کلاسک و رسمی‌ برای پذیرایی و طرح‌های فانتزی برای اتاق خواب استفاده می شوند. حتی طرح‌های با مزه کودکانه هم مناسب اتاق خواب بچه ها وجود دارد.

رنگ ساختمان

رنگ آمیزی به روش مُهر

چاپ با مهر از طرح‌های جدید رنگ آمیزی ساختمان است. مهرهایی از جنس پلاستیک مخصوص با طرح دلخواه راه تهیه کنید و از آن برای رنگ آمیزی منزل استفاده نمایید. همانطور که در روش پیش گفتیم بسته به طرح انتخابی، مهر می‌تواند برای سالن پذیرایی یا اتاق خواب و اتاق کودک استفاده شود. مقالات زیر را برای آگاهی بیشتر شما در سایت قرار داده ایم :

enlightenedراهنمای انواع رنگ ساختمان

enlightenedچگونگی نقاشی ساختمان

enlightenedطرح‌های جدید رنگ آمیزی ساختمان

رنگ آمیزی با مهر

سخن پایانی ایرانادکور

رنگ، تغییرات شگرفی را در خانه به وجود می‌آورد؛ گاهی می تواند فضا را گرم کند،  گاه آرامش‌بخش و گاهی هم برجسته و شاخص. آشنایی با طرح های رنگ آمیزی خانه و تکنیک‌های جدید و به‌روز، شاید در توان شما نباشد، روش های نوینی وجود دارند که گاهی شما از آن بی خبر هستید. اما ما در کنار شماییم تا برترین های روز دنیا را به شما ارائه دهیم. مشورت قطعا سودمند خواهد بود. بنابراین دریافت مشاوره رایگان از تیم طراحی دکوراسیون داخلی ایرانادکور را از دست ندهید. برترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

رنگ آمیزی ساختماننقاشی ساختماننقاشی دیوارمولتی کالررنگ های جدید برای خانه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه