نور پردازی

طراحی کناف مربعی پذیرایی

طراحی کناف مربعی پذیرایی

طراحی کناف مربعی پذیرایی
طراحی کناف مربعی پذیرایی شاید به دلیل اینکه بیشتر سقف ها زاویه دار هستند ، جذابیت خاص خود را داشته باشد. اگر خانه شما هم از آن دسته خانه هایی باشد که پذیرایی مربع شکل دارد و اگر شما می خواهید دستی به سر و روی خانه تان بکشید با ما در این مقاله همراه باشید تا طرح و ایده های خوبی برای سقف پذیرایی پیشنهاد کنیم.

طراحی کناف مربعی پذیرایی شاید به دلیل اینکه بیشتر سقف ها زاویه دار هستند ، جذابیت خاص خود را داشته باشد.

اگر خانه شما هم از آن دسته خانه هایی باشد که پذیرایی مربع شکل دارد و اگر شما می خواهید دستی به سر و روی خانه تان بکشید با ما در این مقاله همراه باشید تا طرح و ایده های خوبی برای سقف پذیرایی پیشنهاد کنیم.

طراحی کناف مربعی

تصاویر انواع طرح کناف مربع

کناف در انواع مدل های مربع ، گرد ، مستطیل ، موجی شکل و خطوط نوری موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها کنافی خاص و زیبا را برای قسمت های مختلف منزل خود انتخاب نمایید.

در واقع کناف نوعی صفحه روکش دار گچی است که از آن برای تزیین سقف و دیوار قسمت های مختلف منزل استفاده می شود ؛ از آنجا که کناف معمولا با نورپردازی همراه است ، کمک شایانی به زیبایی خانه شما خواهد داشت.

طراحی کناف مربعی

طراحی مربعی کناف

انواع کناف را می توان طراحی کرد که ، کناف مربعی از انواع مدل های پرطرفدار و زیبا است و شما می توانید از این مدل سقف کاذب در قسمت های مختلف منزل خود مثلسالن پذیرایی و اتاق خواب و راهرو ها استفاده کنید ، این نوع کناف حتی مناسب دفتر کار شما نیز هست برخی از سقف های کناف مربع شکل می تواند به صورت ترکیبی با سایر اشکال هندسی مانند دایره بیضی و دیگر اشکالبه کار رود تا شگفی خاصی را به فضای شما هدیه کند.

طراحی کناف مربعی

نورپردازی کناف مربعی

نورپردازی سقف کناف مربعی بسیار زیباست ، افرادی که سبک دکوراسیون مدرن را دوست دارند ، معمولا از کناف های مربعی لذت می برند.

برای نورپردازی کناف ، انواع لامپ های سقفی ، شلنگ های نوری و لوسترهای آویز می توانید استفاده نمایید ؛ توجه داشته باشید که نورپردازی سقف کناف باید با دقت زیادی اطراحی و اجرا گردد تا مدل سقف و رنگ آمیزی آن جذاب تر به نظر برسد.

کناف مربعی

هماهنگی سبک دکوراسیون با کناف

به این موضوع حتما توجه کنید که پذیرایی شما یک پذیرایی مدرن است و یا شما به دنبال یک کار کلاسیک هستید! بسته به دکوراسیونی که برای کل فضای منزل و پذیرایی مورد استفاده قرار می دهید، باید طرح سقف کاذب و نورپردازی آن را طراحی نمایید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

قطعاً اگر فضای منزل شما کلاسیک طراحی شده ، سقف نیز باید متناسب با آن، کلاسیک کار شود و اگر فضای پذیرایی ساده و مدرن است ، باید سقف کاذب نیز طرحی مدرن داشته باشد اما معمولا کناف مربعی ساده را برای دکوراسوین مدرن به کار می بریم و طرح های داری منحنی را برای دکوراسیون کلاسیک.

طراحی کناف مربعی

توجه به ابعاد پذیرایی و انتخاب کناف

در دکوراسیون داخلی ، باید ابعاد فضا را در نظر بگیریم. برای فضاهای کوچک باید طرح های کوچک و خلوت و برای فضای بزرگ می توان به سراغ طرح های شلوغ بروید چون در غیر این صورت هماهنگی دکوراسیون برای شما حفظ نخواهد شد.

طراحی کناف مربعی

در پذیرایی های کوچک باید از طرح های ساده ، خلوت و سبک مینیمال استفاده نمایید ؛ پیشنهاد ما به شما برای پذیرایی های مربعی کوچک ، طراحی باکس نور مخفی دور تا دور سقف است ، این باکس های نور مخفی زیبایی سقف را دو چندان می کند.

طراحی کناف مربعی

در ادامه دعوت می کنیم مقالاتی در همین زمینه را بخوانید:

enlightenedاجرای سقف کاذب در دفتر کار

enlightenedکناف سقف پذیرایی مربع

enlightenedمدل سقف کاذب کناف

کناف

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای کناف سقف سالن پذیرایی منازل در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه