دکوراسیون

طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن در شیراز

طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن در شیراز

طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن در شیراز
طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن در شیراز در اصل شامل در نظر گرفتن طراحی به سبک مدرن در تمامی بخش‌های مختلف منزل می‌باشد. توجه کردن به اصول طراحی به سبک مدرن باید در تمامی بخش‌های مختلف طراحی خود را نشان دهد.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی به سبک مدرن در اصل دارای اصول و قواعد منحصر به فرد خود می‌باشد و طراح یا معمار باید حتماً این اصول را در هنگام طراحی رعایت کند تا بتواند در نهایت یک طرح زیبا و منحصر به فرد داشته باشد. طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن در شیراز در اصل شامل در نظر گرفتن طراحی به سبک مدرن در تمامی بخش‌های مختلف منزل می‌باشد. توجه کردن به اصول طراحی به سبک مدرن باید در تمامی بخش‌های مختلف طراحی خود را نشان دهد.

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران حرفه‌ای در زمینه اجرای دکور به سبک مدرن در شیراز همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد.

enlightened توصیه می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را حتما در کنار این محتوا مرور کنید تا با نکات مهم و اصولی دکوراسوین داخلی آشنا شوید.

طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن در شیراز 4

طراحی دکوراسیون مدرن در شیراز

طراحی داخلی به سبک مدرن را شاید بتوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین سبک‌های طراحی داخلی و دیزاین منزل به حساب آورد؛ که امروزه نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افراد زیادی به این سبک از طراحی علاقه‌مند شده‌اند. در هنگام طراحی داخلی به سبک مدرن، باید از یک سری اصول و نکات مهم و اصلی در دکوراسیون داخلی بهره برد تا بتوان در نهایت یک طراحی داخلی به سبک مدرن را در فضای منزل و یا هر فضای دیگری تجربه کرد.

در طراحی داخلی به سبک مدرن، در اصل باید همه چیز از مبلمان گرفته تا رنگ دیوارها و تمام آیتم‌های منزل بسیار ساده و مینیمالیست انتخاب یا حتی طراحی شوند. سادگی و طرح مینیمال، به عنوان اولین و مهم‌ترین اصل در طراحی داخلی به سبک مدرن در نظر گرفته می‌شود. طراحی داخلی مدرن می‌تواند زیبایی خاصی را به فضای منزل شما وارد کند و شما همیشه خیالتان راحت است که دیگر این سبک هیچ گاه از مد نمی‌افتد.

در هنگام اجرای دکوراسیون داخلی یک ساختمان مدرن با اولین چیزی که اکثراً روبرو می‌شویم؛ در اصل رنگ سفید بدنه و سقف فضا است. رنگ سفید یکی از رنگ‌های محبوب و بسیار پرکاربرد در دکوراسیون به سبک مدرن در نظر گرفته می‌شود که همیشه در صدر جدول است؛ و همواره حس آرامش و پاکی را به انسان القا کرده و فضا را بسیار خاص و متفاوت جلوه می‌دهد.

در مرحله آخر نیز افراد می‌توانند با اضافه کردن چند کوسن رنگارنگ یا چند مدل اکسسوری مختلف به سالن پذیرایی یا اتاق‌ها، به راحتی فضا را از یکنواختی خارج کنند. فضای داخلی یک ساختمان مدرن ممکن است در نگاه اول باعث حیرت و شگفتی افراد بشود و خیلی از افراد از این سبک بسیار لذت ببرند. زیرا در عین سادگی می‌تواند بسیار زیبا و جذاب به نظر برسد. طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن در شیراز یکی از سبک‌‌های محبوب و خاص به حساب می‌آید.

طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن در شیراز 3

طراحی آشپزخانه مدرن در شیراز

طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن در یک ساختمان باید در حالت کلی در تمامی فضاها دیده شود و یک طرح یکپارچه و هماهنگ از سبک مدرن در فضای منزل وجود داشته باشد. این موضوع شامل فضای آشپزخانه در منزل نیز می‌شود. در هنگام طراحی آشپزخانه به سبک مدرن، یک آشپزخانه می‌تواند با طراحی کاملا سفید خود در اصل ظرافت و حس شیک بودن خاصی را در محیط آشپزخانه به وجود آورد و به راحتی چشمان هر بیننده به سمت این دکوراسیون در آشپزخانه جذب خواهد شد.

آشپزخانه مدرن سفید، کاملاً سبک و پر از آرامش می‌باشد و با استفاده از لوازم یکدست و فضای کابینت‌های زیاد خود، حسی خنثی و آرامش بخش را پدید می‌آورد. همچنین، این سبک از آشپزخانه می‌تواند امکانات بسیار کاربردی را به کاربران خود عرضه کند. رنگ‌ها تاثیر مستقیمی بر روی تفکر و هیجانات افراد می‌گذارند، بنابراین برای آشپزخانه باید به درستی رنگ مناسب را انتخاب و اجرا کرد. اگر هم قصد دارید تا کابینت چوبی برای آشپزخانه خود استفاده کنید، پس حتماً باید با انواع چوب و کاربرد آن در دکوراسیون آشنا شوید.

طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن در شیراز 2

اجرای کاغذ دیواری مدرن در شیراز

کاغذ دیواری، در اصل یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین مصالحی به حساب می‌آید که برای تزیین دیوارهای منزل و دیگر فضاهای اداری از آن استفاده می‌شود. امروزه، با افزایش استفاده از کاغذ دیواری در فضاهای مختلف و منازل مسکونی، و همچنین افزایش محبوبیت آن در میان مردم باعث گردیده تا شرکت‌های مختلفی به دنبال طرح‌ها و مدل‌های متنوع و خاص از کاغذ دیواری بروند و با ارائه این طرح‌ها و مدل‌ها در بازار تلاش کنند تا جذب مشتری و افزایش فروش آن‌ها بهتر از رقیبان خود باشد.

تمامی مدل‌های کاغذ دیواری نیز دارای سبک‌های متنوعی مانند مدرن، کلاسیک، اسپرت و غیره هستند؛ که همین امر باعث شده است تا افراد بتوانند به راحتی به انتخاب سبک مورد علاقه خود برای کاغذ دیواری پرداخته و طرح و رنگی را انتخاب کنندکه باب میلشان می‌باشد. کاغذ دیواری برجسته برای پذیرایی در اصل به عنوان یکی از این انتخاب‌های لاکچری و مدرن در نظر گرفته می‌شود.

یکی از نکاتی که در هنگام انتخاب کاغذ دیواری مدرن برای منزل خود باید آن را در نظر داشته باشید، این موضوع است که طرح کاغذ دیواری باید با سبک مبلمان و طرح دیوارها و کفپوش منزل همخوانی و هماهنگی داشته باشد؛ تا در نهایت بتواند زیبایی و جذابیت مورد نظر را به فضای منزل مسکونی شما اضافه کند.

در غیر این صورت فضای منزل شما دارای طرحی بسیار آشفته و ناهماهنگ خواهد شد. اجرای کاغذ دیواری طرح مدرن به اندازه‌ای دارای تنوع رنگ و طرح است؛ که با سلیقه هر شخصی هماهنگ خواهد شد. بعضی از طرح‌های این کاغذ دیواری مدرن دارای شکل‌ها و الگوهای هندسی منظم یا نامنظم می‌باشند که می‌توان با سبک دکور منزل آن‌ها را هماهنگ نشان داد. در ادامه نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم تا جهت کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه مقالات زیر بپردازید.

کاغذ دیواری تیره در شیراز

کاغذ دیواری پذیرایی 2019

کاغذ دیواری طرح چوب

طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن در شیراز 1

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون مدرن در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی شایسته و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید و یا از بخش پروژه‌های اجرا شده توسط تیم حرفه‌ای ایرانادکور بازدید نمایید.

enlightened پیشتر در مقاله سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن شیوه های خلاقانه ای برای طراحی آپارتمان های مدرن را نیز ارائه داده این که پیشنهاد می کنیم سری به مقاله لینک شده هم بزنید!

نویسنده: ه.درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه