مقالات تخصصی معماری

طراحی هایپر مارکت و تجهیزات فروشگاهی

طراحی هایپر مارکت و تجهیزات فروشگاهی

طراحی هایپر مارکت و تجهیزات فروشگاهی
طراحی هایپر مارکت و تجهیزات فروشگاهی ، موضوعی است که مستقیما بر فروش تاثیر می گذارد ، هیچ کس دوست ندارد از فروشگاهی با چیدمان غیر اصولی ، نا منظم ، با قفسه های تنگ خرید کند !

طراحی هایپر مارکت و تجهیزات فروشگاهی ، موضوعی است که مستقیما بر فروش تاثیر می گذارد ، هیچ کس دوست ندارد از فروشگاهی با چیدمان غیر اصولی ، نا منظم ، با قفسه های تنگ خرید کند ، ما در این مقاله از ایرانادکور به بررسی بهترین دیزاین هایپر مارکت می پردازیم و شما را با تجهیزات هایپر مارکت ، بیشتر آشنا می کنیم.

طراحی هایپر مارکت و تجهیزات فروشگاهی

پیش تر در مقاله طراحی هایپر مارکت اصول کلی طراحی و چیدمان هایپر مارکت ها را به شما گفته ایم ، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

طراحی هایپر مارکت و تجهیزات فروشگاهی یکی از فعالیت های مهم ما در ایرانادکور است ، تا کنون در استان فارس و استان های مجاور ، فروشگاه مواد غذایی ، مغازه موبایل فروشی ، خشکبار ، هایپر مارکت ، کفاشی ، بوتیک لباس و بسیاری فضاهای تجاری دیگر را برای مشتریان عزیزمان طراحی و اجرا کرده ایم که رضایت آنان باعث افتخارمان است.

پلان هایپر مارکت

هایپرمارکت ، به فروشگاهی که از ترکیب کالاهای مربوط به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های چندمنظوره ، در مقیاسی بزرگ استفاده می‌کند ، اتلاق می شود.

هایپرمارکت‌ها در عمل یک جایگاه  خرده‌ فروشی کالاهای مختلف مصرفی می‌باشند و تنوع بالایی از محصولات را ارائه می کنند، که عمدتأ شامل انواع گوناگون مواد غذایی و کالاهای مصرفی خانگی ، لوازم بهداشتی آرایشی و وسایل زندگی است.

یک هایپرمارکت ، فروشگاهی است که توانایی برآورده کردن احتیاجات مشتریان خود را در یک بار مراجعه دارد.

پس پلان هایپر مارکت باید طوری طراحی شود که بتواند جوابگوی نیازهای مشتریان باشد ، ترتیب قرار گرفتن کالاها در فروشگاه بسیار مهم است و تجهیزات هایپر مارکت می تواند بر رفاه و خرید مجدد مشتریان تاثیر مستقیم بگذارد.

شاید ندانید که در جهان ، مشهورترین هایپرمارکت ها متعلق به شرکت‌های کارفور، وال‌مارت ، تارگت ، تسکو ، کاستکو ، سیرز ، کروگر ، مترو آگ ، آلدی و لیدل و در ایران میتوان به هایپراستار اشاره کرد.

ما با ارائه پلان هایپر مارکت می توانید دید اولیه نسبت به آنچه قرار است در یک فروشگاه اجرا شود را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید و بدانید : دکوراسیون هایپر میوه

پلان هایپر مارکت

قفسه هایپر مارکت

قفسه ها نقش بسیار مهم و پر رنگی در طراحی هایپر مارکت و تجهیزات فروشگاهی دارند ، اندازه و عمق قفسه ، جنس ان ها ، طرح و رنگ و دیزاین قفسه ها می تواند بر شکیل بودن یه فروشگاه تاثیر گذاشته و میزان خرید را کم و زیاد کند.

تفاوت قفسه های هایپر مارکتی و سوپر مارکتی

استحکام قفسه های هایپرمارکتی بسیار بیشتر از سوپر مارکتی می باشد.(توانایی تحمل 120 کیلوگرم بر روی هر طبقه)
از لحاظ طراحی و زیبایی قفسه های هایپرمارکتی نسبت به قفسه های سوپرمارکتی بیشتر است.

انواع قفسه های هایپر مارکتی

در طراحی هایپر مارکت و تجهیزات فروشگاهی می توان انواع متنوعی از قفسه ها را بسته به کاربرد آن ها جا نمایی کرد :

قفسه فروشگاهی دیواری : یکی از پرکاربردترین و پرمصرف‌ترین نوع قفسه که بخش زیادی از یک فروشگاه را شامل می شود ، این نوع قفسه‌ها بر روی دیوار نصب می‌گردد و به همین دلیل به آن ها قفسه یک‌طرفه هم می‌گوییم.

قفسه نان : از قفسه نان یا همان استند نان بیشتر در  نانوایی و شیرینی فروش ها و البته هایپرمارکت‌ها در قسمت نان و غلات استفاده می‌ کنیم.

قفسه یا استند میز صندوق : این قفسه در کنار میز صندوق فروشگاهی قرار می گیرد و دقیقا مخصوص وسایل و کالاهای کوچک و یا گران و لاکچری است که قرار است خود فروشنده آن ها را به شما تحویل دهد.

قفسه شلف و سرلاین فروشگاهی : این قفسه نوع  همان‌طور که حتما دیده اید ، در ابتدا و انتهای ردیف قفسه‌های دوطرفه قرار می گرد و معمولا ماهای جدید و یا تخفیف دار را در آن می گذارند.

قفسه دوطرفه وسط فروشگاهی : این مدل از قفسه‌ها نیز مشابه قفسه‌ خود ایستا یک طرفه هستند ولی برخلاف آن در وسط فروشگاه قرار می‌گیرد و قابلیت استفاده دوطرفه برای چیدمان محصولات را خواهند داشت.

سبد فروشگاهی تخفیف کالا :  بعضی از کالاها به موجب فروش کمتر و یا تصمیم تولید‌ کننده مبنی ‌بر جلوگیری از تولید آن ، در فروشگاه‌های بزرگ با قیمتی پایین‌تر از قیمت عادی در سبد های بزرگ وسط فروشگاه ارائه می شوند.

از آنجا که دفتر اصلی ما در شیراز است ، می توانید با مطالعه مقاله اجرای دکوراسیون هایپرمارکت در شیراز با نحوه اجرای ما در این زمینه آشنا شوید.

قفسه هایپر مارکت

قیمت تجهیزات فروشگاهی

برای دریافت قیمت تجهیزات فروشگاهی می توانید با دفتر ما در شیراز تماس بگیرید ، مشاوران ما راهنمای شما خواهند بود ، به دلیل نوسان بالای قیمت ها ، نمی توان قیمت مشخصی را ارائه داد بنابراین اگر قصد طراحی هایپر مارکت و تجهیزات فروشگاهی را دارید می توانید ما را در کنار خود به عنوان مشاور خود انتخاب کنید ، همچنین می توانید از کارشناسان ما در دفتر ایرانادکور بخواهید تا رزومه ما در این زمینه را در اختیارتان قرار دهند.

بیشتر مطالعه کنید : اجرای باکس ها و قفسه های فروشگاهی

در این محتوا از ایرانادکور با طراحی هایپر مارکت و تجهیزات فروشگاهی آشنا شدید ، برای دریافت اطلاعات تکمیلی با ما در دفتر شیراز ایرانادکور در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت نمایید ، همچنین می توانید با مطالعه مقاله اجرای دکوراسیون هایپر مارکت اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

نویسنده : ص.توکلی / ایرانادکور / 24 آبان ماه 1400

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه