دکوراسیون

طراحی دیوار خانه

طراحی دیوار خانه

طراحی دیوار خانه
دکوراسیون داخلی سرشار است از جزییات و ظرافت های خاص. همین موضوع است که باعث می شود خلاقیت در آن شکل بگیرد. یکی از اجزای مهم در دکوراسیون دیوار است، طراحی دیوار خانه، می تواند جلوه ای متفاوت و خاص به خانه ببخشد، راه های مختلفی برای طراحی دیوار وجود دارد که در این نوشتار می خواهیم خلاصه ای از آن ها را بیان کنیم.

تاریخ مقاله : 1398/12/14

تیم ایرانادکور، با در اختیار داشتن علم و هنر روز دنیا با اضافه کردن خلاقیت و ایده های ناب، می کوشد خانه ای رویایی برایتان بسازد همان خانه هایی که در مجلات ایرانی و خارجی عکسهای آن ها را ورق می زنید و بسیار به دلتان می نشیند. با ما همراه باشید تا خانه ای ژورنالی با بهترین ترکیب رنگ‌های دکوراسیون داخلی برایتان تدارک ببینیم.

شلف دیواری

بهترین طراحی های دیوار خانه

دکوراتور این امکان را دارد تا از دیوار های خانه برای  طراحی و اجرای سبک های دکوراسیون مورد نظرش استفاده کند. راه حل هایی برای بهبود دکوراسیون وجود دارد که معمولا یکی از مهمترین های آن در دیوار ها نهفته است.

در نظر گرفتم سلیقه و خواست مشتری و با توجه به ما بقی المان های دکوراسیون می توان تصمیمات مناسبی را اتخاذ کرد و ایده های متفاوتی را اجرا کرد.

تزیین دیوار با شلف

از ایده های رایج و بسیار کاربردی در طراحی دیوار خانه، طراحی و اجرای شلف و قفسه است.

شلوغی و بی نظمی زیباترین خانه را زشت جلوه می دهد، شلف ها به خوبی این معضل را بر طرف می کنند. حتی میتوان تنها برای گوشه دیوار، شلف ها را طراحی کنیم و با قرار دادن وسایل تزیینی و دکوری چشم ها را به آن خیره کنیم.

یک دلیل دیگر برای تهیه شلف، پوشاندن عیوب دیوار است. برای تزیین روی شلف ها نیز می توان از انواع گلدان های کوچک، قاب عکس و حتی کتاب ها و یا لوازمی که از آن خاطره دارید، بهره برد.

طراحی دیوار مدرن

پوشش دیوار در طراحی داخلی

رنگ آمیزی، کاغذ دیواری، پتینه کاری دیوار، دیوارکوب، کناف و یا هر وسیله و راهکار دیگری برای پوشاندن دیوار انتخاب هایی هستند که یک دکوراتور و صاحب خانه پیش رو دارند.

انتخاب هر کدام از ایده ها به نوع قرارگیری مبلمان، سبک دکوراسیون، سلیقه و بودجه مشتریو زمان اجرای پروژه بستگی دارد. اینکه شما کاغذ دیواری سه بعدی یا ساده را انتخاب کنید بستگی بسیاری به بقیه وسایل شما دارد.

اگر خانه تان دکوراسیون خنثی و ساده ای دارد، پس بهتر است برای جبران بی رنگی محیط و هیجان دادن به فضا از پارچه و سطوح مختلف و متنوع برای دیواراستفاده کنید.

اگر محیط شلوغ و پر زرق و برقی دارید ، رنگ آمیزی و یا کاغذ دیواری های ساده مسلما فضا را آرام تر خواهد کرد.

تزیین دیوار

تزیین دیوار با قاب عکس

ایده ای دیگر که می توان برای تزیین دیوار منزل درنظر گرفت، نصب قاب عکس ها و یا حتی بشقاب های قدیمی و هنری بر روی دیوار است.

قاب ها و تابلو ها می توانند در حالت های بسیار متنوع و با تعداد و فواصل دلخواه روی دیوار قرار بگیرند. این قابها ممکن است عکس های خانوادگی و یا هر عکس یا تابلوی هنری که شما دوست دارید باشند.

گاهی هم ترکیبی از همه اینها می تواند خلاقانه و زیبا باشد، مثلا لابه لای قاب عکس های خانوادگی، از المان های تزیینی مانند آینه ها و یا آویزهای عتیقه و یا بافتنی استفاده کنید. حتی قابهای خالی هم می تواند در بین قاب های موجود بر روی دیوار باعث استراحت دادن به چشم و ایجاد تفاوت شود.

مطالب پیشنهادی برای دانستن بیشتر

enlightenedپتینه کاری دیوار

enlightenedانواع شلف و باکس های دیواری

enlightenedطراحی دیوار پشت ال سی دی با ام دی اف

طراحی دیوار

سخن آخر ایرانادکور

طراحی دیوار خانه، کار پیچیده ای نیست اما اصول خاص خود را دارد. بسیاری از عوامل را باید در کنار هم جمع کرد تا زیبایی و جذابین خانه به واسطه دیوار ها بیشتر شود. ما در ایرانادکور با شماییم تا طراحی دیوار خانه در شیراز و جنوب کشور را به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم.

برای داشتن بهترین ایده های دکوراسیون داخلی و قدم زدن در خانه ای مدرن و خاص، با مشاوران حرفه ای ایرانادکور در تماس باشید. صفحه اینستاگرام ما حاوی مطلب به روز و جذاب برای دکوراسیون داخلی است.

نویسنده : ص.توکلی /عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

طراحی دیوارتزیین دیواردکوراسیون دیوارطرح دیوار

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه