دکوراسیون

طراحی دکور مغازه لوازم خانگی

طراحی دکور مغازه لوازم خانگی

طراحی دکور مغازه لوازم خانگی
طراحی دکور مغازه لوازم خانگی در صورتی که به درستی انجام شود، سبب افزایش فروش و سود صاحبان مغازه می گردد. در این مقاله در تلاشیم نکاتی را مطرح کنیم که رعایت کردن آن ها سبب ایجاد بهترین دکوراسیون داخلی در مغازه لوازم خانگی خواهد شد. با ما در ایرانادکور همراه شوید.

تاریخ مقاله : 1399/09/08

طراحی دکور مغازه لوازم خانگی در صورتی که به درستی انجام شود، سبب افزایش فروش و سود صاحبان مغازه می گردد. در این مقاله در تلاشیم نکاتی را مطرح کنیم که رعایت کردن آن ها سبب ایجاد بهترین دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی خواهد شد. با ما در ایرانادکور همراه شوید.

دکوراسیون لوازم خانگی

طراحی دکور مغازه لوازم خانگی

در مغازه لوازم خانگی ، اجناس دارای مدل های گوناگون و حجم نسبتا بزرگ هستند به مشتریان ارائه می گردند ، جهت داشتن بهترین دکوراسیون در مغازه لوازم خانگی به نکاتی که در ادامه شرح خواهیم داد، توجه کنید.

مغازه لوازم خانگی

نحوه چیدمان در فروشگاه لوازم خانگی

چیدمان درست محصولات ، یکی از اصول مهم است که رعایت آن سبب افزایش فروش و سود مغازه لوازم خانگی شما می شود و خود به خود ، مشتری های بیشتری را به درون مغازه می کشاند ؛ درون فضای مغازه لوازم خانگی باید به گونه ای باشد که مشتری را در خود نگه دارد ، ضمن آنکه مشتری باید بتواند براحتی درب برخی از لوازم مانند یخچال و فریزر و فر و غیره را باز کند و درون آن ها را مشاهده کند.

دکور مغازه

مهمترین قانون در چیدمان لوازم خانگی

مانند مدرسه که دانش آموزان قد بلندتر، در انتهای کلاس درس می نشستند باید محصولات را بر اساس ارتفاعشان دسته بندی و چیدمان کنیم.

علاوه بر قد ، فرم هندسی کالا های موجود هم باید با هم تناسب داشته باشند تا زیبایی ظاهری حفظ شود و مشتریان در اولین نگاه برای ورود به مغازه ترغیب شوند.

اصلی ترین موضوع در طراحی دکور مغازه لوازم خانگی ، این است که در نگاه اول ، کل محصولات موجود در مغازه قابل رویت باشد و در عین حال نباید مشکلی برای بررسی محصول توسط مشتری وجودداشته باشد.

دکور لوازم خانگی

اهمیت رنگ در فروشگاه لوازم خانگی

خوب است بدانید که رنگ بندی دیوار ها، سقف و کف مغازه در دکوراسیون مغازه لوازم خانگی اهمیت بسیار زیادی دارند.

همچنین طرز چیدمان و رنگ بندی و نور پردازی ویترین هم بسیار مهم و حیاتی است.

طراحان داخلی ما در ایرانادکور می توانند با ارائه طرح های ساده ای که معمولا هزینه های پایینی را نیز شامل می شوند، ظاهر دیوارهای فضا را تغییر داده و قسمت هایی از فروشگاه را دقیقا مانند آشپزخانه ای چیدمان کنند که در آن اجناس مختلفی به چشم می خورد ؛ این خود باعث می شود مشتری خود را در فضای صمیمی خانه فرض کرده و حس داشتن این اجناس در او تقویت شود.

لوازم خانگی

نور پردازی در فروشگاه لوازم خانگی

بازی کردن با سایه ها و نورها ، نقاط روشن و تاریک ، در همه مغازه ها و همه بیزینس ها جایگاه ویژه ای دارد.

برای بهره مند شدن از یک دکور مناسب ، چشم نواز و کاربردی خوب است که از نور و روش صحیح نورپردازی بهره ببرید.

فروشگاهی تاریک با برترین برند های روز دنیا و ارزان ترین قیمت ها نمی تواند مشتری را جلب کرده و در خود نگه دارد ، خصوصا این روزها فضای رقابتی فروشگاه ها باعث شده که نورپردازی اهمیت بیشتری پیدا کند.

در رابطه با نورپردازی دکوراسیون فروشگاه لوازم خانگی، بهره گیری از نور های مرکزی و خطی در سقف و دیوار ها، در کنار تامین روشنایی ، فضای داخلی را نیز زیباتر می سازد.

دکور فروشگاه

مقالات زیر پیشنهاد ماست:

enlightenedطراحی دکوراسیون ارزان قیمت مغازه

enlightenedدکور مغازه های کوچک

enlightenedاصول طراحی دکور مغازه

در این مقاله تلاش کردیم با اهمیت ترین مواردی که برای طراحی دکور مغازه لوازم خانگی نیاز است بدانید را مطرح کنیم ، در مقالات قبلی سایت ایرانادکور هم دکوراسیون فروشگاه های دیگری چون موبایل فروشی ، بوتیک زنانه ، مردانه ، آجیل و خشکبار و غیره را بررسی کرده ایم.

در صورتی که قصد راه اندازی فروشگاه جدیدی دارید و یا می خواهید فضای فروشگاه خود را به روز کنید ، کافیست با شماره های ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

ایرانادکور ، ارائه دهنده بهترین دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران است.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون فروشگاهیویترین مغازهبهترین دکور لوازم خانگیدکور ویترین مغازه در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه