دکوراسیون

طراحی دکوراسیون منزل بدون مبل

طراحی دکوراسیون منزل بدون مبل

طراحی دکوراسیون منزل بدون مبل
طراحی دکوراسیون منزل بدون مبل ، شاید امروزه کمی دور از ذهن به نظر برسد ، اما ما در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه خانه ای با صفا و شیک بدون مبل می توان داشت ، با ما در ایرانادکور – برترین ارائه دهنده خدمات دکوراسیون داخلی در شیراز – همراه باشید.

تاریخ مقاله :1399/09/02

طراحی دکوراسیون منزل بدون مبل

طراحی دکوراسیون منزل بدون مبل ، شاید امروزه کمی دور از ذهن به نظر برسد ، اما ما در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه خانه ای با صفا و شیک بدون مبل می توان داشت ، با ما در ایرانادکور – برترین ارائه دهنده خدمات طراحی دکوراسیون داخلی منزل در شیراز –  همراه باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی بدون مبل

قدیم ها که مبل نبود هم خانه ها شیک و زیبا بودند ، آیا تا به حال به تزیین خانه بدون مبلمان فکر کردید ؟

منظورمان این نیست که خانه تان خالی باشد ، منظور این است که کمی متفاوت و خلاقانه به این موضوع فکر کنید !  اینکه بتوانی روی زمین بنشینی در خانه ای که سبکی کاملا مدرن دارد می تواند جذاب باشد؛ خب ، حالا چکار کنیم بدون مبلمان در خانه؟ در ادامه به شما خواهیم گفت.

ایده های طراحی دکوراسیون منزل بدون مبل

جایگزین های مناسب مبل درخانه بدون مبل 

پشتی ها و تشکچه های شیک و رنگارنگ جایگزینی عالی برای مبل است ، مهمانان شما نیز دوست دارند گاهی روی زمین بنشینند و بر پشتی تکیه بزنند ،  احساس آن ها در خانه شما می تواند جالب و دوست داشتنی باشد.

این پشتی ها نباید حتما سبک قدیمی داشته باشند ، شما می توانید از پشتی های مدرن تری برای طراحی دکوراسیون منزل بدون مبل استفاده کنید.

در ضمن پیشنهاد می کنم مطلب راز های استفاده از کوسن در دکوراسیون داخلی را در سایت ایرانادکور را هم بخوانید.

پیشنهاد ما : تعدادی کوسن بزرگ یا تشکچه فانتزی با پارچه های شیک و طرح دار ، هماهنگ با رنگ بقیه وسایل خود تهیه کنید و دور آن را نوار دوزی کنید و آن ها را روی زمین قرار دهید ؛ می توانید بر حسب فصل رنگ آن ها را تغییر دهید چراکه کوسن اصولا ارزان است ؛ این ایده دکوراسیون داخلی خانه تان را حسابی تغییر می دهد.

جایگزین های مناسب مبل درخانه بدون مبل

تشک های تاشو را امتحان کنید

طراحی دکوراسیون منزل بدون مبل را با معرفی جایگزین های مبل ادامه می دهیم.

حتما مبل های تخت خواب شو را دیده اید ، می دانستید که تخت خواب هایی که مبل می شوند هم وجود دارد ؟ مبلمان های تخت خواب شو، نشیمن های نرم و راحتی هستند که تبدیل به جایی برای خواب هم می شود، اما در تخت خواب های مبل شو این تشک ها هستند که با تا شدن شان یک مبل شیم می سازند.

اگر خانه تان نقلی است و یا اگر دیگر نمی خواهید مبلی به نشیمن خانه اضافه کنید می توانید از این نوع تشک ها بخرید و یا خودتان با  اضافه کردن تعدادی دکمه و بست این تشک های با مزه را بسازید.

اگر دوست دارید در خصوص طراحی داخلی آپارتمان های کوچک مطلب بیشتری بخوانید همین حالا روی لینک آن کلیک کنید.

در مقاله بعدی می خواهیم 4 نوع دیگر از جایگزین های مبلمان در خانه های مدرن را معرفی کنیم ، بنابراین باز هم به این سایت سر بزنید.

تشک های تاشو را امتحان کنید

مقالات زیر هم پیشنهاد تیم ایرانادکور است : 

enlightenedنحوه چیدمان مبل در پذیرایی مستطیل

enlightenedتکنیک های ست کردن فرش و مبل

enlightenedسبک شناسی مبلمان

ما در ایرانادکور ، به عنوان یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی ، این باور را داریم که باید بسته به نیاز مشتری ، به او ارائه خدمت کرد . پس تلاش کرده ایم تا در کنار بالا بردن سطح آگاهی از فرهنگ و نیاز مخاطب، دانش خود را هم در طراحی دکوراسیون داخلی افزایش داده و همیشه به روز بمانیم ،هدف ما این است که ضمن احترام ویژه به خواست مشتری‌مان، خدمتی متفاوت را ارائه دهیم.

طراحی دکوراسیون منزل بدون مبل را بررسی کردیم و این مطلب را در روز بعد ادامه خواهیم داد ، پس باز هم به ما سر بزنید ؛ بهترین دکوراسیون داخلی در شیراز را از ایرانادکور بخواهید ، کافیست با دفاتر ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان در خصوص معماری داخلی و چیدمان خانه دریافت نمایید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون خانه بدون مبلخانه بدون مبلدکور خانه کوچکتشک های مبل شوخانه مدرن بدون مبلدکوراسیون داخلی شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه