دکوراسیون

طراحی دکوراسیون خانه کوچک در شیراز

طراحی دکوراسیون خانه کوچک در شیراز

طراحی دکوراسیون خانه کوچک در شیراز
دکوراسیون داخلی یک منزل می‌تواند به شما حس آرامش و امنیت و یا برعکس آن دقیقاً حس اضطراب و ناامنی را به شما منتقل کند. تمامی این موارد بستگی به مدل طراحی و نحوه اجرای دکوراسیون خانه شما دارد.

امروزه، با افزایش فرهنگ آپارتمان نشینی و کاهش متراژ خانه‌ها، بیشتر دکوراسیون‌های منازل به سمت خانه‌های کوچک سوق پیدا کرده است. از آنجایی که ممکن است افراد زیادی تصور کنند که زندگی در خانه‌های کوچک سخت و دشوار است، به همین دلیل اهمیت طراحی دکوراسیون خانه کوچک در شیراز نیز اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند.

دکوراسیون داخلی یک منزل می‌تواند به شما حس آرامش و امنیت و یا برعکس آن دقیقاً حس اضطراب و ناامنی را به شما منتقل کند. تمامی این موارد بستگی به مدل طراحی و نحوه اجرای دکوراسیون خانه شما دارد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی ارزنده را به شما عزیزان ارائه دهد.

enlightened توصیه می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را حتما در کنار این محتوا مرور کنید تا با نکات مهم و اصولی دکوراسوین داخلی آشنا شوید.

طراحی دکوراسیون خانه کوچک در شیراز 2

طراحی خانه کوچک در شیراز

اگر شما در خانه‌ای کوچک زندگی می‌کنید، قطعاً تمامی بخش‌های دیگر خانه نیز کوچک هستند و شما ممکن است برای قرار دادن لوازم خود در مکان مناسب دچار مشکل شوید. ولی اصلاً نگران نباشید؛ زیرا که فقط کافی است تا یک طراحی خاص و منحصر به فرد در منزل کوچک خود داشته باشید تا دیگر نیاز به فضای اضافه احساس نکنید.

در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آپارتمان یا خانه کوچک عوامل بسیار زیادی دخیل می‌باشند که هر کدام از آن‌ها نقش و تاثیر خود را در دیزاین منزل دارند. امروزه، دیگر با استفاده از ایده‌های خاص و منحصر به فرد دکوراسیون و دیزاین داخلی دیگر جای هیچ نگرانی برای جذاب و کاربردی ساختن فضای منزل باقی نمی‌ماند. این ایده‌ها بسیار زیاد و متنوع هستند و به کار بردن هر کدام از ایده‌ها می‌تواند جذابیت خاصی را در فضا به وجود آورد.

برای مثال، یکی از موثرترین و جذاب‌ترین ایده‌ها در طراحی دکوراسیون خانه کوچک در شیراز در اصل استفاده از آینه در دکور منزل است. آینه در هر فضایی که قرار بگیرد، روشنایی و نور را انعکاس خواهد داد و باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا می‌شود. به همین دلیل، استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی منزل می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند. از قرار دادن یک آینه زیبا در منزل خود غافل نشوید. در حالت بعدی، در هنگام اجرای دکوراسیون منزل خود باید برای انتخاب یک دیوار پوش مناسب نیز تمام دقت خود را به کار بگیرید. اگر کاغذ دیواری در اصل انتخاب شما برای دیوارپوش منزل می‌باشد، به نکات مهم در انتخاب دیوار پوش مناسب برای فضای منزل خود دقت کنید.

طراحی دکوراسیون خانه کوچک در شیراز 3

باید در هنگام اجرای دکوراسیون داخلی خانه کوچک خود جسارت به خرج دهید. از انتخاب الگوهای بزرگ برای کاغذ دیواری اتاق نشیمن هراس نداشته باشید. به خصوص اگر فضای نشیمن منزل شما کوچک است؛ استفاده از موتیف‌های بزرگ با رنگ روشن در طرح کاغذ دیواری باعث بزرگ نشان دادن فضای خانه شما می‌گردد. استفاده از یک الگو مناسب در یک راهرو کوچک، می تواند یک عنصر جسورانه در خانه شما به حساب آید. استفاده از طرح‌های نقاشی بزرگ به جای استفاده از یک الگوی ریز و تکراری برای این فضاها مناسب می‌باشد.

طراحی اتاق خواب در خانه کوچک

درهنگام طراحی اتاق خواب باید به نکات متعددی توجه داشته باشید تا بتوانید یک فضای عالی و مناسب را در اتاق خواب کوچک خود به وجود آورید. شاید آخرین آیتم که به ذهن شما خطور کند، طراحی سقف اتاق خواب کوچک است. اما در نظر داشته باشید که سقف اتاق خواب کوچک می‌تواند عامل مهم و تاثیرگذاری در دکوراسیون داخلی اتاق به حساب آید. تلاش کنید تا از لوسترهای کوچک و تزئینی زیبا برای سقف اتاق خواب کوچک خود بهره ببرید.

استفاده از آیتم‌های تزئینی و یا کاربردی بزرگ و غیر متناسب با فضای اتاق کوچک مانند سم عمل می‌کندو تمام فضا را بدون ایجاد هیچ گونه بهره بری اشغال می‌کند. همچنین در کنار انتخاب مناسب‌ترین لوستر برای اتاق خواب، باید به نور اتاق خواب هم نیز توجه داشته باشید. نور فضا باید کافی و به اندازه در نظر گرفته شود. تعبیه  کردن چراغ خواب‌های رومیزی یا دیواری به شما کمک خواهند کرد تا به این هدف خود دست یابید. رنگ آمیزی اتاق خواب مشخص کننده میزان انعکاس نور است.

در ادامه نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از مطالعه مقالات زیر تمام اطلاعات تکمیلی و لازم را در زمینه طراحی و اجرای دکور اتاق خواب کوچک منزل خود به دست آورید.

کاربرد مبل ال شکل

مدل جزیره آشپزخانه کوچک

دکوراسیون بالکن‌های کوچک آپارتمان

طراحی دکوراسیون خانه کوچک در شیراز 4

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی در زمینه طراحی دکوراسیون خانه کوچک در شیراز همواره تلاش می‌کند تا با ارائه خدماتی شایسته و منحصر به فرد به مشتریان خود در راستای جلب رضایت شما کارفرمایان عزیز و مشتریان گرانقدر حرکت کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید. همچنین، می‌توانید از بخش پروژه‌های اجرا شده توسط تیم حرفه‌ای ایرانادکور نیز بازدید نمایید.

enlightened پیشتر در مقاله سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن شیوه های خلاقانه ای برای طراحی آپارتمان های مدرن را نیز ارائه داده این که پیشنهاد می کنیم سری به مقاله لینک شده هم بزنید!

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه