دکوراسیون

طراحی دکوراسیون اتاق نوجوان

طراحی دکوراسیون اتاق نوجوان

طراحی دکوراسیون اتاق نوجوان
نوجوانی سن گذر از بچگی به بزرگی است با سلایقی گاه پپیچیده و انتخاب هایی عجیب! هر شخصی تمایل به داشتن اتاق خوابی شیک با سبک و استایل خودش را دارد. اما احتمالا این تمایل در نوجوانان و جوانان بیشتر چشم میخورد. در این نوشتار می خواهیم در خصوص طراحی دکوراسیون اتاق نوجوانان صحبت کنیم. با ما در ایرانادکور همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/08/12

ایرانادکور، ضمن اهمیت دادن به تمام فضاهای در دسترس، با در نظر گرفتن بودجه، زمان، جنسیت، شرایط سنی و سلیقه افراد ، بهترین پیشنهادات برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک و یا بزرگ را به شما بزرگواران ارائه می دهد

اتاق نوجوان

اهمیت اتاق نوجوان در خانه

شاید در کودکی اتاق، جایی باشد فقط برای استراحت و خواب اما اتاق خواب جوانان و نوجوانان تنها برای خواب و استراحت نیست بلکه آن ها در اتاق های شان زمان زیادی را صرف چت کردن، دیدن دوستان و دورهمی های صمیمی، فیلم دیدن و البته درس خواندن و مطالعه می کنند. پس طراحی اتاقی که بتواند پاسخگوی تمام نیازهایشان باشد امری بسیار مهم است. بکار بردن سلیقه نوجوان می تواند او را تشویق به نگهداری از نظم اتاق، آرامش و مطالعه نماید پس تلاش کنید نظر فرزند تازه بزرگ شده تان بسیار مهم باشد.

دکور اتاق نوجوان

دکوراسیون اتاق خواب تک رنگ نوجوان

گاهی برخی نوجوانان به شدت به رنگی خاص علاقه مند می شوند، دکوراسیونی تک رنگ ایده جذاب برای اتاق خواب با استفاده از یک کاغذ دیواری تک رنگ، یا سرویس خواب تک رنگ و لوازم دکور تک رنگ خواهد بود. معمولا رنگ های دخترانه مثل هلویی، صورتی، نارنجی و زرد و نقره ای و پسرانه مانند آبی و سبز و مشکی و سورمه ای برای پسران بیشتر قابل استفاده است. گرچه نوجوانان از دکوراسیون شلوغ و پر زرق و برق هم لذت می برند و می توان با وسایلی این زرق و برق را برایشان بوجود آورد.

ایرانادکور

دکوراسیون اتاق خواب دو رنگ

یکی دیگر از روش هایی که می توان برای اتاق نوجوان به کار برد، جداسازی قسمت های مختلف با رنگ های خاص و متفاوت است. اگر اتاق خواب کوچکی دارید می توانید برای جدا کردن قسمت های مختلف از رنگ های یک پالت رنگی استفاده کنید. این رنگ ها می توانند هماهنگ و یا کاملا نا هماهنگ و متضاد باشند بسته به سلیقه شما. اما معمولا هماهنگی رنگ های به کار برده شده در قفسه ها و لوازم با رنگ دیوار و سرویس خواب میتواند منظره جالب تری را بوجود آورد و باعث تقویت زیبایی دکوراسیون داخلی شود.

اتاق نوجوانان

طراحی دکوراسیون اتاق دختران

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق برای نوجوانان دختر و پسر تا حدودی متفاوت است و بهتر است برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نوجوان ابتدا به حالات روحی آن ها توجه شود. رنگ سفید از انواع رنگ های خنثی است که با وسایل رنگارنگ و زیبایی که دختران دارند به خوبی ست می شود. معمولا دختران وسایل و زیور آلات بسیاری دارند که باید برای آن ها کمد و قفسه و کشو های زیادی در نظر بگیرید.

اتاق خواب نوجوان

طراحی دکوراسیون اتاق پسران

استفاده از وسایل چشمگیر و متمایز در اتاق نوجوانان نظیر کاناپه و یا یک صندلی بزرگ می تواند ایده مناسبی باشد. پسر ها عاشق تکنولوژی هستند و عاشق هیجاناتی مثل فوتبال و بازی های کامپیوتری پس بهتر است میز کامپیوتر را در مکانی مناسب قرار دهید. تا راحتی او تامین شود. اگر فضای اتاق خواب فرزند شما کوچک است می توان از تخت خواب های تاشو استفاده کنید تا فضای کافی برای قرار دادن سایر وسایل در اتاق خواب باز شود. حتما جایی در اتاق برای نشستن دو نفر در کنار هم درست کنید شاید دوست صمیمی پسرتان برای دیدن فیلم و بازی بعضی عصرها به خانه شما بیاید.

اتاق خواب

enlightenedدکوراسیون اتاق خواب دخترانه

enlightenedایده هایی برای دکوراسیون اتاق نوجوان

enlightenedایده‌های دکوراسیون اتاق خواب 2019

نوجوان

سخن پایانی ایرانادکور

ایرانادکور ، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، در خصوص دکوراسیون تمام قسمتهای خانه از جمله دکوراسیون اتاق کودک ، نوجوان، جوان، پذیرایی سرویس های بهداشتی و سایر فضاهای موجود بهترین و کم هزینه ترین دکوراسیون در شیراز را  ارائه خواهد داد. با دفاتر ما در شیراز جهت دریافت مشاوره تماس حاصل فرمایید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه