دکوراسیون

طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه
طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بسیار حساس و مهم است ، پسران پر از هیجان و انرژی هستند ، هر چه اتاق کودک زیباتر باشد ، فرزند ما علاقه بیشتری برای ماندن در آن دارد، تا پایان این مقاله ما را در ایرانادکور همراهی کنید.

تاریخ مقاله : 1399/09/04

طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بسیار حساس و مهم است ، پسران پر از هیجان و انرژی هستند ، هر چه اتاق کودک زیباتر باشد ، فرزند ما علاقه بیشتری برای ماندن در آن دارد، تا پایان این مقاله ما را در ایرانادکور همراهی کنید تا دکوراسیون اتاق خواب پسرانه را بررسی نماییم.

طراحی دکوراسیوت اتاق پسرانه

بسته به سن ، ممکن است روزها در اتاق خود بازی ‌کند ، اگر اتاقش جذاب  باشد باعث می شود که اسبا‌ب‌بازی‌هایش در سایر قسمت‌های خانه پخش و پلا نشود و شما مجبور نباشید کل خانه را هر روز جمع آوری کنند.

شب‌ها نیز با اشتیاق و علاقه به سمت اتاق خواب خود می‌رود و به صورت مستقل درتخت خود می خوابد.

برای اینکه به نتایج دلخواه برسیم باید کمی به پیچیدگی های روحی پسران دقت کنیم ، باید تفاوت سلیقه دختران و پسران را بشناسیم و خصوصا به سلیقه خاص فرزند خود دقت کنیم ؛ اگر کودک در سنی است که می تواند خواسته های خود را بگوید ، می توانید کمک بزرگی از خودش بگیرید.

طراحی اتاق پسرانه

تفاوت طراحی دکوراسیون اتاق دختران و پسرها 

شاید شما فر کنید در سنین کودکی تفاوت زیادی بین دختران و پسران نیست اما محققان استرالیایی به این نتیجه رسیده‌اند که تفاوت‌های بیولوژیکی بین دختران و پسران از همان دوران داخل رحم مادر آغاز می شود و بر رفتارهای آینده کودکان موثر است.

بین ۲ تا ۳ سالگی، پسران پرخاشگری و خرابکاری را نسبت به دختران بیشتر نشان می دهند و اغلب برونگرا هستند.

دختران دارای اضطراب بیشتری هستند و از لحاظ اجتماعی بودن  ضعیف‌تر از پسرانند ، روحیه ای حساس تر و شکننده تر از پسران دارند کمی هم ترسو تر هستند.

تفاوت دختران و پسران

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه به چه چیزهایی توجه کنیم؟

حال که تفاوت بین دختران و پسران را گفتیم ، باید معیارهای مختلفی را برای طراحی اتاق خواب کودکان در نظر بگیریم.

علایق ، سلایق و نیازهای پسران بسیار خاص و جالب است ، گاهی به حیوانات یا شخصیت های کارتونی خاصی علاقه دارند و گاهی هم به موضوع خاصی مثل ورزش  یا ابزار آلات ، علاقه نشان می دهند.

پس قبل از هر چیز باید به علایق فرزندتان دقت کنید ، انسان در دوران کودکی بیش از هر زمان دیگری به رویا و خیال می‌پردازد ، خصوصا پسران همیشه در رویای قهرمانی و داشتن نیروها و قدرت های عجیب و ماورایی فکر می کنند.

پس علاوه بر سلیقه رنگی ، باید به رویاها وخیال پردازی کودکان هم توجه کنید. توجه کنید، آیا دوست دارد یک اژدهای بزرگ باشد یا یک فوتبالیست قهرمان؟ آیا به نجوم و ستارگان علاقه دارد یا دایناسور؟ آیا از رنگ خاصی لذت می‌برد؟

حتما حتما علایق او را در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق دخیل کنید و از این موضوع غافل نشوید.

اتاق پسران

توجه به نیاز پسران در دکوراسیون و چیدمان اتاق

حال که سلیقه و خواست پسرمان را شناختیم باید نیاز های او را هم بشناسیم ، در سن کودکی دیواری نیاز دارد که بتواند روی آن خط خطی کند !

هیچ اشکالی ندارد که یک تکه از دیوار را برای این کار اختصاص دهید تا انرژی و هیجان درونی خود را تخلیه کند ، از وقتی به مدرسه می رود ، نیاز به میز تحریر و کشو ها و طبقه هایی برای قرار دادن لوازم تحریر خواهد داشت.

بزرگتر که می شود ، نیاز به اتاقی خلوت تر برای دریافت آرامش دارد ، شاید بتوانید با قرار دادن کاناپه و میز کوچکی در اتاقش فضایی در اختیار پسرتان قرار دهید تا بعضی از عصرها با دوستش گپی بزند و نیاز نباشد بیرون از خانه با همه خطراتش قدم بزند.

در تمام این مراحل باید به ایمنی اتاق ، راحتی تخت و تشک و میز و صندلی و ارگونومیک بودن وسایل دقت کنید تا پسری سالم و با انرژی داشته باشید.

همیشه مراقب کافی بودن نور اتاق باشید ، هم به لحاظ زیبایی و هم نیاز کودک.

طراحی اتاق پسر

مقالات زیر بسیار به شما کمک می کند:

enlightenedرنگ آمیزی اتاق خواب

enlightenedدکور اتاق خواب کوچک

enlightenedایده هایی برای دکوراسیون اتاق نوجوان

اتاق پسر

در این مقاله در خصوص طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه صحبت کردیم ، تیم ایرانادکور ، ارائه دهنده برترین دکوراسیون داخلی شیراز و جنوب ایران ، برای رفاه حال مشتریان عزیز خود مشاوره غیر حضوری و رایگان ارائه می دهد.

در مقاله بعد ، در خصوص بهترین انتخاب ها برای اتاق پسران صحبت خواهیم کرد ، اینکه چه رنگ هایی برای پسران جذاب است و یک گالری کامل از عکس اتاق پسران در سنین مختلف را تقدیم خواهیم کرد ، پس با ایرانادکور همراه شوید تا از طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه را به طور کامل آگاهی یابید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اتاق پسرانهدیزاین اتاق خواب پسرانتزیین اتاق پسردکوراسیون داخلی شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه