مقالات تخصصی معماری

طراحی داخلی شعب بانک در شیراز

طراحی داخلی شعب بانک در شیراز

طراحی داخلی شعب بانک در شیراز
طراحی داخلی شعب بانک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا مشتری و افراد هنگام ورود به بانک در نگاه اول فقط جذب دکور و طراحی داخلی شعب بانک می‌شوند.

تاریخ: 1399/3/6

طراحی داخلی شعب بانک همیشه دارای اصول و قواعد خاصی است که اجرای آن‌ها از الزامات در طراحی و اجرای شعبه بانک می‌باشد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص طراحان حرفه‌ای همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می‌باشد.

طراحی داخلی بانک

طراحی داخلی بانک

طراحی داخلی بانک یکی از عوامل تاثیرگذار در جذب افراد و زمینه‌ساز اعتماد مشتریان می‌باشد، بنابراین باید در طراحی داخلی شهب بانک نهایت دقت و سلیقه را به کار برد. امروزه با توجه به رقابت تنگاتنگ بین بانک‌ها و ارائه خدمات متفاوت از سوی بانک‌ها به مردم باعث شده است تا افراد به مسایل دیگری از جمله دکوراسیون داخلی بانک نیز توجه ویژه نشان دهند. استفاده از بهترین متریال برای دکوراسیون داخلی یکی از اصولی است که باید حتماً رعایت شود.

بهترین طراحی داخلی شعبه بانک

اصول طراحی داخلی شعب بانک

در هنگام طراحی و اجرای دکور داخلی شعبه‌های بانک باید نکات مهمی را در نظر گرفت. محیط قرار گیری بانک و محله‌ای که قرار است تا خدمات بانک در آنجا ارائه شود همیشه حرف اول را در انتخاب سبک دکور داخلی شعبه بانک می‌زند. توجه به راحتی مشتریان و تعبیه فضایی مناسب و شایسته برای فضای انتظار مشتریان و همچنین امنیت و آرامش مشتری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. انتخاب دکوراسیون داخلی رنگ طوسی برای شعب یک بانک می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد.

طراحی داخلی شعبه بانک

حیطه بندی فضا بر اساس تعریف حریم دسترسی

در یک بانک، افراد متفرقه و مشتریان فقط تا یک حریم مشخصی می‌توانند وارد فضای بانک شوند و هیچ کدام اجازه ندارند تا بیشتر از حد تعریف شده (بخش اداری بانک) وارد فضای بانک شوند. یکی از بخش‌های مهم در بانک نیز مخزن پول (خزانه داری) است که در مرکز بانک قرار دارد و برای مشتریان غیر قابل نفوذ است. طراحی داخلی شعب بانک به صورت لایه‌ای صورت می‌گیرد و معمولاً پلان‌هایی که نیاز به امنیت و کنترل دارند همیشه به صورت لایه‌ای طراحی می‌شوند.

طراحی داخلی شعب بانک در شیراز

تاثیر مبلمان در طراحی داخلی شعب بانک در شیراز

مبلمان همیشه یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر نوع طراحی دکوراسیون داخلی به حساب می‌آیند که در این مورد نیز بسیار مهم و تاثیرگذار هستند. میز و صندلی از مبلمانی است که بخش اصلی دکور بانک را تشکیل می‌دهند، به همین دلیل باید در انتخاب میز و صندلی‌های استاندارد با رنگ مناسب و متناسب با فضای داخلی دقت ویژه نشان داد. رعایت اصول چیدمان دفتر کار به شما در این قسمت کمک خواهد کرد.

طراحی داخلی شعب بانک

اگر شما نیز صاحب کسب و کار خود هستید و علاقه دارید تا دکوری متفاوت و خاص در محل کار یا مغازه خود داشته باشید و یا حتی اگر به دنبال تغییر اصولی دکوراسیون فضای کار خود هستید، پس مطالعه مقالات زیر برای شما ضروری است.

enlightenedدکوراسیون دفتر کار بیمه

enlightenedدکور مغازه با سنگ

enlightenedاجرای دکوراسیون دفتر کار تیره

طراحی داخلی مدرن شعبه بانک

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با داشتن سابقه‌ای درخشان و دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای تلاش می‌کند تا بهترین خدمات در زمینه طراحی داخلی شعب بانک در شیراز را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

طراحی داخلی شعب بانک در شیرازبهترین طراحی داخلی بانکطراحی داخلی شعبه بانک

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه