آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

طراحی آشپزخانه لوکس

طراحی آشپزخانه لوکس

طراحی آشپزخانه لوکس
طراحی آشپزخانه لوکس و فوق لوکس امروز اهمیت زیادی دارد ، سازندگان خانه ها در تلاشند هر روز امکاناتی جدید به آشپزخانه اضافه کنند تا خریداران را غافلگیر کنند ، این راه کار ها نه تنها باعث زیباتر شدن آشپزخانه شده بلکه موجب کاربردی تر کردن آشپزخانه ها هم شده است ؛ در این مقاله از ایرانادکور می خواهیم طراحی آشپزخانه های لاکچری را با هم بررسی کنیم.

طراحی آشپزخانه لوکس و فوق لوکس امروز اهمیت زیادی دارد ، راهکارهایی که نه تنها در زیبایی آشپزخانه، بلکه در کاربردی تر کردن آشپزخانه ها تاثیرگذارند ؛ در این مقاله از ایرانادکور می خواهیم طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در شیراز  را با هم بررسی کنیم.

enlightened همچنین توصیه می کنیم مقاله  بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز  را بخوانید و با ما در تماس باشید تا بهترین و جدیدترین کابینت های روز دنیا را در منزل خود داشته باشید.

کابینت لوکس

اهمیت طراحی آشپزخانه لوکس

تصور نمی کنم این روز ها در خانه های نوساز ، آشپزخانه ای پیدا کنید که اوپن نباشد و محوطه داخلی آن از کل سالن پذیرایی به چشم نخورد ، بنابراین طراحی آن ها اهمیت ویژه ای پیدا می کند ، اگر شما نیز به دنبال ایده هایی برای طراحی یک آشپزخانه لوکس و لاکچری هستید، یعنی می خواهید به یکی از مهمترین اجزای خانه اهمیت دهید.

اگر خوب فکر کنید نمی توان دقیقا گفت که چه عواملی را باید رعایت کنید و یا چه مراحلی را باید طی کنید تا به آشپزخانه شما لقب لوکس داده شود! اما گزینه های زیادی در زیبایی آشپزخانه تاثیرگذار است که با شناخت آن ها و تلفیق آن ها با سلیقه و خواست خودتان و بهره گیری از متریال با کیفیت و انتخاب صحیح رنگ، نورپردازی، وسایل برقی و غیره به آشپزخانه ای لوکس دست یابید.

اهمیت طراحی آشپزخانه لوکس

چیدمان آشپزخانه مطابق سلیقه خودتان آن را یونیک می کند ،  مهمترین نکته ای است که هنگام طراحی آشپزخانه لوکس باید به یاد داشته باشید ، توجه به کابیت و جزیره آشپزخانه است چراکه مهمترین و بزرگترین المان آشپزخانه هستند و باید با یکدیگر هم خوانی داشته باشد این دو عنصر باید از متریالی تهیه شود که نمای زیبایی ایجاد کند وچشم هر بیننده را به خود جلب کند.

اهمیت طراحی آشپزخانه لوکس

متریال آشپزخانه های لوکس

چوب همیشه یکی از لوکس ترین و گران ترین  متریال هایی است که در طراحی آشپزخانه های لاکچری استفاده می شود ، استفاده از چوب باعث القای حس طبیعت و گرما به فضای آشپزخانه شده و بسیار تطبیق پذیر است.

از این رو در بیش تر آشپزخانه های لوکس چه مدرن و چه کلاسیک ، از چوب به عنوان متریال اصلی استفاده می شود ، منظور از آشپزخانه لوکس ، استفاده از طراحی های پر زرق و برق نیست و شما می توانید با استفاده از ساده ترین ایده ها نیز به یک طراحی زیبا دست یابید.امروزه انواع کابینت های وکیوم ، هایگلاس ، پی وی سی و ممبران را می توانید انتخاب کنید.

کابینت لاکچری

به یاد داشته باشید که رنگ مقوله بسیار مهمی در طراحی آشپزخانه لوکس است از آنجا که لوازم آشپزخانه معمولا یا سفید است و یا نقره ای می توان رنگ کابینت سفید را به عنوان برترین و لوکس ترین رنگ برای کابینت اعلام کرد.

یکی دیگر از متریال های لاکچری ، سنگ مرمر است ، که می تواند در کنار کابینت های لوکس سفید بکار رود و جلوه ای ثروتمندانه به آشپزخانه ببخشد.

نورپردازی آشپزخانه های لوکس

از نکات دیگری که در طراحی آشپزخانه لوکس باید به یاد داشته باشید، استفاده از یک روش نورپردازی مناسب و در کنار آن استفاده از المان های روشنایی مناسب می باشد.

استفاده از یک لوستر زیبا و جذاب همان چیزی است که در طراحی آشپزخانه لوکس می تواند مورد استفاده قرار داد ، برای مثال از لوسترهای کریستال در طراحی آشپزخانه های کلاسیک استفاده می شود و لوستر های تکی و رنگی و یا ساده در آشپز خانه مدرن.

آشپزخانه کلاسیک 21

در مقاله ای که ارائه شد ، طراحی آشپزخانه لوکس را بررسی کردیم  مقالات دیگر سایت را هم بخوانید و بهترین کابینت ها را در خانه خود داشته باشید ، برای داشتن بهترین طراحی آشپزخانه در شیراز و جنوب ایران ، کافیست با ما در ایرانادکور در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مقاله صفر تا صد اجرای کمد دیواری در شیراز را نیز بخوانید چراکه ما در ساخت کمد دیواری هم حرفه ای هستیم و بهترین کمد دیواری ها را برایتان خواهیم ساخت.

نویسنده : ص.توکلی / سرپرست تیم محتوا ایرانادکور / مردادماه 1402

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه