مقالات تخصصی معماری

صفر تا صد طراحی اتاق کار

صفر تا صد طراحی اتاق کار

صفر تا صد طراحی اتاق کار
طراحی اتاق کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در هنگام طراحی دکوراسیون دفتر باید به صفر تا صد طراحی اتاق کار توجه داشته باشید.

تاریخ: 1399/12/13

اتاق کار یکی از فضاهای مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی یک دفتر اداری یا حتی یک منزل مسکونی به حساب می‌آید. فرقی نمی‌کند شما در یک اتاق کار با متراژ بالا در یک دفتر اداری بزرگ کار می‌کنید؛ یا اینکه اتاق شخصی خودتان در منزلتان را به دفتر کار خود تبدیل کرده‌اید. در هر صورت باید به دکوراسیون اتاق کار خود اهمیت بسیاری بدهید، زیرا قرار است تا بیشترین مدت زمان روزانه خود را در اتاق کارتان بگذرانید. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در این نوشتار به بررسی صفر تا صد طراحی اتاق کار می‌پردازد.

اصول طراحی دفتر کار 3

طراحی اتاق کار

دفتر کار محیطی است که تعامل اجتماعی بین کارمندان و ارباب رجوع انجام می‌شود، به همین دلیل دیزاین اتاق کار دارای اهمیت بسیاری می‌باشد. انتخاب مصالح صحیح و مناسب یکی از آیتم‌های تاثیرگذار و مهم در طراحی و اجرای دیزاین اتاق کار به حساب می‌آید. چوب همیشه یکی از بهترین و شیک‌ترین مصالح به منظور اجرای دیزاین منازل و دفاتر اداری در نظر گرفته می‌شود. اگر قصد دارید تا در کار خود موفق باشید یا برند شما به سرعت محبوبیت بسیاری کسب کند، در هر صورت باید تلاش کنید تا با انتخاب بهترین دیزاین دفتر اداری همواره مشتری‌های بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

ایده برای دکوراسیون دفتر کار 3

بهترین رنگ برای اتاق کار

در میان تمام ویژگی‌هایی که برای انتخاب بهترین رنگ برای اتاق کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تمرکز از مهم‌ترین‌ ویژگی‌ها به حساب می‌آید. یک کارمند باید در محیط کار خود تمرکز داشته باشد تا بتواند به انجام کارهای خود مشغول شود؛ رنگ از تاثیر مستقیمی بر روی تمرکز افراد برخوردار است. در دکوراسیون داخلی دفتر کار همیشه رنگ مهم‌ترین عامل به حساب می‌آید. انتخاب رنگ و یا ترکیبات رنگ‌ها با یکدیگر در دفتر کار باید کاملاً هوشمندانه و آگاهانه صورت پذیرد. دکوراسیون دفتر کار ساده یکی از طرح‌های محبوب و رایج برای دکور دفتر کار در نظر گرفته می‌شود. در این مدل دفترها معمولاً از رنگ سفید و یا کرم استفاده می‌گردد.

دکوراسیون دفتر کار کوچک 2

مبلمان اداری اتاق کار

یک دفتر کار بدون مبلمان و لوازم اداری فقط یک دفتر بی‌روح و ساده است. انتخاب مبلمان برای دفتر کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تاثیر مستقیم و بسیار زیادی را بر روی مراجعین و کارمندان می‌گذارد. انتخاب مبلمان و میز و صندلی‌های اداری برای دفتر کار یک بخش مهم از تکمیل دکوراسیون دفتر کار به حساب می‌آید. در هنگام انتخاب مبلمان و میز اداری باید به رنگ و طرح آن‌ها بسیار توجه داشت. اهمیت انتخاب اجزای مختلف دفتر کار به اندازه‌ای اهمیت دارد که حتی اجرای کفپوش دفتر کار نیز باید توسط یک تیم متخصص صورت پذیرد.

دکور دفتر کار با چوب

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار و مهم در طراحی دفتر کار در هر فضایی؛ در اصل طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کار با توجه متراژ فضا است. طراحی باید با توجه به متراژ و فضای در نظر گرفته شده برای دفتر کار صورت پذیرد. در این میان، باید حتماً به تعداد کارمندان دفتر یا اتاق کار توجه شود. نمی‌توان تعداد کارمندان زیادی را در یک فضای کوچک جا داد و یا برعکس. همچنین باید میزان ارتباط کارکنان با یکدیگر نیز در نظر گرفته شود. در محیط کاری که قرار است کارمندان مدام با یکدیگر در ارتباط باشند، نمی‌توان از پارتیشن‌های متعدد بهره برد. پارتیشن بندی دفتر کار نیز دارای اصول خاص خود می‌باشد.

رنگ جذاب برای اتاق کار

آیا شما نیز تلاش دارید تا دیزاین متفاوت و خاصی برای اتاق کار خود داشته باشید؟ آیا قصد دارید تا با استفاده از بهترین روش‌ها و سبک‌های دیزاین اتاق کار همواره فضایی منحصر به فرد داشته باشید؟ بنابراین، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedدیزاین اتاق کار با استفاده از چوب

enlightenedبهترین رنگ برای اتاق کار

enlightenedچیدمان میز کار

رنگ مناسب مبلمان اداری

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون دفتر کار در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا خدماتی خاص و منحصر به فرد را به مشتریان خود ارائه دهد و در راستای جلب رضایت مشتریان خود گام بردارد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه