دکوراسیون

شرکت بازسازی منزل در شیراز

شرکت بازسازی منزل در شیراز

شرکت بازسازی منزل در شیراز
بازسازی یعنی مرمت، یعنی اینکه شخص و یا تیمی روی یک بنا برای افزایش عمر آن کار کنند. بازسازی عمدتا برای بنا به کار برده میشود. نیاز به بازسازی ساختمان و بازسازی داخل منزل بدون تخریب معمولا پس از گذشت ده سال نیاز می شود. ما در شرکت بازسازی منزل در شیراز ، ابرانادکور در کنار شماییم تا بدون تخریب ، منزل شما را بازسازی کنیم.

بازسازی یعنی مرمت، یعنی اینکه شخص و یا تیمی روی یک بنا برای افزایش عمر آن کار کنند. بازسازی عمدتا برای بنا به کار برده میشود. نیاز به بازسازی ساختمان و بازسازی داخل منزل بدون تخریب معمولا پس از گذشت ده سال نیاز می شود. ما در شرکت بازسازی منزل در شیراز ، ابرانادکور در کنار شماییم تا بدون تخریب ، منزل شما را بازسازی کنیم.

ما در بهترین شرکت بازسازی منزل در شیراز ، ایرانادکور ، امروز قصد داریم مواردی که می توان بدون تخریب ، بازسازی را انجام داد شرح دهیم.

enlightenedدعوت می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را در کنار این محتوا بخوانید تا با اصول اساسی دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

بازسازی خانه در شیراز

تغییر در نمای خانه، نورپردازی و تغییر ظاهر خانه از اقداماتی است که در جهت بازسازی ساختمان و منزل انجام می شود. برای داشتن خانه ای زیبا باید بازسازی بنا انجام بگیرد.

بازسازی خانه های قدیمی ضرورت زیادی دارد. از آنجایی که با گذشت زمان اختلالاتی در سیستم لوله کشی ممکن است پیش بیاید و اهالی منزل متوجه آن نشوند تا تا جایی که دیوارها نم بدهند و گچ دیوار بریزد. در سیستم فاضلاب و چاه مشکل گرفتگی پیش آید و بوی نامطبوع در فضای خانه بپیچد. کار تعمیرات باید پس از بازسازی ساختمان صورت بگیرد و در وهله اول بازسازی داخل منزل بدون تخریب است که برای صاحبخانه جذاب است.

با بالا رفتن عمر ساختمان، نیاز ساختمان به تعمیرات و بازسازی بیشتر خواهد بود. سیستم های ساختمان به دلیل فرسودگی و استهلاک آسیب دیده اند و به مصالح ساختمانی صدمه وارد شده است. دیوارهای نم کشیده شده و یا چکه کردن قطرات آب از ساختمان همه به علت فرسودگی و نیاز به تعمیر و بازسازی است. اما همیشه اینگونه نیست که حتما خرابی باید باشد تا نوسازی ساختمان اقدام شود. گاهی ممکن است برای ایجاد یک دکوراسیون و یک طراحی جدید داخلی باشد.

در مقاله بازسازی ساختمان در شیراز به شما راه و روش صحیح بازسازی را ارائه دادیم با مطالعه و مرور آن مقاله ، می توانید نکات جالب را بیاموزید.

بازسازی داخل منزل بدون تخریب شامل کارهایی است که تغییرات جزیی را در بر می گیرد ولی موثر و چشم گیر است. با تغییرات کم می توان یک خانه قدیمی و دلگیر را به فضایی باز و دلنشین تبدیل نمود.

در بازسازی یک ساختمان قدیمی مولفه های جدیدی را برای ایجاد طراحی روز اضافه می توان کرد. مثلا آشپزخانه بسته را با برداشتن یک دیوار می توان اپن کرد. یا طاقچه ها را تخریب نمود و طراحی های روز را اجرا کرد. پله های قدیمی و سخت را شیک و امروزی کرد و اتاق های تو در تو را با برداشتن درها تغییر داد و به شکل های مدرن و امروزی تبدیل نمود. این ها همه کار راحت و جذابی است به شرطی که زیر نظر یک موسسه مطمئن و کارشناس در امور بازسازی ساختمان انجام بگیرد. ما در شرکت بازسازی دکوراسیون داخلی در شیراز نمونه های بسیاری از بازسازی بدون تخریب را انجام داده ایم که می توانید در بخش پروژه های سایت برخی از عکس های آن را مشاهده نمایید.

بازسازی داخل منزل در شیراز

انجام کارهای بازسازی و امور آن یک کار تیمی است و یک نفر توان انجام همه آن کارها را نخواهد داشت. نیاز به یک تیم تخصصی متشکل از بنا، نقاش، طراح دکور، برق کار و لوله کش است. و همه اینها هم باید زیر نظر یک مهندس و متخصص ساختمان انجام گیرد. ما در شرکت بازسازی منزل در شیراز همه این تیم را بصورت حرفه ای و کارآمد دور هم جمع کرده ایم و شما دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت.

خوب است بدانید بازسازی هر منزل با منزل دیگر تفاوت دارد و بستگی به خرابی و عمر ساختمان و از همه مهمتر تغییراتی که مد نظر صاحب خانه است، بستگی دارد. اطمینان از استقامت منزل هم مورد مهمی است و شاید بودجه موجود هم عامل بسیار تعیین کننده ای داشته باشد.

در ابتدا خوب است که برای بازسازی داخل منزل بدون تخریب همه جوانب بررسی گردد. به طور مثال اگر قصد انجام بازسازی ساختمان را دارید باید کابیت ها و رنگ دیوارها هم تغییر کند و شاید تغییرات به نور و طراحی نور و روشنایی هم برسد.

بازسازی آشپزخانه در شیراز

آشپز خانه در زیبایی منزل بسیار با اهمیت است و در واقع قلب خانه به حساب می آید. امروزه با در نظر نگرفتن اپن جلوی اشپزخانه و کمک کردن به بیشتر بزرگ دیده شدن خانه نقش اشپزخانه در زیبایی منزل دو چندان شده. قبل از هر چیزی این مهم است که آیا می خواهید جای آشپزخانه را تغییر دهید یا نه و سپس عایق کاری را انجام دهید. سپس مراحلی که در طراحی باید پیش رود انجام می گیرد.

بازسازی خانه در شیراز

بالابردن ارزش خانه و حس لذت و راحتی

مالکان خانه ممکن است بخواهند خانه ‌خود را در آینده و یا حتی همین الان بفروشند؛ بازسازی ساختمان باعث خواهد شد ارزش آن بالا رفته و نظر مشتریان بیشتری را جلب کند. شما با تعویض درها، تغییر دکوراسیون آشپزخانه و بهینه کردن طراحی منزلتان، قیمت ساختمان خود را افزایش خواهید داد.

اینکه در خانه خود راحت باشید و هیچ جای دیگری حس لذت‌بخش، بودن در خانه را نداشته باشد، یکی از دلایل بازسازی ساختمان شما خواهد بود. همه ما می‌خواهیم وقتی در خانه نیستیم یا حتی وقتی به سفر تفریحی می‌رویم، این اطمینان را داشته باشیم که در پایان روز یا با اتمام سفر، خانه‌ای گرم و راحت در انتظارمان باشد.

بهبود ایمنی و تغییر استایل ساختمان

برخی از مشکلات خانه نباید نادیده گرفته شوند، مشکلاتی مانند ترک‌های ساختمان و سیستم برقی کشی آن؛ شما همواره باید به بالابردن سطح ایمنی خانه فکر کنید تا خانواده شما در محیطی امن زندگی نمایند.

خانه شما ممکن است قدیمی و دکوراسیون و طراحی آن نوستالژیک شده باشد. بنابراین برای خریدار جذابیتی نداشته باشد؛ به روز کردن استایل خانه در بازار امروز برای جلب مشتری بسیار مهم است.

ممکن است در بازسازی ساختمان خود تغییراتی را در نوع مصالحی که مصرف می‌کنید، انجام دهید. مصالح و بنای جدیدی که مصرف می‌کنید به تشخیص مجریان طرح و دلایل فنی می‌تواند در زمان‌های مختلف تغییر کند و هزینه آن متغیراست.

هر نوع ضعف و تخریب پیش آمده در ساختمان شما خود را از طریق ترک برداشتن بنا و ایجاد صداهای بسیار خفیف نشان می‌دهد. باید دقت داشته باشید صداهای مربوط به ترک برداشتن بنا بسیار خفیف و آرام است.

به همین دلیل باید دقت کافی را در مشاهده دیوارها داشته باشید تا منجر به یک حادثه بد و هزینه ‌بر برای شما نشود.

بازسازی ساختمان در شیراز

شرکت بازسازی منزل در شیراز در کنار شماست تا بازسازی ساختمان شما را بر عهده گیرد.

  • در مرحله اول ابتدا باید با کارفرما مشورت کرد و نظرات او را جویا شد تا طرح و نقشه نهایی ترسیم گردد. لزوما از کارفرمایی بهره بگیرد که بر قوانین بازسازی ملک اشراف داشته باشد.
  • پس از توافق بر سر طرح نهایی، شما باید با پیمانکار صحبت کنید تا هماهنگی بر سر زمان و قیمت پروژه بین کارفرما و پیمانکار انجام گیرد و پیش پرداختی نیز جهت بازسازی ساختمان پرداخت کنید.
  • درصورتی‌که در طرح قصد تغییر نمای ساختمان را داشته باشید ابتدا باید تخریب نما انجام شود. در هنگام تخریب باید بخش­‌هایی که مخصوص رفت و آمد است را حفاظ زد تا به عابرین، ماشین­‌ها و کارگران آسیبی وارد نشود. یکی از مسائلی که هنگام بازبینی قوانین بازسازی ملک باید به آن توجه کنید، امنیت جانی افراد است.
  • در مرحله بعد باید کندن شیرآلات، کابینت و وسایل ساختمان و پس از آن قطع گاز محل در حال بازسازی، از فلکه اصلی باید توسط کارگران ماهر انجام شود.
  • در مرحله بعدی می توانید شروع به تخریب دیوارها و کف ساختمان و سرویس بهداشتی کنید. البته درصورتی‌که دیوار باربر وجود داشته باشد. فراموش نشود که در این مرحله حتما به پیمانکار و مهندس عمران با تجربه، نیاز است.
  • انجام برق‌کشی با توجه به نقشه و تعویض لوله‌های آب گرم و سرد مصرفی
  • سیم‌کشی برق با توجه به نقشه ملک
  • در مرحله بعد، ابتدا سیمان‌کاری را انجام می‌­دهیم و پس از خشک شدن آن، ایزولاسیون قسمت­‌های سرویس بهداشتی و آشپزخانه را انجام می‌دهیم.
  • در مرحله بعد نوبت به جایگزینی درب و چارچوب قدیمی با چارچوب و درب ‌های جدید و سپس پنجره‌ ها و شیشه‌ های جدید می ‌رسد.

نوستزی خانه در شیراز

نوسازی منزل در شیراز

اجرای نوسازی منزل در شیراز هم در شرح وظایف ما در ایرانادکور است. همه عملیات‌های اجرایی یک ساختمان می‌بایست الزاماً تحت نظر یک شخص به نام مهندس ناظر که نام او در پروانه ساخت قید شده است، انجام شود و نیاز به مجوز بازسازی دارد. ما در کنار شماییم تا کلیه مجوزهای لازم را بتوانید اخذ کنید.

هزینه بازسازی منزل در شیراز معمولا بالاست ، اما می توانید با پیشنهاداتی که ما به شما ارائه می دهیم ، بهترین و کاربردی ترین مصالح و روش ها را انتخاب کنید، برای گرفتن پروانه و مجوز ها هم ما در هر مرحله شما را راهنمایی خواهیم کرد.

از بازسازی آپارتمان در شیراز تا اجرای نوسازی منزل در شیراز می توانید همراهی تیم ایرانادکور را داشته باشید، بازدید و مشاوره رایگان ما می تواند با پیشنهادات جالبی برای شما همراه باشد، پس فرصت را از دست ندهید.

همچنین توصیه می کنیم مقاله سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن را بخوانید تا بدانید یک آپارتمان مدرن چگونه طراحی می شود.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور 

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه