مصالح ساختمانی

سنگ آنتیک دکوراسیون داخلی

سنگ آنتیک دکوراسیون داخلی

سنگ آنتیک دکوراسیون داخلی
سنگ آنتیک یکی از سنگ‌های جذاب به حساب می‌آید که امروزه با توجه به زیبایی و کاربرد خود به صدر جدول استفاده از سنگ‌های تزئینی در نمای خارجی و فضای دکوراتیو فضاها ارتقا یافته است.

سنگ آنتیک به عنوان یکی از سنگ‌های بسیار زیبا و کاربردی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل به حساب می‌آید. طراحی و اجرای دکوراسیون منزل با سنگ آنتیک احتیاج به تخصص و تجربه دارد و بهتر است تا همیشه توسط یک تیم متخصص انجام شود.

امروزه استفاده از انواع سنگ در تمامی بخش‌های مختلف ساخت و ساز و انجام دکورهای تزئینی و زیبا با سنگ به عنوان یک امر جذاب و محبوب در میان مردم در نظر گرفته می‌شود. طراحان و معماران از انواع سنگ‌ها در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده کرده و زیبایی خاص و بی‌نظیری را به فضا می‌دهند.

سنگ آنتیک یکی از سنگ‌های جذاب به حساب می‌آید که امروزه با توجه به زیبایی و کاربرد خود به صدر جدول استفاده از سنگ‌های تزئینی در نمای خارجی و فضای دکوراتیو فضاها ارتقا یافته است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای در طراحی و اجرای دکور منزل همواره آماده ارائه خدمات به شما گرافرمایان گرامی است.

سنگ آنتیک دکوراسیون داخلی

سنگ آنتیک چیست؟

سنگ آنتیک به عنوان یک نوع از سنگ‌های زیبا و مقاوم به حساب می‌آید که از بقایا و خرده‌سنگ‌های طبیعی دیگر ساخته و تشکیل می‌شود. این بقایا و خرده سنگ‌ها را توسط ملات و چسب مخصوص به یکدیگر می‌چسبانند و محصول حاصل از آن در اصل سنگ زیبا و جذاب آنتیک است.

این سنگ‌ها به دلیل زیبایی و جذابیت خاصی که دارند، در تمامی بخش‌های یک منزل مسکونی از جمله یک دیوار تزئینی ساده در پذیرایی یا دیوارهای حمام مورد استفاده قرار می‌گیرند و دکوراسیون داخلی فضا را به صورت کامل تغییر می‌دهند. ظاهر طبیعی و حس زیبایی و آرامش بخشی که سنگ آنتیک به فضا می‌دهد؛ با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نمی‌باشد.

سنگ‌های آنتیک از ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار خوب و منحصر به فردی برخوردار هستند. این ویژگی‌ها مانند: قابل ساخت و سفارش در اندازه و طرح‌های متفاوت و گوناگون، قابلیت نگهداری ساده و راحت از سنگ آنتیک در منزل، دوام بالا و عایق بسیار خوب در برابر صدا و دیگر ویژگی‌های اینچنینی باعث گردیده تا سریعاً سنگ آنتیک وارد دکوراسیون منازل مسکونی و حتی دفاتر اداری و تجاری شود و به یک مصالح محبوب در میان طراحان تبدیل گردد.

سنگ آنتیک دکوراسیون داخلی 2

انواع سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی

سنگ آنتیک دارای انواع مختلفی است و تنوع مدل و رنگ بسیار زیادی دارد. مدل‌های متنوع سنگ آنتیک عبارتند از: گیوتین، روتری، مالون، طرح آجر، حاشیه و بسیاری مدل‌های دیگر؛ که همین امر باعث شده تا سنگ آنتیک با هر مدل سبک دکوراسیون و چیدمانی در خانه‌ها قابلیت هماهنگ شدن داشته باشد.

از انواع متفاوت سنگ آنتیک هم می‌توان سنگ آنتیک گرانیتی، سنگ آنتیک ماسه‌ای، سنگ آنتیک تراورتن و انواع بسیار دیگر نام برد. سنگ آنتیک به دلیل وزن کم و نصب راحت علاوه بر دیگر مزایای خود از جمله تنوع در طرح و رنگ و برش ساده به یکی از بهترین مصالح در دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه تبدیل شده است. کاربرد سنگ آنتیک در دکوراسیون منزل بسیار گسترده هست.

سنگ آنتیک دکوراسیون داخلی 4

یکی از کاربردهای سنگ آنتیک در اصل اجرای دکور دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک است. رنگ سنگ آنتیک پشت تلویزیون باید حتما با دکوراسیون داخلی هماهنگ در نظر گرفته شود. شما می‌توانید با استفاده از ایده‌های خلاقانه، ترکیبی از کاغذ دیواری و سنگ آنتیک را برای دکور دیوار پشت تلویزیون منزل خود انتخاب کنید.

ترکیب MDF با سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی منزل می‌تواند بسیار زیبا و شیک به حساب آید. این دو متریال به دلیل تقارن سنگ و چوب در طبیعت هارمونی نزدیکی به یکدیگر دارند و مکمل یکدیگر به حساب می‌آیند. ترکیب چوب و سنگ یک ترکیب کلاسیک و با شکوه پدید می‌آورد که حس آرامش هدیه ترکیب این دو متریال در نشیمن خانه است.

نه تنها امروزه انتخاب از میان تعداد بسیاری طرح و رنگ و مدل سنگ آنتیک صورت می‌گیرد، بلکه مدت زمان نصب سنگ آنتیک پشت تلویزیون نیز بسیار کم در نظر گرفته می‌شود. با صرف چند ساعت میتوان یک دیوار متوسط کمتر از 10 متر را سنگ کاری نمود. پس به عنوان یک گزینه مناسب، سریع و مقرون به صرفه به سنگ آنتیک به حساب می‌آید.

مطالعه این مقالات نیز به شما اطلاعات کامل و جامعی را در مورد سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی خواهد داد.

دکوراسیون با سنگ آنتیک

تزیین دیوار با سنگ آنتیک

کاربرد سنگ آنتیک در دکوراسیون منزل

سنگ آنتیک دکوراسیون داخلی 3

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از تخصص معماران حرفه‌ای و داشتن سابقه‌ای درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور همواره آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با مشاورین ایرانادکور تماس حاصل فرمایید.

همچنین، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از بخش پروژه‌های اجرا شده توسط تیم حرفه‌ای ایرانادکور نیز بازدید فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

سنگ آنتیک دکوراسیون داخلیاجرای دکور با سنگ آنتیکطراحی دکوراسیون داخلی با سنگ آنتیکاجرای دکور با سنگ آنتیک در شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه