آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

ساخت کابینت ارزان در شیراز

ساخت کابینت ارزان در شیراز

ساخت کابینت ارزان در شیراز
صفر تا صد ساخت کابینت ارزان در شیراز را در این نوشتار به شما می گوییم ، با ما همراه باشید تا بدانید مرز کیفیت و ارزانی را در چه نقطه ای باید در نظر بگیرید!

صفر تا صد ساخت کابینت ارزان در شیراز را در این نوشتار به شما می گوییم ، با ما همراه باشید تا بدانید مرز کیفیت و ارزانی را در چه نقطه ای باید در نظر بگیرید!

ما در ایرانادکور با سال ها تجربه و در اختیار داشتن کارشناسان و مهندسان به روز برترین کابینت های روز دنیا را ارائه می هیم ، کافیست نگاهی به رزومه ما در شیراز و جنوب ایران داشته باشید. ضمنا توصیه می کنیم مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را بخوانید تا با روند کار ما بیشتر آشنا شوید.

ساخت کابینت ارزان شیراز

عوامل موثر در ساخت کابینت ارزان در شیراز

برای بررسی راهکارهای عالی برای ساخت کابینت ارزان در شیراز ابتدا باید بدانیم چه عواملی در قیمت کابینت موثر هستند؟

  • جنس و نوع مواد استفاده شده: استفاده از مواد با کیفیت بالا مانند چوب سخت و مقاوم، MDF، فایبرگلاس و غیره، هزینه بیشتری را برای ساخت کابینت ایجاد می کند.
  • ابعاد و اندازه کابینت: کابینت های بزرگتر و با ابعاد بیشتر، هزینه بیشتری برای ساخت و نصب دارند.
  • طراحی و سبک: طراحی های پیچیده و سبک های خاص می توانند هزینه کابینت را افزایش دهند.
  • نوع پوشش و رنگ: استفاده از پوشش های خاص مانند رنگ آمیزی، لمینت، ورقه های رویی کابینت استارون و غیره، هزینه بیشتری را برای ساخت کابینت ایجاد می کند.
  • تجهیزات و لوازم جانبی: استفاده از تجهیزات و ابزار و یراق با کیفیت بالا مانند درب های شیشه ای، دستگیره های گران قیمت و پایه های استیل و غیره، هزینه بیشتری را برای ساخت کابینت ایجاد می کند.
  • محل نصب: هزینه نصب کابینت ممکن است بر اساس محل نصب (مانند آشپزخانه، حمام و غیره) متفاوت باشد. حتی ممکن است دوری راه ویلای شما بر هزینه کابینت تاثیر بگذارد!
  • عامل بسیار مهم دیگر در ساخت کابینت ارزان در شیراز صداقت سازنده کابینت است !!! برخی از شرکت های دکوراسیون داخلی هزینه نصب را در قرارداد لحاظ نمیکنند و بعد شما را در عمل انجام شده می گذارند و هزینه بسیار بالایی را از شما درخواست خواهند کرد!

ابزار و یراق کابینت

بررسی دلایل ارزانی یک کابینت

خب بیایید با هم بررسی کنیم که چگونه می توانیم کابینت ارزانی داشته باشیم و ساخت کابینت ارزان در شیراز چگونه ممکن است؟

اینجا لازم است که نکته که خودتان هم میدانید را مرور کنیم ؛ واژه ارزان با واژه بی کیفیت در اذهان عمومی همراه است و البته ما هم منکر آن نمی شویم اما این ارزان و بی کیفیتی در نقطه ای خاص به تعادل میرسند که ما به دنبال رسیدن به آن نقطه عطف هستیم.

شاید بپرسید منظور چیست؟

الان به طور واضح منظور را بررسی می کنیم ؛ بیایید کابینت های ارزان را بررسی کنیم:

enlightened   کابینت های ارزان یا دست دوم هستند که شما می توانید در صورتیکه مدت زمانی کافی وقت بگذارید و سایت های فروش اجناس دست دوم را با دقت بررسی کنید و یا سری به کارگاه های کابینت سازی احتمالا خارج از شهر بزنید و یا حتی با پیمانکارانی که در ساخت خانه ها و آپارتمان ها مشارکت می کنند در ارتباط باشید شاید بتوانید دقیقا با متراژ مورد نیاز خود کابینتی سالم و ارزنده بیابید که تقریبا نصف قیمت ساخت کابینت برای شما خواهد بود در این شرایط شما حق انتخاب بسیار محدودی دارید و باید در زمانی که در اختیار دارید از بین کابینت هایی که پیدا می کنید مناسبترین را انتخاب کرده و بخرید اما دیگر هیچ انتخابی برای طراحی دکوراسیون ندارید ؛ این مورد معمولا برای باغ هایی که بصورت محلی و خانوادگی دارید مناسب است جاییکه شیک بودن و طراحی زیاد مد نظر شما نیست.

خب پس با این روش شما کابینتی تهیه می کنید که احتمالا از نصف قیمت کابینت نو هم کمتر است اما با محدودیت هایی که گفتیم. ما در ایرانادکور در این زمینه نمیتوانیم کمکی به شما داشته باشیم.

کابینت دست دوم شیراز

enlightened   دلیل دوم برای ارزان بودن کابینت متریال آن است ، یقینا قیمت کابینت چوبی با کابینت ام دی اف و هایگلاس متفاوت است و این واضح ترین موضوع در تعیین قیمت است ، بنابراین اگر بودجه شما کاملا محدود است می توانید نسبت به بودجه برترین متریال را انتخاب کنید ، دقت کنید که کیفیت را فدای ارزانی نکرده باشید !

ما در ایرانادکور در این زمینه می توانید برای شما کارهای زیادی انجام دهیم ، مهم ترین آن ها ارائه طیف وسیعی از متریال است که با کمترین افت کیفیت سلیقه شما را پوشش دهد ، کار منطقی این است که تا 20 درصد از کیفیت کم کنید و بیش از 20 درصد از قیمت نهایی کابینت شما کسر گردد. اینجاست که ما به دلیل داشتن نمایندگی های انحصاری در برخی برندها و متریال ها می توانیم با ارائه قیمت های بسیار رقابتی و ارزان تر هزینه نهایی کابینت شما را کم کنیم.

enlightened  شاید ندانید که برای ارزان تر شدن کابینت می توانید از کابینت های پیش ساخته بهره ببرید ، برخی شرکت ها اقدام به تولید کابینت های پیش ساخته کرده اند و چون متریال را به صورت عمده تهیه می کنند و قیمت نهایی برای خودشان پایین تر بوده بنابراین با شما هم ارزان تر حساب خواهند کرد ؛ اینجا هم امای بزرگی وجود دارد ؛ درست است که کابینت های پیش ساخته تا 30 درصد از هزینه را کم میکنند اما دیگر خبری از دیزاین ، انتخاب رنگ متنوع ، طراحی بر اساس متراژ آشپزخانه و سلیقه شما نیست! کابینتی استاندارد به شما تحویل داده می شود حال ممکن است با ابعاد آشپزخانه شما جور باشد و ممکن است برخی جاها خالی بماند یا برعکس!

کابینت پیش ساخته شیراز

enlightened   بهترین شیوه برای ساخت کابینت ارزان در شیراز ، طراحی ناب و مهندسی شده توسط شرکت های مجرب و حرف های است ، در این شیوه شما با کاهش هزینه حدود 15 درصدی روبه رو هستید و افت کیفیت درصدش صفر است!

ما در ایرانادکور دقیقا همین کار را برای شما انجام میدهیم ، طراحی اولیه مطابق با استانداردهای مهندسی و البته سلیقه زیبای شما با در نظر گرفتن کاهش هزینه ها.

yes  برای مثال ممکن است دو کابینت کوچک را یکی کرده و تبدیل به کابینت بزرگتری کنیم در اینجا علاوه بر کاهش ورق ام دی اف ، دستگیره ، پایه ، لولا و بسیاری موارد دیگر هم به نفع شما کسر خواهد شد.

yes  مثال دیگر انتخاب ارزان تر صفحه رویی کابینت ، با تغییر کوچکی در رنگ و طرح می توانید به جای سنگ های مصنوعی گران قیمت از صفحات عالی ام دی اف با طرح چوب برای سطوح رویی استفاده کنید که این انتخاب هزینه های شما را بشدت کاهش خواهد داد بدون اینکه کیفیت یا زیبایی را فدا کرده باشید.

yes  مثال خوب دیگر حذف دستگیره ها و انتخاب کابینت با دستگیره مخفی است.

کابینت دستگیره مخفی

yes  و اما مثال اخر استفاده از متریال های متفاوت در برخی بخش ها مانند بخش های هوایی دور از رطوبت است مثلا شما می توانید بدنه داخلی کابینت های هوایی که در کنار سینک نیستند را از جنسی ارزان تر کار کنید که از نظر فنی هیچ مشکلی هم ایجاد نخواهد شد و حتی کسی متوجه این تغییر نخواهد شد!

کابینت ارزان شیراز

heart  شیوه های خلاقانه که فوت کوزه گری ایرانادکور است را شخصا به خودتان می گوییم ، کافیست با ما در تماس باشید!

بنابراین یک طراحی حرفه ای می تواند با برترین متریال ها و با حفظ کامل کیفیت صفرهای حساب شما را حفظ کند! با ما در ایرانادکور در تماس باشید و برترین خدمات مشاوره ، طراحی و اجرای کابینت را تجربه کنید. همینجا دعوت می کنیم مقاله صفر تا صد اجرای کمد دیواری در شیراز را نیز مرور کنید.

نویسنده : ص.توکلی / سرپرست تیم محتوا / ایرانادکور 

تیر ماه 1402

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه