دکوراسیون

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری برای خانه کوچک

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری برای خانه کوچک

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری برای خانه کوچک
حتما همگی شنیده اید که باید برای طراحی دکوراسیون داخلی در فضاهای کوچک از اشیای روشن و صلب استفاده کنید. اما در مورد استفاده کاغذ دیواری مناسب در خانه کوچک به صراحت می توان گفت : نه ! در این نوشتار در خصوص انتخاب کاغذ دیواری برای خانه کوچک صحبت خواهیم کرد با ما در ایرانادکور همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/07/14

ایرانادکور، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور، آماده ارائه خدمات مشاوره، برنامه ریزی، طراحی و اجرای زیباترین و به روز ترین پروژه های دکوراسیون داخلی در جنوب کشور می باشد. راهنمای انتخاب صحیح کاغذ دیواری پیشتر در این سایت بررسی شده است

کاغذ دیواری خانه های کوچک

کاغذ دیواری برای خانه های نقلی

برای انتخاب کاغذ دیواری در خانه و آپارتمان کوچک، می توان با اضافه کردن الگوی کاغذ دیواری فضای کوچک را بزرگ تر از حالت عادی جلوه داد. با استفاده از الگوی خاص و غیر منتظره در کاغذ دیواری، یک طرح خاص و به یاد ماندنی در دکوراسیون داخلی فضای خود جای بگذارید که شخصیت خود را متناسب با هر فضا نشان دهد. گاهی برخی از طرح ها اینقدر جذاب هستند که ذهن را از کوچکی فضا دور می کنند.

کاغذ دیواری خانه های کوچک

کاغذ دیواری مناسب پذیرایی کوچک

کاغذ دیواری یک ابزار فوق العاده برای پوشش دیوارهای پذیرایی خانه شما است، به این معنی که حتی اگر در فضاهای دیگر منزل خود از کاغذ دیواری استفاده نکردید در اتاق نشیمن از الگوهای کاغذ دیواری متناسب با وسایل خود بهره ببرید. انتخاب کاغذ دیواری مناسب در اتاق نشیمن تقریبا می توان گفت از مهم ترین و تاثیرگذار ترین، الگوها در دکوراسیون داخلی خانه است. انتخاب الگو های کلاسیک با طرح های بزرگ حتی اگر فضا کوچک باشد، فوق العاده متناسب به نظر می رسد.

کاغذ دیواری خانه های کوچک

در انتخاب کاغذ دیواری جسارت داشته باشید

باید در دکوراسیون داخلی جسارت داشته باشید. از انتخاب الگوهای بزرگ برای کاغذ دیواری اتاق نشیمن نترسید به خصوص اگر فضای نشیمن شما کوچک باشد. موتیف های بزرگ با رنگ روشن باعث بزرگ نشان دادن فضای خانه شما می شود. استفاده از یک الگو مناسب در یک راهرو کوچک، می تواند یک عنصر جسورانه در خانه شما ایجاد کند. استفاده از طرح های نقاشی بزرگ به جای استفاده از یک الگوی ریز و تکراری توصیه می شود. ورودی کوچک خود را با یک تصویر زمینه کامل٬ جلوه ببخشید.

کاغذ دیواری خانه های کوچک

کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب کوچک

در اتاق خواب می توانید طرح کاغذ دیواری مد نظر خود را شخصی سازی کنید و با توجه به علاقه و وسایل اتاق خواب٬ پوشش دیوار ها را انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که یک الگوی برجسته و بزرگ را در تمامی فضای اتاق به کار نبرید و با کاغذ ساده ترکیب کنید.

کاغذ دیواری خانه های کوچک

تاثیر نور در بزرگی فضا

نور نقش بسیار مهمی در تعریف فضا و انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای اتاق‌های کوچیک ایفا می‌کند. باید قبل از هر چیزی بررسی کنید که نحوه نورپردازی طبیعی و مصنوعی فضا به چه صورتی است. زیرا نحوه نور طبیعی در فضا و همچنین موقعیت نور مصنوعی بر رنگ و بافت کاغذ دیواری تاثیر گذار است. استفاده از کاغذ دیواری های شفاف و براق نور را پخش می‌کند و باعث می‌شود فضا بزرگتر از چیزی که هست به نظر برسد.

کاغذ دیواری خانه های کوچک

ایجاد خطای دید با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی

رنگ و متریال و طرح‌های به کار رفته در دیوار قسمت‌های مختلف منزل تاثیر زیادی بر دکوراسیون منزل دارد در واقع طرح‌ها و رنگ های مختلف جلوه ای تازه به دکوراسیون می‌بخشند و به همین سبب کاغذ دیواری‌هایی با طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود می‌باشد. یکی از این نمونه های جدید کاغذ دیواری هایی با طرح های سه بعدی هستد که با ایجاد خطای دید به کلی فضا را متحول می‌کنند و گاهی تاثیر زیادی بر ابعاد فضا دارند. گویی در واقعیت مبلمان منزل در آن صحنه قرار گرفته و فضایی غیر واقعی را طبق سلیقه و انتخاب تصویر مورد نظر شما محقق می‌سازند.

کاغذ دیواری خانه های کوچک

مقالات زیر تقدیم به شما:

enlightenedبهترین کاغذ دیواری در شیراز

enlightenedمدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون

enlightenedست کردن کاغذ دیواری با مبل

کاغذ دیواری خانه های کوچک

سخن پایانی ایرانادکور

برای کسب اطلاعات و افزایش آگاهی بیشتر در خصوص چگونگی محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری با ما در دفتر شیراز در تماس باشید و از مشاوره تخصصی در زمینه دکوراسیون داخلی بهره مند گردید. ایرانادکور برترین انتخاب در اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران است.

نویسنده : ص.توکلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه