دکوراسیون

دیزاین اتاق نوزاد

دیزاین اتاق نوزاد

دیزاین اتاق نوزاد
دیزاین اتاق نوزاد برای پدر مادرها بسیار حساس است و نیازمند صرف زمان زیاد، معمولا شوق و ذوقی که والدین برای عضو تازه وارد دارند بسیار زیاد است و قطعا آن ها دوست دارند زیباترین و کاربردی ترین عناصر دکوراتیو را برای اتاق دلبندشان بکار ببرند. در این نوشتا از ایرانادکور قصد داریم در خصوص دیزاین اتاق نوزاد مطالبی را عنوان کنیم با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/07/19

دکوراسیون اتاق نوزاد ممکن است بسیار پر هزینه و یا مقرون به صرفه انجام گیرد. تیم ایرانادکور با سابقه درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق نوزاد، کودک و نوجوان، افتخار دارد شما را یاری کند  تا با ایده های طراحی اتاق کودکان بیشتر آشنا شوید.

دیزاین اتاق نوزاد

اهمیت دکوراسیون اتاق نوزاد

قطعاً نوزاد تازه متولد شده متوجه استایل و زیبایی اتاقش نیست و شاید حتی تا سالهای بعد هم هیچ عکس العمل خاصی به این موضوع نداشته باشد اما به هیچ عنوان نباید ظاهر اتاق نوزاد را دست کم گرفت و صرفا به قرار دادن تخت و کمد بسنده کرد. چراکه مادر و پدر قرار است زیاد به این اتاق رفت و آمد کنند و احتمالاً مهمانان زیادی هم از آن بازدید خواهند کرد و این یکی از خاطرات شیرین و به یاد ماندنی برای شما و بعدها در عکس و فیلم ها برای کودکتان خواهد بود. همینکه بداند از بدو تولد همه چیز زیبا بوده می تواند بسیار مهم باشد.

دیزاین اتاق نوزاد

عکس العمل نوزاد به اتاق

هر چند گفتیم نوزاد توجه چندانی به اتاقش ندارد اما استفاده از رنگ های جالب و جذاب برای نوزادان تازه متولد شده و همچنین استفاده از برخی عروسک ها و شکلک های جالب می تواند چشم نوزاد را به سمت خود جذب کرده و سبب سرگرمی او شود و کم کم بر روی دقت و تمرکزش تاثیر بگذارد. عروسک هایی که از سقف آویزان  هستند و یا همان ماه و ستاره ای که اکثراً در اتاق کودک نصب می کنند می تواند بهترین تاثیر را داشته باشد. ضمن اینکه رنگ های نرم و پاستیلی برای اتاق کودک بهترین تاثیر را در آرامش وی خواهند داشت.

ایرانادکور دیزاین اتاق نوزاد

زیبایی یا کارایی ؟!

به این نکته حتما دقت کنید که ایجاد تعادل بین کارایی و زیبایی در اتاق نوزاد بسیار مهم است. بعضی چیزها حضورشان در اتاق خواب ضروری است مثل کمد و تخت نوزاد اما وسایلی که فقط برای تزیین در اتاق می گذاریم ممکن است هیچ کاربردی نداشته باشند. اتاق نوزاد، نیاز ضروی به تخت راحت، فضای ذخیره سازی زیاد و رنگی آرامش دهنده دارد. و پیش از تمام این ها توجه به ایمنی در اتاق نوزاد بسیار مهم و حیاتی است. نوزاد کوچک شما به زودی نوپا خواهد شد و اهمیت دادن به ایمنی وظیفه شما در چینش اتاق است.

تزیین اتاق نوزاد

انتخاب رنگ برای اتاق نوزاد

از آنجایی که رنگ های پاستلی از شدت رنگ های تندی مانند قرمز، آبی یا صورتی می کاهد و لطافت خاصی به آنها می دهد، برای دیزاین اتاق نوزاد بهترین انتخاب هستند. حتما شما هم بر اساس جنسیت رنگ اتاق را انتخاب می کنید آبی و صورتی! اما خوب است از این قالب تکراری خارج شده و از رنگ های زیبای دیگر هم استفاده کنید. بنفش، زرد، سبز، طلایی و نقره ای هم می توانند رنگ های زیبا و مناسبی باشند. سعی کنید رنگی که انتخاب می شود نه خیلی زننده باشد و نه خیلی کم رنگ و بی حال، همانطور که در بالا هم گفتم میانه روی و تعادل مهم ترین اصل در  طراحی و دیزاین اتاق نوزاد است.

اتاق نوزاد

مقالات زیر را در سایت مطالعه کنید

enlightened25 طرح جذاب برای اتاق نوزاد

enlightenedدیزاین خلاقانه اتاق نوزاد

enlightenedدکوراسیون اتاق کودک

دکور اتاق نوزاد

سخن پایانی ایرانادکور

با به دنیا آمدن فرزند جدید، والدین دوست دارند همه چیز را برای فرزند تازه از راه رسیده به بهترین شکل ممکن محیا کنند. تزیین و آماده سازی اتاق نوزاد یکی از همین کارهاست که انتخاب تم و رنگ نیز بخش مهمی از آن محسوب می شود. ترفندهای دکوراسیون اتاق کودک را هم پیشتر در همین سایت بررسی کرده ایم.

ما نیز در ایرانادکور در کنار شماییم تا این لحظات زیبا را برایتان زیباتر کنیم. بهترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران را با افتخار برای شما ارجمندان اجرا خواهیم کرد.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور 

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه