دکوراسیون

دکوراسیون منزل ساده و ارزان

دکوراسیون منزل ساده و ارزان

دکوراسیون منزل ساده و ارزان
دکوراسیون داخلی گران و پر هزینه منزل هیچ وقت به معنی زیبا بودن و شکوه محیط یک خانه نیست. بسیاری از اوقات پیش آمده که یک وسیله بسیار ارزان از نمونه های فوق لوکس و گران قیمت بسیار خاص تر و زیباتر بوده و بهتر با دکوراسیون منزل هماهنگ شده است. همیشه می توان با هزینه کم با کمی خلاقیت و عشق دکوراسیونی شیک، زیبا و حتی لوکس داشت. در این نوشتار دکوراسیون منزل ساده و ارزان را با هم مرور می کنیم با ما باشید.

تاریخ مقاله : 1399/01/06

ایرانادکور، با ایجاد تعادل و تقارن در دکوراسیون داخلی منزل ، به دنبال راهی برای لذت و رضایت بیشتر شما از زندگی است. مهم نیست این زیبایی با چه هزینه ای حاصل شده مهم ذوق و سلیقه شما و هنر و خلاقیت است که با همکاری شما و تیم تخصصی ما حاص خواهد شد.

enlightenedدعوت می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را که حاوی مطالب بسیار کامل و جذابی در زمینه اصول طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی است را در بخوانید ، اگر نمیدانید چه سبکی از دکوراسیون را برای خانه خود برگزینید ، بعد از مطالعه مقاله لینک شده قطعا برترین سبک را انتخاب خواهید کرد!

دکوراسیون ساده و ارزان

نکاتی در خصوص دکوراسیون ساده و ارزان

شاید شما هم در اتاق یا خانه دوستتان و یا در سایت های اینترنتی و اینستاگرام با این مورد برخورد داشته اید که بعضی از افراد خلاق گاهی فقط یک گلدان شیشه ای ساده و چند شاخه گل خشک گلدانی زیبا می سازند که شاید از گلدان بزرگ و لوکس و گرانقیمتی در خانه دیگران بسیار زیباتر به نظر برسد. و یا با یک لنگه کفش پوسیده گلدانی ساخته که بسیار خاص و جذاب شده و تحسین همگان را همراه داشته است.

بشقاب دیواری

بشقاب های دیواری یکی از ارزان ترین عناصری هستند که می توانند به راحتی جایگزین تابلوهای نقاشی بزرگ و گران قیمت شوند. وسایل عتیقه و قدیمی که شاید در خانه مادر بزرگ ها پیدا شوند می توانند بسیار جذاب باشند. اگر چنین امکانی ندارید می توانید سری به بازار یا سمساری بزنید و بشقاب های آنتیک و قدیمی و یا وسایلی با طرح های متفاوت و قدیمی را بیابید. بعد از کامل شدن آن چه لازم دارید، می توانید به راحتی آنها را با ایده های خلاقانه تغییر داده و یا به همان شکل بروی دیوار یا شلف و یا بر روی میز خانه استفاده کنید.

گلدان دکوری

مثال هایی از وسایل دکوری ارزان

گاهی می توان از تکه های کاغذ دیواری تابلو های شیکی را ساخت. یا با چوب های طبیعی و یا سنگ های رنگارنگی که از طبیعت گردی می توان جمع آوری کرد، وسایل دکوری زیبایی را طراحی کرد. همه این ها به سلیقه و میزان خلاقیت شما بستگی دارد. حتی با جمع آوری گل های دشت و یا جنگل و خشک کردن اصولی و ترکیب آن ها با رزین می توان تابلو ها و وسایل دکوری زیبایی را خلق کرد. گاهی فقط داشتن یک صندلی چوبی کافیست. صندلی را سمباده بزنید رنگ کنید با پارچه ای که می پسندید یک تشک برای آن تهیه کنید. در گوشه ای سالن خود بگذارید، حتی میذتوانید به عنوان یک چهار پایه برای گلدان تان از آن استفاده کنید.

کاغذ دیواری قاب گرفته

گاهی میتوان از یک کشوی بدرد نخور یک تابلو زیبا ساخت، کشو را تمیز کنید رنگ کنید یک ورقه مگنت کف آن گذاشته با پارچه بپوشانید و بعد از وسایل و لوازمی که دوست دارید با آهن ربا بر روی آن یک المان دکوری بسیار جذاب بسازید و به دیوار متصل کنید. گاهی هم برخی پارچه های زیبا را می توانید قاب کنید. پارچه های مخملی یا طرح دار برای این کار بسیار مناسب هستند. پارچه های گیپور در خانه های کلاسیک و یا در خانه های مدرن پارچه هایی با اشکال هندسی و یا راه راه.

دکوراسیون ارزان

گل های طبیعی را می توان در گلدان هایی خلاقانه کاشت، هر چیزی که کمی گود باشد می تواند خانه جدیدی برای گل ها شود. از برخی اسباب بازی های بلا استفاده بچه ها مثل کره جغرافیا گرفته تا سر یک عروسک، از یک کاسه لب پر قدیمی گرفته تا لنگه کفش پاشنه بلند نوک تیز قرمزی که از مد افتاده اما هنوز براق و زیباست. صندوقچه های قدیمی که به عنوان کمد لباس استفاده می شد برا این کار بسیار مناسب هستند می توانید آن را رنگ کنید و یا به همان شکل قدیمی بکار ببرید.

گلدان کفشی ارزان

دکوراسیون ارزان و ساده

برای داشتن خانه ای زیبا، کاربردی و به روز با کمترین هزینه با متخصصین دکوراسیون داخلی ایرانادکور در تماس باشید تا بهترین و خلاقانه ترین ایده ها را  در طراحی منزل خود داشته باشید. تیم طراحی دکوراسیون داخلی ما با در نظر گرفتن بودجه شما بهترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را ارائه خواهند داد.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون با وسایل ارزاندکوراسیون خانه با وسایل قدیمیدکوراسیون ارزاندیزاین خانه دست ساز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه