دکوراسیون

دکوراسیون سالن آرایش زنانه

دکوراسیون سالن آرایش زنانه

دکوراسیون سالن آرایش زنانه
آیا می خواهید سالن آرایش جدیدتان را افتتاح کنید؟ یا شاید از دکوربندی آرایشگاه تان خسته شدید ! بهرحال قطعا به نتیجه بهتر فکر میکنید. جذب مشتریان، معروف شدن و سود بالاتر. در این نوشتار با ما همراه شوید تا دکوراسیون آرایشگاه زنانه را با هم بررسی کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/02/08

ایرانادکور، مفتخر است تا برای اجرای بهترین دکوراسیون آرایشگاه زنانه در خدمت شما عزیزان باشد تا خود شاهد بهبود وضعیت کاریتان باشید .

طراحی دکوراسیون آرایشگاخ زنانه

افراد برای کوتاه کردن مو، آرایش مو، آرایش صورت و طراحی ناخن به سالن‌های آرایش و پیرایش میروند.  سالن‌های آرایشی زیادی در سطح شهر وجود دارد تقریبا در کوچه پس کوچه ها هم آرایشگاه ها بر پا هستند اما هر کس به دلایلی بهترین‌ها را انتخاب می کند. علاوه بر کیفیت خدمات ارائه‌شده، طراحی محیط در انتخاب افراد نقش مهمی دارد و از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ علاوه بر پروسه آرایش افراد مدت زیادی را در انتظار خواهند نشست چه برای فرا رسیدن نوبت و یا مثلا رنگ گرفتن مو.

بنابراین دیزاین سالن آرایش، باید طوری باشد که علاوه بر اینکه برای پرسنلی که در این سالن‌ها مشغول به کار هستند، کاربردی و راحت باشد برای مشتریان هم خوشایند و جذاب باشد. به علاوه مراقبت‌های شخصی و نظافت در سالن های آرایشی زنانه بسیار مهم است.

دکوراسیون آرایشگاه زنانه

بزرگی آرایشگاه زنانه

هرچه سالن شما بزرگ تر باشد می توانید تعداد بیشتری کمد و وسایل در سالن زیبایی تان بچینید. می توانید تعداد بیشتری میز و صندلی آرایشی را در آن قرار دهید بخشهای بیشتری را از هم مجزا کنید و بهتر دکور کنید اما این به این معنای نیست که یک سالن کوچک را نمی توان دیزاین کرد. اما اصل تناسب را رعایت کنید. کمد های بزرگ در سالن کوچک باعث ایجاد آشفتگی و درهم ریختگی خواهد بود.

دکوراسیون آرایشگاه زنانه

نکاتی مهم در دکوراسیون یک آرایشگاه زنانه

فضای مانیکور و پدیکور در آرایشگاه زنانه : این دسته از خدمات نوعی خاص از نیمکت و صندلی را طلب می کند این قسمت نیاز به آینه ندارد اما نورپردازی باید به دقت انجام شود، رعایت بهداشت در این قسمت از آرایشگاه باید بسیار مهم باشد.

رنگ های تیره را برای فضای کوچک استفاده نکنید. تناژ رنگ های روشن هم باید ماهرانه به کار گرفته شوند وگرنه محیطی بی احساس و سرد خواهند ساخت. بهتر است رنگی سرد را برای پس زمینه در نظر بگیرید و بعد بقیه دکوراسیون را به رنگی شاد و جذاب در آورید. رنگی که  از لحاظ روانشناختی تاثیر مستقیمی بر روحیه فرد بگذارد.

دیزاین آرایشگاه زنانه

سبک اصلی دکوراسیون آرایشگاه زنانه

در آرایشگاه می توانید سبک مدرن یا دکوراسیونی مجلل و لوکس را بکار بردی و یکی را انتخاب کنید. نمی توانید  از هر دو سبک در یک آرایشگاه بهره ببرید زیرا نتیجه زیبایی را نخواهد داشت. یک آینه با قاب سلطنتی و منبت کاری طلایی را نمی توان با مبلمان راحتی و مدرن در کنار هم گذاشت. کاغذ دیواری های گلدار و گچبری های شیک مخصوص دکوراسیون کلاسیک است و طرح های هندسی و ساده تر در سبک مدرن کاربرد دارد.

دکور آرایشگاه زنانه

نورپردازی در آرایشگاه

مشتری باید بتواند چهره و موهای خود را به رنگ واقعی ببیند پس آینه ها و نور باید به حد کافی استاندارد و مناسب باشند. در انتخاب رنگ نور بهترین گزینه استفاده از ترکیب هر دو رنگ زرد و سفید است که رنگی مشابه آفتاب ایجاد کند و رنگ پوست و مو را بهتر نشان دهد. نباید مشتری در آرایشگاه موهای خود را قرمز ببیند و بعد که بیرون رفت حس کند موهایش نارنجی است. یا در آرایشگاه آرایش خود را ملیح ببیند و در محیط بیرون ببنید که آرایشی زیاد و جلف دارد. مقالات زیر را هم مطالعه کنید:

enlightenedدکوراسیون ام دی اف ، آرایشگاه زنانه

enlightenedطرح جدید برای دکور سالن زیبایی

enlightenedنکات مهم در دکور آرایشگاه زنانه

تزیین آرایشگاه زنانه

سخن پایان ایرانادکور

برای تماس با ما از شماره های درج شده در سایت بهره ببرید. مشاوران ما بهترین اجرای دکوراسیون فروشگاهی، اداری و تجاری را در شیراز و جنوب ایران انجام خواهند داد. اجرای دکوراسیون پیرایشگاه مردانه هم پیشتر در همین سایت بررسی شده است.

نویسنده : ص.توکلی/عضو تیم تحریره ایرانادکور

برچسب ها :

دکور آرایشگاه مردانهدیزاین آرایشگاهدکور سالن آرایشطراحی آرایشگاه زنانه

.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه