دکوراسیون

دکوراسیون رنگ کرمی

دکوراسیون رنگ کرمی

دکوراسیون رنگ کرمی
این رنگ که نام دیگرش رنگ شیری است، در واقع رنگی است که در حالت طبیعی وجود دارد و ساختگی نیست. رنگ کرم از جمله مشتقات رنگ زرد است که به سمت سفید متمایل شده است. ست رنگ کرم با اینکه بسیار همه پسند است اما حتما باید با استفاده از رنگ‌های متفاوتی تکمیل ‌شود. در ادامه این موضوع را بیشتر بررسی می کنیم.

تاریخ مقاله : 1399/02/14

تیم ایرانادکور، با در اختیار داشتن علم و هنر روز دنیا می کوشد خانه ای رویایی برایتان بسازد . خانه ای که به تمام جزییاتش فکر شده ، همان خانه های ژورنالی که در مجلات دکوراسیون با لذت به آن ها نگاه می کنید و حالا قرار است در یکی از آن ها قدم بزنید. ما بهترین ترکیب رنگ‌های دکوراسیون داخلی را طبق سلیقه خودتان برایتان تدارک می بینیم .

دکوراسیون رنگ کرمی

رنگ کرمی در دکوراسیون خانه 

کرم جز رنگ‌های خنثی است که هر چه پر رنگ تر شود به سمت رنگ‌های گرم متمایل خواهد شد. ست کردن رنگ کرم هم آسان است و هم پیچیدگی های خاص خود را دارد. گاهی برخی ها در استفاده از رنگ کرم زیاده روی میکنند و همه چیز را به رنگ کرم انتخاب کرده و موجب دلزدگی می شوند. تنها ماندن رنگ کرم احساس خلأ و کمبود رنگ را القا می کند. پس باید با رعایت قوانین و اصول طراحی از زیاده روی  در این کار جلوگیری کنیم. رنگ کرم رنگی روشن است که باعث دلباز شدن کلی خانه و تعدیل روحیه افراد می شود.

دکوراسیون رنگ کرمی

چه رنگ هایی با رنگ کرم ست می شوند؟

برای ست کردن رنگ کرم در محیط خانه باید کاری کنید که همچنان رنگ کرم غلبه داشته باشد. رنگ کامل کننده‌ای نیز در کنار رنگ کرم بکار می بریم تا سردی آن را بگیریم. آبی فیروزه‌ای جز رنگ‌هایی است که با بیشتر رنگ های خنثی به خوبی ارتباط برقرار می‌کند. پرده‌ها یا کوسن های آبی فیروزه‌ای در کنار مبلمان کرم رنگ ، جزء یکی از زیباترین انواع از ترکیب‌های رنگی است که هر خانه ای می تواند تجربه کند. صورتی هم رنگی است که در کنار کرم بسیار ملیح و زیبا خواهد بود. به ویژه برای اتاق خواب ترکیبی دوست داشتنی است. بنفش، رنگی با وقار برای ست کردن با رنگ کرم به حساب می آید. رنگ‌های هم چون قهوه‌ای، یشمی، سرمه‌ای، زرشکی و حتی مشکی هم به خوبی در کنار رنگ کرم خودنمایی خواهند کرد.

دیزاین رنگ کرمی

رنگ کرم در خانه های کلاسیک و سلطنتی

کرم را می توان در خانه ای سلطنتی و زیبا با دیزاین کلاسیک به کار برد در ترکیب با طلایی یک ترکیب شاهانه برای خانه شما به ارمغان خواهد آورد. زرشکی، یشمی و سورمه ای هم در کنار کرم و طلایی مخصوص خانه هایی با سبک کلاسیک و شاهانه هستند.  که یادآور رنگ ها در قصرهای سنگی کرم رنگ خواهند بود و ناخودآگاه حس ثروتمندی و اشرافی را به نمایش در می‌آورند. ست رنگ کرم و قهوه‌ای که جز محبوب‌ترین رنگ‌های موجود است، هم برای چیدمان مبلمان مناسب است اما باید مراقی باشید خانه بی روح و کدر نشود. رنگ کرم رنگی پاک است که به خوبی با رنگهای اصیل چوب همخوان میشود. مقالات زیر را هم برای تکمیل اطلاعات شما در نظر گرفته ایم :

enlightenedجادوی رنگ سال 2020 در دکوراسیون منزل

enlightenedروانشناسی رنگ‌ها در زندگی

enlightenedتکنیک های ست کردن فرش و مبل

دکوراسیون رنگ کرمی

سخن پایان ایرانادکور

در نوشتار فوق تلاش کردیم رنگ کرم در دکوراسیون داخلی و ترکیب ست های مختلف رنگی آن را به شما معرفی کنیم. حتی اگر تعویض و خرید لوازم اضافه برای شما کار دشواری است و اکنون خانه ای به کل کرم رنگ دارید می توانید با یک گلدان گل شاد و رنگی با کوسن های رنگی و تابلو ها و آینه ها و آباژورهای زیبا تعادل را به خانه بیاورید و از این شگفتی لذت ببرید.

ما نیز در ایرانادکور در کنار شماییم تا بهترین ایده‌های دکوراسیون داخلی را ارائه دهیم. برترین اجرای دکوراسیون داخلی منزل در شیراز را با انتخاب ما، انتخاب کرده اید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکور کرمی رنگرنگ های ست شده با کرمیدکوارسیون کرم و قهوه ایدیزاین خانه با رنگ کرم

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه