مقالات تخصصی معماری

دکوراسیون رستوران سنتی

دکوراسیون رستوران سنتی

دکوراسیون رستوران سنتی
دکوراسیون رستوران سنتی دارای اصول و نکات خاصی است که باید در هنگام طراحی و اجرای دکوراسیون سنتی به آن توجه کرد تا بتوان در نهایت یک رستوران سنتی شیک و منحصر به فرد داشت.

تاریخ: 1399/8/30

رستوران یکی از کاربری‌هایی است که به وفور در سطح شهر دیده می‌شود. طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی رستوران به دو سبک مدرن و سنتی انجام می‌شود. دکوراسیون رستوران سنتی دارای اصول خاص و منحصر به فرد خود است که طرفداران زیادی نیز دارد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا برترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

دکوراسیون رستوران سنتی 4

دکوراسیون رستوران سنتی

امروزه برخلاف توجه عده کثیری از مردم که به سبک مدرن و طراحی مدرن علاقه‌مند هستند، افراد زیادی نیز به سبک سنتی و طراحی سنتی علاقه دارند و همواره تلاش می‌کنند تا آرامش خود را در چنین فضاهایی بازیابند. دکوراسیون رستوران سنتی یکی از فضاهایی است که مخاطبین گسترده‌ای از هر رده سنی و قشر فرهنگی دارد. بنابراین، طراحی و اجرای دکوراسیون رستوران سنتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در یک رستوران سنتی باید همه‌چیز یادآور گذشته و زیبایی و صمیمیت قدیم باشد. بنابراین، در طراحی دکوراسیون رستوران سنتی به تمامی عناصر طراحی توجه می‌شود.

دکوراسیون رستوران سنتی 3

در طراحی و اجرای دکوراسیون رستوران سنتی باید به تمامی عوامل تاثیرگذار در جذب مشتری و جلب توجه آن‌ها توجه کرد. یکی از این عوامل تاثیرگذار در جلب توجه مشتری در اصل توجه به دکوراسیون داخلی و بیرونی رستوران سنتی است. فضای بیرونی و باز رستوران سنتی در اصل به اندازه همان فضای داخلی رستوران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و افراد زیادی ممکن است تمایل داشته باشند تا زمان خود را در فضای باز رستوران سپری کنند. بنابراین، از انتخاب بهترین طرح و دیزاین برای دکوراسیون فضای باز رستوران غافل نشوید.

دکوراسیون رستوران سنتی 2

طراحی دکوراسیون رستوران سنتی

اولین فضایی که مخاطب شما با آن ارتباط برقرار می‌کند، در اصل نما و طرح بیرونی ساختمان است. نمای ساختمان و فرم اصلی بدنه و حتی مصالحی که برای طراحی و ساخت ساختمان رستوران به کار می‌رود، همگی در دکوراسیون رستوران سنتی و جذب مشتری تاثیرگذار هستند. همچنین مصالح مورد استفاده در ساخت رستوران و طراحی داخلی فضای رستوران نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. استفاده از مصالح سنتی مانند آجر، گچ و چوب همگی یادآور فضای سنتی رستوران هستند که نباید از آن‌ها غافل شد.

دکوراسیون رستوران سنتی 1

نورپردازی یکی از عوامل دیگری است که در دکوراسیون رستوران سنتی تاثیرگذار است. تامین نور و روشنایی مناسب با متراژ و طراحی فضای داخلی و حتی خارجی رستوران می‌تواند در ایجاد فضایی شاد و صمیمی برای مشتریان تاثیر به سزایی را ایجاد کند. آشنایی با اصول طراحی دکوراسیون رستوران سنتی باعث می‌شود تا با استفاده از این اصول در اجرای دکوراسیون همواره به بهترین نتیجه ممکن رسید. مطالعه مقالات زیر به شما در راستای کسب اطلاعات بیشتر کمک می‌کند.

enlightenedاصول طراحی رستوران سنتی 

enlightenedدکوراسیون رستوران 

enlightenedطراحی داخلی رستوران مدرن 

ایرانادکور دکوراسیون رستوران سنتی

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی رستوران در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما همراهان گرامی ارائه دهد.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه