مقالات تخصصی معماری

دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز

دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز

دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز
صاحبان مغازه هایی که به دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز اهیمت بیشتری داده اند ، قطعا فروش بالاتر و مشتریان دائمی بیشتری دارند. در این مقاله از ایرانادکور به بررسی دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز  را از ما در ایرانادکور بخواهید.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که مغازه هایی با اجناس مشابه چرا فروش متفاوتی دارند؟ یکی از علت های اصلی دکوراسیون مغازه است ، اگر در شیراز سری به بازار ها و پاساژ های لوکس بزنید متوجه تاثیر دکوراسیون بر نوع فروش مغازه ها خواهید شد. صاحبان مغازه هایی که به دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز اهیمت بیشتری داده اند ، قطعا فروش بالاتر و مشتریان دائمی بیشتری دارند. در این مقاله از ایرانادکور به بررسی دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

enlightened در مقاله دیگری در همین سایت می توانید طراحی دکور مغازه در شیراز را بخوانید که در آن با اصول کامل طراحی دکور انواع مغازه ها ، نورپردازی ، سیرکولاسیون ، انتخاب بهترین چیدمان و بسیاری موارد جذاب دیگر آشنا می شوید.

دکوراسیون مغازه در شیراز

طراحی دکوراسیون فروشگاهی شیراز

مهم‌ترین نکته‌ای که در طراحی دکوراسیون مغازه بايد مدنظر داشت ، توجه به جزئیات طراحی می باشد ، اينکه اجناس چگونه چیده شوند که مشتری را جذب نماید و برای اینکه مشتری زمان بیشتری را در مغازه بچرخد ، ترکیب اجناس چگونه باشد ؟

ویترین در دکوراسیون مغازه در شیراز

ویترین یکی از عوامل بسیار مهم در جذب مشتری به داخل مغازه است ، فقط چند ثانیه وقت دارید که مشتری را به داخل مغازه دعوت کنید بنابراین داشتن یک ویترین عالی از وظایف اصلی شما در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه است.

مشتریان بر اساس اجناسی که در پشت ویترین می‌بینند، درباره پسندیدن يا نپسندیدن کل اجناس مغازه شما تصميم خواهند گرفت.

پس بهتر است همیشه نسبت به سلیقه عمومی و آن چه که مشتریان به دنبال آنها هستند آگاهی داشته باشيد. بعضی وقت ها طراحی يک دکور زيبا و چشمگیر برای ویترین تأثیر بیشتری در جذب مشتری نسبت به دکور داخلی خود مغازه دارد.

نکته مهم دیگری که در طراحی ویترین جلو مغازه باعث می‌شود تا شما در نهایت طرحی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید، این است که به رنگ‌های استفاده شده در ویترین و نورپردازی آن توجه ویژه نشان دهید. دو عامل رنگ و نور همیشه مکمل یکدیگر در هر فضایی به حساب می‌آیند. اگر انتخاب رنگ ویترین و نورپردازی آن با طرح و تم رنگی داخل مغازه همخوانی و هماهنگی داشته باشد، باعث می‌شود تا زیبایی مغازه دو برابر شده و توجه افراد بیشتری به مغازه جلب شود. در ادامه شما را به مطالعه مقالات زیر و مشاهده گالری تصویری دعوت می‌کنیم.

طراحی ورودی در دکوراسیون مغازه

اولین قسمتی است که مشتری با آن مواجه می شود و در آن قدم می گذارد بسیار مهم است برخی ترجیح می دهند اجناس لوکس و جدید خود را در این قسمت بگذارند و برخی تصمیم می گیرند ارزان ترین جنس های خود را در ورودی به مشتری نشان دهند که این بسته به هدف شما از فروش و نوع کالای شما دارد ، اگر شما اصولا ارزان فروش هستید و مردم بخاطر ارزانی به سراغ شما می آیند بهتر است ارزان ترین اجناس خود را در ورودی به نمایش بگذارید اما اگر شما لوکس فروش و شیک فروش هستید و مردم بخاطر کالاهای خاص و متفاوت به شما مراجعه می کنند جدید ترین و لوکس ترین کالاهای خود را در ورودی مغازه بگذارید.

در واقع این قسمت از 5 تا 15 قدم اول مغازه ی شماست که بسته به فضای مغازه اندازه آن مشخص می شود. در واقع ورودی ، اولین برخورد مشتری با محیط مغازه است.

نوزپردازی مغازه در شیراز

نور باعث می شود جنس های مغازه شما خود نمایی کنند ، بازی با نورها می تواند بسیار جذاب باشد ، مثلا در مغازه کت و شلوار فروشی ، در دیواری تاریک یه نقطه نورانی هست که یک دست کت و شلوار شیک در همان نقطه گذاشته شده ، همین کافیست که چشم مشتری به آن دوخته شود.

باید سعی شود محصولات پرفروش تر و جذاب تر ، بیشتر در معرض دید مشتری قرار گیرند و در قسمت های نورانی و روشن مغازه چیدمان گردند و محصولاتی که مشتری کمتری دارند در قفسه های پایین تر با نور معمولی تر قرار گیرند.

نورپردازی به مشتری کمک می کند رنگ محصولات را درست مطابق با رنگ واقعی و اصلی کالا ببیند ، سعی کنید از نورهای زرد و یا رنگی کمتر استفاده کنید و نوری کاملا طبیعی و شفاف را در فروشگاه خود به کار ببرید تا مشتری بعد از رفتن به خانه از خرید خود پشیمان ودلسرد نشود و شما مشتری را از دست ندهید. خصوصا در طراحی دکور مغازه پوشاک فروشی ، شما باید رنگ های طبیعی را به فروشگاه خود دعوت کنید تا مشتری رنگ واقعی لباس را ببیند.

همه این موارد را در دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز در ایرانادکور برای شما اجرا خواهیم کرد.

ویترین مغازه در شیراز

دکوراسیون داخلی فروشگاه در شیراز

دکوراسیون داخلی فروشگاه در شیراز را به ما در تیم حرفه ای ایرانادکور بسپارید ، ما پروژه های بسیاری را با موفقیت در شیراز اجرا کرده ایم در حال حاضر هم در حال اجرای دکوراسیون داخلی مغازه موبایل فروشی در شیراز هستیم که می توانید فیلم های آن را در اینستاگرام ما دنبال کنید. iranadecor@

اجرای دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز

اجرای دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز   کاری است که نیاز به خلاقیت و نوآوری دارد ، مردم شیراز هنر پرور و هنر دوست هستند و نسبت به بسیاری از شهر ها لوکس زندگی می کنند بنابراین دید آن ها بسیار هنری و مشکل پسند است ، ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا خلاقانه ترین و زیباترین دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز  را برای شما اجرا کنیم. از تجهیر فروشگاه گرفته تا دکوراسیون و چیدمان را می توانید به ما بسپارید و با خیال راحت منتظر نتایج کار باشید. طراحی دکور مغازه در شیراز را به ایرانادکور بسپارید و متفاوت از رقبای خود باشید.

چیدمان مغازه در شیراز

90 درصد مشتریان زمان که وارد یک مغازه می شوند به صورت ناخودآگاه ابتدا به سمت راست مغازه حرکت می کنند ، به همین دلیل ، اغلب به آن “دیوار قدرت “می گویند. زیرا بالاترین تأثیر را در برداشت اول بر روی مشتری می گذارد  ، بنابراین باید به آن توجه زیادی شود.

اجناسی که در اين سمت قرار دارند و اولین نگاه‌های مشتری به آنها می‌افتد تأثیر قابل‌توجهی روی دید کلی مشتری نسبت به مغازه و دکوراسیون مغازه خواهد داشت.

پس بايد اجناسی در سمت راست مغازه بگذارید که می خواهید مشتری حتما آنها را ببیند. برای مثال: اجناس جدید يا خيلی خاص يا اجناسی که تقاضای بالایی برای آنها وجود دارد را می‌توان روی این دیوار قرار داد.

مسیر حرکت مشتری بسته به طرح کلی دکوراسیون مغازه  متفاوت است ، شما باید مسیر حرکت مشتری را با طراحی دکوراسیون مغازه طراحی کنید ، پس از اینکه متوجه شدید مشتری شما به کدام سمت تمایل دارد، باید مسیری را برای هدایت مشتری به سمت بازدید سایر اجناس فراهم کنيد مثلا جنسی زیبا و چشمگیر را در اخر مغازه دقیقا رو به روی دید او بگذارید تا به سمت آن حرکت کند و در راه با بقیه محصولات شما نیز برخورد کند ، اين کار احتمال خرید را افزایش میدهد .

مسیرهای دورانی به سمت راست معمولا بهترین مسیر هستند اما این قانون درباره مغازه شما ممکن است کاملا متفاوت باشد ، بنابراین با توجه به مغازه شما ما می توانیم دکوراسیون داخلی مغازه در شیراز  را برای شما اجرا نماییم.

مصالح اجرای دکوراسیون مغازه در شیراز

چوب، یکی از مصالح بسیار کاربردی و زیبا در هنگام اجرای دکور مغازه به حساب می‌آید. از دیرباز از چوب برای انجام کارهای تزیینی و دکوری و حتی ساخت و ساز استفاده می‌کردند. امروزه نیز استفاده از چوب برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مغازه رایج می‌باشد. چوب دارای انواع مختلفی می‌باشد و هر کدام از انواع چوب دارای ویژگی‌ها و کاربردهای منحصر به فرد خود می‌باشند. به همین دلیل بهتر است تا در مرحله اول شناخت کاملی از انواع چوب به دست آورده و سپس برای انتخاب بهترین نوع چوب به منظور اجرای دکور مغازه اقدام کنید.

دکوراسیون مغازه در شیراز

دکوراسیون سوپر مارکت در شیراز

کالا ها در سوپر مارکت ها دو دسته اند : یکی آن ها که نیاز روزانه و اصلی افراد را تشکیل می دهند که شما در هر جای فروشگاه آن ها را بگذارید مردم آن ها را خواهند یافت و خواهند خرید ، و دسته دوم کالاهایی که فروش زیاد بالایی ندارند و خرید آن ها برای افراد اختیاری است ، معمولا اولین راه حل چیدن مواد ضروری در انتهایی ترین جای مغازه است تا وقتی افراد از بین لاین ها و از بین کالاها گذر می کنند تا کالای مورد نیاز خود را بردارند ، چشمشان به سایر اجناس خورده و تشویق به خرید شوند.

یکی از پر رفت و آمدترین مغازه ها ، فروشگاه مواد غذایی و سوپر مارکت ها هستند که در هیچ شرایطی حتی در شرایط بیماری کرونا که تمام مغازه ها بسته شدند ، تعطیل نمی شوند ، چراکه تامین کننده موارد اولیه مورد نیاز انسان ها هستند. از این رو طراحی دکوراسیون فروشگاه مواد غذایی و دکوراسیون مغازه سوپر مارکت باید به گونه ای انجام شود که مشتریان بیشتری جذب مغازه شما شوند و شما در رقابت با بقیه فروشگاه ها پیروز میدان باشید.

ما به صورت اختصاصی در ایرانادکور به دکوراسیون مغازه های سوپر مارکت پرداخته ایم و تجارب ارزنده ای در این زمینه داریم.

ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای همواره آماده ارائه بهترین خدمات در اجرای دکوراسیون داخلی مغازه و نورپردازی به شما عزیزان است. برای ثبت سفارش خود و اجرای دکوراسیون داخلی مدرن مغازه در شیراز با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

enlightened توصیه می کنیم مقاله دکوراسیون فروشگاهی در شیراز از طراحی تا اجرا را نیز بخوانید و نکات و اطلاعات بسیار مهم و جالبی در این زمینه را کسب کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

1400/03/03

برچسب ها :

اجرای دکور مغازه شیرازدکوراسیون داخلی مغازه شیرازدکوراسیون فروشگاهیدکوراسیون سوپرمارکتطراحی داخلی مغازه

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه