آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

دکوراسیون جزیره آشپزخانه

دکوراسیون جزیره آشپزخانه

دکوراسیون جزیره آشپزخانه
جزیره آشپزخانه را همه می شناسیم. پیشخوانی مستقل از کابینت ها که در وسط یا ورودی آشپزخانه قرار می گیرد و به کارآیی و زیبایی آشپزخانه می افزاید. در این نوشتار دکوراسیون جزیره آشپزخانه را بررسی خواهیم کرد.

ایرانادکور ، نامی درخشان در زمینه طراحی ، ساخت ، بازسازی و نوسازی کابینت های آشپزخانه ، با اجرای پروژه های موفق در زمینه طراحی و اجرای کابینت در شیراز در خدمت شما عزیزان خواهد بود. ما مرجع تخصصی دکوراسیون داخلی در جنوب کشور هستیم.

enlightened همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را تیز بخوانید و علاوه بر آشنایی با شرکت ایرانادکور و نحوه ارائه خدمات ، اطلاعات کامل و به روزی در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را دریافت کنید.

جزیره آشپزخانه

دکوراسیون جزیره آشپزخانه

امروزه در بیشتر دکوراسیون های آشپزخانه جزیره مدرن یک عنصر ضروری شده و در فضای اغلب آشپزخانه های کوچک و بزرگ طرح جزیره آشپزخانه به چشم می خورد. جزیره در آشپزخانه مدرن باعث ایجاد فضایی شیک و متفاوت در آشپزخانه می شود و اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه به صورت منحصر به فرد طراحی شود بهتر است از جزیره در فضای آشپزخانه استفاده نمایید. در آشپزخانه های بزرگ جزیره بهتر به چشم می آید اما در آشپزخانه کوچک، جزیره در مرز بین سالن پذیرایی قرار خواهد گرفت.

جزیره آشپزخانه

کاربردهای جزیره آشپزخانه

صندلی و گاز و سینک ظرفشویی را می توان به جزیره آشپزخانه افزود تا به مرکز فعالیت های زیادی در آشپزخانه تبدیل شود. جزیره آشپزخانه در شکل های مختلف  L شکل و T شکل و جزیره منحنی موجود هستند که هر کدام از این مدل جزیره های آشپزخانه زیبایی و کارآیی خاص خودشان را دارند. از جزیره آشپزخانه می توانید به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنید.

جزیره آشپزخانه

مزایای انواع جزیره در آشپزخانه

مدل جزیره L شکل امکان انجام فعالیت های زیادی را برای شما فراهم می کند و می توانید از یک طرف این مدل جزیره برای آشپزی و از طرف دیگر آن به عنوان میز ناهارخوری و یا برای نصب سینک و گاز روکار استفاده کنید. میز ناهار خوری را می توانید به وسط جزیره های T شکل بچسبانید و به این ترتیب فضای آشپزخانه منزل تان را یکپارچه کنید. جزیره منحنی شکل برای ایجاد حس پویایی و حرکت در محیط آشپزخانه مناسب است و علاوه بر این تسلط شما بر قسمت های مختلف این مدل جزیره بیشتر خواهد بود.

جزیره آشپزخانه

جنس جزیره آشپزخانه

معمولا جنس جزیره آشپزخانه از سنگ و چوب و استیل ضد زنگ، استارون، گرانیت، مرمر، ام دی اف و … می تواند باشد. البته سنگ یکی از مناسب ترین گزینه ها برای پیشخوان جزیره است زیرا در برابر حرارت و آب مقاوم است. چوب هم یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای طراحی جزیره است. استیل ضد زنگ نیز در برابر رطوبت و آب و حرارت و انواع آلودگی ها مقاوم است. استارون نیز اخیرا جایگزین بسیاری از متریال ها برای طراحی جزیره شده است که مزایای بسیار دارد.

جزیره آشپزخانه

اندازه مناسب جزیره آشپزخانه

یک جزیره آشپزخانه باید فضای کافی برای پیشخوان داشته باشد تا بتوانید فعالیت‌های مورد نیازتان را بر روی آن انجام دهید. به علاوه نباید آنقدر بزرگ باشد که فضای آشپزخانه را به کل اشغال کند و اجازه حرکت آزادانه در فضا را از شما بگیرد. در بیشتر آشپزخانه‌ها به جای جزیره‌های ثابت و غیر متحرک، از میزهای متحرک استفاده می‌شود.

جزیره آشپزخانه

انواع کابینت های آشپزخانه و خصوصیات آن را با مشاوران ایرانادکور  بشناسید. مشاوران ما با علم و هنر روز دنیا در خدمت شما عزیزان خواهد بود.کافیست با ما در تماس باشید تا بهترین دکوراسیون آشپزخانه در شیراز و جنوب کشور را برایتان اجرا کنیم.

نویسنده : ص.توکلی / ایرانادکور / بهمن ماه 1400

برچسب ها :

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه