رنگ آمیزی

دکوراسیون با رنگ آبی فیروزه ای

دکوراسیون با رنگ آبی فیروزه ای

دکوراسیون با رنگ آبی فیروزه ای
یکی از آرام بخش ترین رنگ هایی که می توان در دکوراسیون داخلی بکار برد رنگ آبی فیروزه ای است. سنگ های قیمتی و آب های دریاهای عمیق به این رنگ اصالت می دهد. به همین خاطر استفاده از این رنگ همیشه پیشنهاد خوبی برای استفاده در دیزاین خانه می باشد. شاید این سوال شما هم باشد که چگونه می توان از این رنگ در دکوراسیون داخلی استفاده کرد؟ در ادامه پیشنهاداتی خوبی برای شما داریم. با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/05/30

ایرانادکور ، با احترام گذاشتن به انواع سلایق ، سعی در رضایتمندی افراد با نظرات و روحیات متفاوت دارد . کارشناسان ما ضمن شنیدن خواست شما بزرگواران ، بهترین و مناسبترین ایده ها را ارائه خواهند داد تا نتیجه این همیاری ، حس بهتر شما به محیط اطرافتان باشد.  باید ها و نباید های دکوراسیون منزل را در مقالات این سایت برایتان بازگو می کنیم .

دکوراسیون آبی فیروزه ای

تشخیص رنگ آبی فیروزه ای

رنگ آبی فیروزه ای اکثر مواقع با رنگ هایی مثل  سبز آبی و آبی روشن اشتباه گرفته می شود. اما آبی فیروزه ای یک رنگ منحصر بفرد است که از ترکیب رنگ هایی هم چون آبی روشن، سبز روشن و کمی زرد ایجاد می شود. این رنگ نمونه ای از رنگ هایی است که به راحتی می توان آن را با سایر رنگ ها ترکیب کرده و به یک پالت رنگی زیبا دست یافت. تاثیر این رنگ بحدی است که می تواند دکوراسیون خانه شما را بسیار هنرمندانه و خاص نشان دهد.

دکوراسیون آبی فیروزه ای

به کارگیری رنگ آبی فیروزه ای در خانه

آبی فیروزه ای یک رنگ غالب و تاثیرگذار و درخشان در خانه است. یکی از بهترین راهکارها برای استفاده از این رنگ، به کارگیری اکسسوری هایی به این رنگ و یا استفاده از فرش و پرده و یا مبلمان می باشد. از آبی فیروزه ای هرگز نمی توان به عنوان تک رنگ برای دکوراسیون داخلی بهره برد. رنگ های دیگر یا طیف های مختلف این رنگ استفاده نمایید. مثلا کرمی و قهوه ای و یا زرد کاهی رنگهایی هستند که با این رنگ همخوانی دارند.

دکوراسیون آبی فیروزه ای

رنگ آمیزی دیوار با رنگ آبی فیروزه ای

آبی فیروزه ای با وجود قدمت خود اما نمونه ای از رنگ های مدرن و امروزی است که می توان از آن برای رنگ آمیزی دیوار و یا انتخاب کاغذ دیواری هایی با ترکیب آبی فیروزه ای برای دیوار شاخص پذیرایی استفاده کرد. این رنگ علی رغم این که باعث القای انرژی می شود می تواند فضایی آرام و سراسر انرژی مثبت ایجاد نماید. خوب است بدانید آبی فیروزه ای، تاثیرگذارترین رنگ در دکوراسیون داخلی است.

دکوراسیون آبی فیروزه ای

طیف های آبی فیروزه ای

حتما سنگ با ارزش فیروز هرا دیده اید. یکی از باورهای غلط در مورد رنگ آبی فیروزه ای این است که رنگ آبی فیروزه ای روشن می تواند نمای بصری زیبایی ایجاد نماید و نباید از رنگ تیره و اصلی آن بهره برد. این رنگ مانند سایر رنگ ها طیف های مختلفی دارد. درست است که استفاده از طیف روشن این رنگ تاثیرگذاری خوبی دارد اما رنگ های تیره آبی فیروزه ای هم بسیار شیک و جذاب هستند. اما در استفاده از آن زیاده روی نکنید چراکه از آن دلزده خواهید شد.

دکوراسیون آبی فیروزه ای

ایجاد حس خوب

استفاده از رنگ قهوه ای در کنار این رنگ نیز نمایی بسیار جذاب ایجاد کرده و انرژی زیادی به فضای اتاق القا می کند .همان گونه که قبلا نیز اشاره شد، رنگ آبی فیروزه ای نمونه ای از رنگ های تاثیرگذار در دکوراسیون است. برای ایجاد حس خوب در فضای مورد نظر، ترکیب این رنگ با رنگ یاسی یا صورتی نیز پیشنهاد می شود. مثلا کوسن هایی به رنگ های مختلف که در آن از الگوهایی به رنگ آبی فیروزه ای استفاده شده است می تواند در ایجاد نمایی زیبا در خانه نقش داشته باشد.

دکوراسیون آبی فیروزه ای

رنگ آبی فیروزه ای در اتاق نشیمن

استفاده از کاغذ دیواری به رنگ آبی فیروزه ای که در آن رگه های طلایی وجود دارد، بسیار مجلل و زیباست. آبی فیروزه ای می تواند یک رنگ مناسب برای پرده ها باشد. ترکیب این رنگ با نور آفتاب می تواند نمایی بسیار زیبا برای شما به ارمغان آورد. می توانید از کاغذ دیواری، مبلمان یا فرش به این رنگ استفاده نمایید. تاثیر آرام بخش رنگ آبی فیروزه ای، می تواند از عوامل تاثیرگذار برای انتخاب این رنگ در اتاق نشیمن های بزرگ باشد.

دکوراسیون آبی فیروزه ای

برای مطالعه بیشتر :

enlightenedبهترین ترکیب رنگ با آبی

enlightenedآبی کمرنگ در دکوراسیون داخلی

enlightenedتغییر دکور خانه با ایجاد تغییرات کوچک

دکوراسیون آبی فیروزه ای

سخن پایانی ایرانادکور

استفاده هوشمندانه و صحیح از رنگ ها می تواند نمایی بسیار جذاب و چشم نواز برای هر خانه ای داشته باشد. شما می توانید با دریافت مشاوره برترین رنگ ها را با توجه به سلیقه خود و سبک خانه خود انتخاب کنید. ما را در کنار خود بدانید. ایرانادکور ، با ارائه ایده های ناب ، خلاقیت و تفکر خلاق در معماری ، مرجع تخصصی معماری و دکوراسیون جنوب کشور است . برای ارتباط با کارشناسان ما با شماره های اعلام شده در سایت در تماس باشید و یا از پیج اینستاگرام ما که پر از ایده ها و نکات کاربردی دکوراسیون و معماری است بازدید کنید .

نویسنده : ص. توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

آبی فیروزه ایدکوراسیون آبیدکور آبی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه