دکوراسیون

دکوراسیون بالکن‌های کوچک

دکوراسیون بالکن‌های کوچک

دکوراسیون بالکن‌های کوچک
بالکن‌ها فضاهایی رو به محیط باز و طبیعت خارج از خانه است. از این فضاها می‌توانید با استفاده از ایده‌های جذاب و کاربردی نهایت استفاده را ببرید.

تاریخ: 1399/2/2

بالکن‌ها یکی از فضاهای جدانشدنی در طراحی و ساخت و ساز ساختمان‌ها و آپارتمان‌های امروزی هستند. بنابراین، دکوراسیون آن‌ها نیز اهمیت دارد. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور همواره بهترین و مدرن‌ترین ایده‌ها را در دکوراسیون داخلی به شما همراهان گرامی عرضه می‌دارد.

ایده‌های جذاب برای بالکن

معرفی بالکن و کاربرد آن

در مرحله اول لازم است تا با اصطلاحات و کلماتی که برای شما آشنا هستند و معمولاً به شکل اشتباهی به جای یکدیگر استفاده می‌شوند آشنا شوید. ممکن است در نگاه اول معنی کلمه تراس، ایوان و بالکن یکسان به نظر بیاید، اما اینچنین نیست. در مقاله اصطلاحات و اجزای خانه به بررسی کامل این موارد پرداختیم. بالکن در یک خانه آپارتمانی در اصل در حکم یک فضای مشترک و نیمه باز با فضای آزاد و طبیعت است. بنابراین، لازم است تا از این فضا با ایده‌های صحیح نهایت استفاده را ببریم.

ایده جذاب برای بالکن

تزیین بالکن کوچک

در خانه‌های کوچک و نقلی امروز قطعاً فضای بالکن نیز کوچک است، اما نکته حائز اهمیت این است که شما می‌توانید با استفاده از ایده‌های کاربردی و تزیین و همچنین ایجاد یک فضای دنج در بالکن خانه خود، بعد از یک روز طولانی کاری به راحتی به این کنج دنج خانه خود پناه ببرید و استراحت کنید. نقطه مثبت این بالکن‌ها این است که چون فضایی کوچک هستند، به راحتی با قرار دادن یک صندلی و گل و گیاه می‌توانید گوشه دنجی برای خود ایجاد کنید و احتیاج به هزینه کردن زیاد نیست. با دانستن تکنیک‌های چگونگی نقاشی ساختمان حتی می‌توانید دیوارهای بالکن را رنگ بزنید.

طراحی دکوراسیون بالکن

میز و صندلی، نیمکت یا قالیچه؟

اولین و کاربردی‌ترین ایده‌ای که می‌توانید در بالکن زیبای خود از آن استفاده کنید، قرار دادن یک میز و صندلی کوچک دو نفره یا نیمکتی کوتاه و چوبی در گوشه بالکن است. محدودیت‌ها را فراموش کنید! احتیاجی نیست میز و صندلی داخل بالکن باشکوه و بزرگ باشند. همین که دو صندلی کوچک برای نشستن داشته باشید کفایت می‌کند. ایده جذاب دیگر این است که حتی میز و صندلی هم فراموش کنید. همگی ما در خانه‌هایمان یک قالیچه کوچک داریم که معمولاً استفاده‌ای از آن نداریم. این قالیچه دقیقاً مناسب فضای بالکن خانه شماست.

عکس دکوراسیون بالکن

گل و گیاه و گلدان

گیاهان همیشه بهترین قسمت از یک دکوراسیون داخلی را تشکیل می‌دهند و سرزندگی و شادابی را به فضا انتقال می‌دهند. سعی کنید تا گلدان‌های کوچک با گیاهانی که مناسب فضاهای آپارتمانی هستند را در بالکن خود قرار دهید تا فضایی شاداب و دلنشین را برای عصرهای تابستانی خود فراهم کنید. می‌توانید از گلدان‌های کوچک بر روی دیوار و بدنه بالکن نیز استفاده کنید. معجزه چوب در دکور خانه بسیار زیبا و جذاب است. سعی کنید از طبقات یا قفسه‌های چوبی که کاربردی ندارند استفاده کنید تا بتوانید یک گلخانه کوچک در بالکن خانه خود ایجاد کنید.

نورپردازی بالکن

نورپردازی و شب

اگر می‌خواهید تا فضای دنج شما در شب هم قابل استفاده باشد، بهتر است تا حتماً به نورپردازی آن نیز توجه کنید. یک چراغ در بالای سر و ریسه‌های نورانی روی دیوار و چند شمع روی زمین در کنار گلدان‌ها می‌تواند فضایی شاعرانه و صمیمی را برای استفاده خانواده از بالکن نیز در شب فراهم کند. یک نورپردازی مناسب می‌تواند تاثیر شگرفی در زیبایی و جذابیت فضا ایجاد کند.

دکور بالکن

آیا شما هم به دنبال ایده‌های جذاب و کاربردی برای منزل مسکونی خود هستید تا با کمترین هزینه بتوانید تغییرات بزرگ و قابل توجهی را در حس و حال خانه خود ایجاد کنید؟ پس مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedایده‌های دکوراسیون اتاق خواب 2019

enlightenedپیشنهادات شگفت‌انگیز برای ستون‌های خانه

enlightenedایده‌های جذاب برای بستن اوپن آشپزخانه

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص تیمی حرفه‌ای و داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش می‌کند تا بهترین و شیک‌ترین خدمات را به شما همراهان گرامی ارائه دهد. جهت ثبت سفارش خود کافی است تا با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون بالکن‌های کوچکبهترین دکور بالکنطراحی و دیزاین بالکن کوچکایده جذاب برای بالکن آپارتمان

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه