آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

دکوراسیون آشپزخانه اروپایی

دکوراسیون آشپزخانه اروپایی

دکوراسیون آشپزخانه اروپایی
آشپزخانه های اروپایی که عموما در اینترنت و یا ژورنالها با آن ها مواجه می شویم ، دکوراسیون خلوت ، شیک و ساده است که می تواند علاوه بر کاربردی بودن ، چشم هر بیننده را به خود جلب کند ؛ در این مقاله از ایرانادکور ، دکوراسیون آشپزخانه اروپایی را بررسی می کنیم ؛ با ما همراه باشید.

ایرانادکور نامی آشنا در دکوراسیون داخلی ، دارای پروژه های بسیار موفق در خصوص طراحی و اجرای کابینت آشپزحانه در شیراز و جنوب ایران ، برای ارائه بهترین و خلاقانه ترین ایده ها در خدمت شما است ، در این محتوا با ما باشید تا بدانید دکوراسیون آشپزخانه اروپایی چگونه است؟

enlightened همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را تیز بخوانید و علاوه بر آشنایی با شرکت ایرانادکور و نحوه ارائه خدمات ، اطلاعات کامل و به روزی در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را دریافت کنید.

دکوراسیون اروپایی

ویژگی های دکوراسیون آشپزخانه اروپایی

طراحی های بسیار ظریف در خطوط و منحنی های اجرا شده و حساسیت استفاده از فضاها از مشحصه های اصلی دکوراسیون آشپزخانه اروپایی است. محیطی شاد و پر انرژی از دیگر ویژگی های مثبت این طراحی های اروپاییست. اروپایی ها به جزییات بسیار اهمیت می دهند و حتی خطوط و نقش و نگار های ریز برایشان بسیار مهم است. استفاده از رنگ های پاستیلی هم در آشپزخانه های آن ها رواج دارد که شما می توانید با توجه به تم خانه یکی از آن ها را انتخاب کنید.

ایرانادکور

آشپزخانه مد روز

بر خلاف دکوراسیون سنتی ایران که تغییرات کمی را در آن شاهد هستیم ، در دکوراسیون آشپزخانه اروپایی هر ساله مدهای جدیدی در طراحی داخلی روی کار می آیند که آشپزخانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. عواملی از قبیل رنگ های مات، روکش های شیشه ای و گلاسی، شلف و کابینت های شناور و باز، چوب طبیعی، حضور عناصر فلزی مانند دستگیره های استیل یا لوسترهای فلزی و در نهایت طراحی داخلی مینیمال و کمینه گرا هم اکنون در اروپا طرفداران بسیار زیادی دارد.

آشپزخانه مدرن اروپایی

نکاتی در خصوص دکوراسیون آشپزخانه اروپایی

در دکوراسیون آشپزخانه اروپایی بسیاری از خانه دارها از کابینت های روی دیوار استفاده نمی کنند. اگر به تصاویر آشپزخانه های اروپایی دقت کنید سبک مینیمال و ساده را در آن خواهید یافت. نصب کردن شلف و قفسه باز بجای کابینت های بالایی در این نوع دکوراسیون بسیار رواج دارد. قرار دادن وسایل رنگی و دکوری در این شلف ها بسیار دیده می شود. استفاده از چوب و سنگ هم می تواند در این سبک دکوراسیون جلوه خاصی را به کابینت ها بدهد.

طراحی آشپزخانه اروپایی

در دکوراسیون آشپزخانه های اروپایی، ارتفاع کابینت های زمینی مقداری بلند و بزرگ تر است تا هم ظاهر زیباتری داشته باشد و هم فضای بیشتری برای ذخیره سازی لوازم فراهم کند. اما کابینت هوایی حذف می شود و فقط قفسه های دکوری که در آن ادویه جات و بانکه های مواد اولیه قرار می گیرد به چشم می خورد. کابینت ها نیز از چوب صد در صد طبیعی با رنگ طبیعی هستند که این موضوع نیز بسیار جلب توجه می کند.

دکوراسیون اروپا

در دکوراسیون آشپزخانه اروپایی میتوان از کابینت های کاملا سفید رنگ در فضایی که کف و دیوارها تیره هستند استفاده کرد تا رنگ های خنثی بهتر به چشم بیایند. در این روش بدون هیچ رنگی شما شاهد یک آشپزخانه لوکس هستید، استفاده کردن از رنگ خنثی برای لوازم خانگی مثل گاز، یخچال، فر، مایکرو فر و هود هیچ بهم ریختگی و بی نظمی را ایجاد نمی کند. پارکت های مشکی یا تیره به همراه کابینت های روشن حس لوکس بودن را به همراه خواهد داشت.

سبک اروپایی

ایرانادکور با در اختیار داشتن مهندسین متخصص که آشنا به استانداردهای روز دنیا در خصوص اصول طراحی کابینت آشپزخانه هستند، مرجع دکوراسیون داخلی در جنوب کشور است، برای انتخاب بهترین کابینت ها با  ما در شیراز در ارتباط باشید.

نویسنده : ص.توکلی /  ایرانادکور / بهمن ماه 1400

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه