دکوراسیون

تم تیره برای اتاق خواب

تم تیره برای اتاق خواب

تم تیره برای اتاق خواب
اتاق خواب با تم تیره ممکن است که با هر سلیقه ای هماهنگ نباشد، اما اگر نسبت به رنگ ها شجاع باشیم، باید بگوییم که یکی از تم های زیبا برای اتاق خواب تم تیره است. در ادامه در خصوص تم تیره برای اتاق خواب بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تاریخ مقاله : 1399/02/29

ایرانادکور، با احترام گذاشتن به انواع سلایق، سعی در رضایتمندی افراد با نظرات و روحیات متفاوت دارد.  باید ها و نباید های دکوراسیون منزل را در مقالات این سایت برایتان بازگو می کنیم.

اتاق خواب تیره

اهمیت انتخاب رنگ در اتاق خواب

رنگ در دکوراسیون داخلی موضوع بسیارمهم و هیجان انگیزی است. تجربه تأثیر رنگ بر روحیات انسان موضوعی انکار ناچذیر است. اگر زمان زیادی را در اتاق خواب خود می گذرانید، دست به کار شوید و آن را مطابق روحیه ی خود رنگ آمیزی کنید. پیش از انتخاب تم رنگی اتاق خواب از خود بپرسید که دوست دارید اتاق خوابتان چه حس و حالی داشته باشد؟ شما می توانید رنگی را انتخاب کنید که آن حس و حال خاص را ایجاد کند.

اتاق خواب تیره

انتخاب رنگ های تیره برای اتاق خواب

اتاق خواب تیرع همیشه فضایی دلگیر و خاموش ایجاد نمی کند، حتی جالب است که دیوارهای تیره می تواند زمینه ای برای نمایش بهتر اشیای رنگی و سایر عناصر باشد. اتاقی با تم تیره به همراه نورپردازی و تابلو های مختلف فضایی بسیار شیک و مدرن را برای شما خواهد ساخت، فضایی متفاوت که هر کسی شجاعت داشتن آن را ندارد.

اتاق خواب تیره

مزایای اتاق خواب تیره

تاق خواب ها به دلیل خصوصی بودنشان می توانند به عنوان پالت رنگی و فضایی برای اجرای ذوق و سلیقه شخصی به کار روند.  شاید شما مجبور باشید کل خانه را طوری چیدمان کنید و رنگ ها را انتخاب کنید که کل اعضای خانه بپسندند. اما اتاق خواب مختص شما و سلیقه شماست. پس هر رنگی دوست دارید را در آن اجرا کنید. رنگ تیره در جهت افزایش تمرکز ذهن و استراحت چشم می توان در اتاق خواب بکار رود. همچنین فضایی که با رنگ های تیره طراحی شود ارتباطی مناسب با آرامش و کاهش هیجانات محیط برقرار می کند.

تم تیره اتاق خواب

اتاق خواب سیاه

گاهی منظورمان از تم اتاق خواب تیره، دقیقا رنگ سیاه است. آیا تا کنون فکر کرده اید که اگر مثلا کاغذ دیواری مشکی را برای اتاق خواب انتخاب کنید چه فضایی را خواهید داشت؟! زمینه سیاه به چراغ ها و سیستم نورپردازی اتاق اجازه می دهد به زیبایی بدرخشند و محیط را به شکلی معنوی روشن کنند. همچنین استفاده از یک طرح زیبا و یا کاغذ دیواری زیبا برای تزیین اتاق خواب به رنگ تیره زیبایی این محیط را چندین برابر می کند.

اتاق خواب تیره

اتاق تیره بزرگ یا کوچک ؟

اتاق خواب تیره می تواند هم برای سایز اتاق های بزرگ و هم کوچک ایده خوبی باشد، قانون ساده آن تنها تعادل بخشیدن با رنگ های روشن است. پس اگر قصد دارید سرویس خوابی از چوب تیره انتخاب کنید و یا دیوار ها را تیره کنید، حتما در بقیه چیزها از رنگ روشن استفاده کنید تا تعادل در اتاق خوابتان حفظ شود. مگر اینکه عاشق رنگ تیره باشید و بخواهید واقعا همه چیز تیره باشد!مقالات زیر را هم مرور کنید:

enlightenedبهترین رنگ برای اتاق خواب کدام است

enlightenedاتاق خواب با تم قهوه‌ای

enlightenedرنگ های تیره و خاص در دکوراسیون داخلی

اتاق تیره

سخن پایانی ایرانادکور

زمینه سیاه به چراغ ها و سیستم نورپردازی اتاق اجازه می دهد به زیبایی بدرخشند و محیط را به شکلی معنوی روشن کنند. همچنین استفاده از یک طرح زیبا و یا کاغذ دیواری زیبا برای تزیین اتاق خواب به رنگ تیره زیبایی این محیط را چندین برابر می کند.

برای داشتن بهترین دکوراسیون داخلی در شیراز با ما در تماس باشید مشاوران حرفه ای ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان در زمینه هر نوع انتخابی در دکوراسیون از جمله کاغذ دیواری تیره هستند.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

اتاق خواب تیرهتم تیره در دکوراسیوناتاق خوابدکور اتاق خواب

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه