آشپزخانه و کابینت آشپز خانه

تعمیر کابینت آشپزخانه

تعمیر کابینت آشپزخانه

تعمیر کابینت آشپزخانه
شاید این مطلب را برای خواندن انتخاب کرده اید چون کابیت خانه شما درست کار نمیکند و ایراد دارد ، پس با ما در ایرانادکور همراه شوید تا ایرادات کابینت ها و نحوه برخورد صحیح با این ایرادات و تعمیر و تعویض آن ها را با هم بررسی کنیم.

شاید این مطلب را برای خواندن انتخاب کرده اید چون کابینت خانه شما درست کار نمیکند و ایراد دارد ، پس با ما در ایرانادکور همراه شوید تا تعمیر کابینت آشپزخانه و نحوه برخورد صحیح با ایرادات و تعمیر و تعویض آن ها را با هم بررسی کنیم ، همچنین برای طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیراز با ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

enlightened همچنین توصیه می کنیم در کنار این محتوا مقاله بهترین شرکت طراحی کابینت در شیراز را تیز بخوانید و علاوه بر آشنایی با شرکت ایرانادکور و نحوه ارائه خدمات ، اطلاعات کامل و به روزی در زمینه طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را دریافت کنید.

تعمیر کابینت

اهمیت تعمیر کابینت آشپزخانه

تعمیر کابینت آشپزخانه را وقتی انجام می دهیم که لولاها شل شده باشد ، چفت‌ها شکسته باشد ، کشوها خوب و درست باز و بسته نشوند و یا صفحات کابینت بادکرده ، پوسیده و خراب باشند. قطعا همه‌ این مشکلات برای کابینت ها با هر جنسی به مرور زمان و یا استفاده نادرست پیش خواهد آمد که برخی راه حل هایی ساده دارند و برخی راه حل مناسب و مقرون به صرفه ای ندارند و تعمیر آن ارزشی نخواهد داشت.

تعمیر کابینت آشپزخانه

تعمیر لولا های کابینت

تعمیر کابینت آشپزخانه را بررسی می کنیم ، هنگامی که درب کابینت بالاتر و یا پایین تر از بدنه آن پیچ شود از تعادل خارج شده و به موازات بدنه کابینت حرکت نمیکند ، در این حالت درب کابینت روی چارچوب براحتی باز و بسته نمیشود و به مرور زمان کج خواهد شد ، در این حالت بهتر است لولا و پیچ ها را باز کرده و از ابتدا ببندیم.

درب ها به هم کوبیده می شود

در کابینت های قدیمی سیستم آرام بند درب وجود نداشت و لولا ها و جک ها به کیفیت امروزی وجود نداشتند گاهی درب های کابینت را که رها می کنیم چنان محکم به بدنه کوبیده می شود که صدای بد و ناهنجاری را تولید می کند ، در این حالت اگر نمیخواهید لولا و جک را تعویض کنید می توانید از ضربه گیرهای چسب دار موجود در بازار استفاده کنید.

تعکیر کابینت ها

تعمیر کشو ها

یکی از مهمترین بخش های تعمیر کابینت آشپزخانه ، تعمیر کشو ها است ، کشوهای کابینت یا از قسمت کف خراب می شوند که می توان براحتی کف آن ها را تعویض کرد و یا در قسمت ریل دچار خمیدگی می شوند که براحتی باز و بسته نخواهند شد ، در این حالت هم بهترین راه حل جایگزینی ریل های کشو با ریل های جدید و با کیفیت است. اگر می‌بینید که یک طرف از کشو  شکسته است، قبل از آنکه همه‌ی اجزای کشو بر اثر فشار از هم جدا شود، باید آن را هرچه زودتر درست کنید.

تعمیر کابینت

خراش کابینت

اگر بر سطح کابینت خراش های کم‌عمقی دارید با رنگهای کابینت که در بازار وجود دارد می توانید آن ها را بپوشانید و پالیش کنید ، برای خش های عمیق هنگام تعمیر کابینت آشپزخانه شاید مجبور شوید از ماژیک های پر کننده استفاده کنید.

درب های کابینت کدر شده

در آشپرخانه دوده و چربی و بخار آب با هم ترکیبی چسبناک بوجود می آورد که به مرور زمان باعث کدر شدن کابینت ها می شود ، بهتر است حداقل یک بار در سال ، با سرکه و یا جوش شیرین و یا موادی که مخصوص پاک کردن چوب و کابینت است ، آن را تمیز کنید و برق بیاندازید.

تعمیر کابینت

کابینتها باد کرده

برخی کابینت ها خصوصا آن ها که مستقیما با آب تماس دارند مانند کابینت زیر سینک به مرور زمان آب را به خود جذب کرده و پف می کنند و حتی ورقه ورقه می شوند ، دراین حالت اگر مقدار آسیب دیدگی کم باشد ، می توان با بتونه کاری مشکل را حل کرد اما گر مشکل عمیق باشد راهی جز تعویض نخواهید داشت ، اما دقت کنید که این بار از ورقه های پی وی سی استفاده کنید تا این مشکل دوباره تکرار نشود.

تعمیر کابینت

برای کسب اطلاعات و افزایش آگاهی بیشتر در خصوص طراحی خانه مدرن با ما در تماس باشید . و از مشاوره تخصصی در زمینه بهترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز بهره مند گردید.

نویسنده : ص.توکلی / ایرانادکور / بهمن ماه 1400

برچسب ها :

کابینت آشپزخانه شیرازطراحی و اجرای کابینت آشپزخانه شیرازکمد دیواری شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه