دکوراسیون

تزیین راهرو کوچک خانه

تزیین راهرو کوچک خانه

تزیین راهرو کوچک خانه
در بدو ورود به خانه، اولین فضایی که با آن مواجهیم، راهرو ورودی است. تزیین راهرو کوچک منزل بسیار به چشم می آید و حائز اهمیت است، به همین منظور در این مطلب شما را با تزیین ورودی راهرو منزل آشنا خواهیم کرد و نکاتی کاربردی را آموزش خواهیم داد با ما همراه شوید.

تاریخ مقاله : 1399/01/08

ایرانادکور، مجری تخصصی معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌گیری از تخصص و دانش معماران در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و تزئینات داخلی منزل در خدمت شما خواهد بود.

تزیین راهرو

دلایل تزیین راهرو کوچک خانه

همیشه از ورودی خانه پیداست که سلیقه صاحب خانه و دکوراسیون کلی منزل او به چه صورت است می توان تجسم کرد ساکنان خانه در چه فضایی زندگی می کنند.را متوجه شد. علاوه بر جنبه تزیینی راهرو، این نکتهر ا هم در نظر بگیرید که در لحظه ورود به خانه معمولا افراد نیاز دارند انرژی مثبت و آرامش خاصی بگیرند و با حال بهتری پا به قلمروی خود بگذارند. پس این موارد است که تعیین به ما می کوید راهرو را دست کم نگیرید راهرو هم ارزش این را دارد که زمان و هزینه ای برای تزیین آن صرف کنید.

تزیین راهرو

استفاده از شلف در راهرو

شلف روی دیوار در راهرو بسیار کاربردی است. تعدادی وسایل تزیینی از تابلو های کوچک و کتاب گرفته تا شمع و گل و ظروف دکوری را روی آن می توان قرار داد. البته در راهرو وسایلی که موقع خارج شدن و یا ورود به خانه نیازتان می شود هم می توان روی شلف قرار داد. در اطراف شلف تابلوهای متنوع و زیبایی را می توان روی نصب کرد. گاهی می توان قسمت بزرگی از دیوار راهرو را با این تابلوها پوشاند این تابلو ها می توانند عکس های یادگاری یا مناظر طبیعی، نقاشی و یا هر چیزی که شما دوست دارید باشند.

دکوراسیون داهرو

تزیین راهرو خانه با نیمکت و صندلی

بسیاری از افرادی دوست دارند هنگام پوشیدن کفش روی کرسی یا نیمکتی بنشینند. خوب است یک نیکمت یا صندلی در ورودی خانه قرار دهید، در کنار آن هم میتوانید یک جاکفشی زیا به همراه جا لباسی تعبیه نمایید البته همه اینها بسته به نیاز شما و فضای موجود دارد. اگر جای کمی دارید نصب آویزهای دیواری برای قرار دادن لباس هم می تواند بجای جا لباسی استفاده شود. اگر در شهر های بارانی ساکن هستنید می توانید محلی برای آویز کردن چتر خیس و یا لباس بارانی خیس هم در نظر بگیرید.

دکور راهرو

کاربرد آینه در راهرو ورودی خانه

در کنار این نیمکت و جالباسی حتما از آینه بهره ببرید. استفاده از آینه در تزیین ورودی منزل تقریبا الزامی است. چک کردن ظاهر مناسب برای خروج از خانه و یا استفاده از آینه برای مهمانان امری همیشگی است. همچنین آینه می تواند با قاب یا فرمی جذاب ورودی را زیباتر جلوه دهد. گاهی می تواند چندین آینه را به جای تابلو در راهرو نصب کرد اگر کمی خلاق باشید دور تا دور آینه را می توانید با چوب، سنگ های زینتی، مروارید و یا هر چیز خلاقانه دیگر تزیین کنید. همچنین در خانه هایی با سبک معماری کلاسیک، آینه کنسول می تواند با کلاس و شیک باشد.

دکور راهرو با آینه

تزیین راهرو ورودی منزل با فرش

اگر فضایی برای پهن کردن فرش و یا قالیچه دارید می توانید از این گزینه هم استفاده کنید. یک فرش در فضای ورودی قرار دهید تا هم آلودگی ها به درون خانه کم تر وارد شود و هم زیبایی را دو چندان کند.  این فرش می تواند سبکی از دکوراسیون کلی خانه را منعکس کند. البته بهتر است فرش و یا قالیچه از جنسی باشد که بتوان مدام آن را تمیز کرد و شست تا بهداشت نیز رعایت شود.

تزیین راهرو

مقالات زیر را هم بخوانید :

enlightenedدکوراسیون منزل ساده و ارزان

enlightenedطراحی دیوار خانه

enlightenedمراحل بازسازی خانه های قدیمی

دکور راهرو

ما نیر در ایرانادکور همراه شماییم تا با تیم طراحی دکوراسیون داخلی بهترین اجرای دکوراسیون منزل در شیراز را برایتان به ارمغان بیاوریم. با ما از طریق تلفن های اعلام شده در سایت در تماس باشید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دکوراسیون داهرو وروردیتزیین دیوار راهروجالباسی وروردی خانهآینه راهرو وروردی

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه