دکوراسیون

تزیین دیوار پشت تلویزیون

تزیین دیوار پشت تلویزیون

تزیین دیوار پشت تلویزیون
دیواری که تلویزیون روی آن قرار می گیرد در بیشتر مواقع، بزرگ ترین و بلندترین دیوار سالن پذیرایی است. بنابراین تزیین دیوار پشت تلویزیون تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل شما دارد. در این نوشتار در تلاشیم در خصوص تزیین دیوار پشت تلویزیون مطالب مفیدی ارائه کنیم. با ما در ایرانادکور همراه شوید.

تاریخ مقاله: 1398/12/28

ایرانادکور، انتخابی عاقلانه برای برنامه ریزی، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، مفتخر است با سالها تجربه و انجام پروژه های موفق در کنار شما عزیزان باشد. کارشناسان ما همواره آماده پرسش و پاسخ های طراحی داخلی و در خدمت شما خواهند بود .

تزیین دیوار پشت تی وی

بهترین تزیین دیوار پشت ال سی دی

تلویزیون های امروزی نسبت به تلویزیون های قدیمی نازک تر و کم وزن تر شده اند مهمترین تغییر تلویزیون ها  بزرگ شدن صفحه آن است. ال سی دی و ال ای دی های امروز به دلیل صفحه بزرگشان کاملا در معرض دید قرار دارد و چه بسا خود تلویزیون، نقطه کانونی خانه به حساب آید. بنابراین بهتر است دیوار پشت تلویزیون به زیباترین شکل ممکن تزیین شود. در ادامه ایده هایی برای تزیین پشت تلویزیون را در اختیار شما همراهان عزیز می دهیم.

برای تزیین دیوار پشت تلویزیون باید خلاق بود و از ایده های زیادی که وجود دارد به خوبی بهره برد. کاغذ دیواری های آینه ای، کاغذ دیواری سه بعدی، کناف و نورپردازی، نقاشی روی دیوار، چوب کاری و سنگ کاری و… همه و همه راه هایی است که شما می توانید پشت تلویزیون خود را تزیین کنید. از بین تمام روش ها امروزه کناف و کاغذ دیواری بیشتر مورد توجه اغلب افراد و طراحان داخلی قرار گرفته است.

تزیین دیوار پشت تی وی

روش هایی جذاب برای تزیینات پشت تلویزیون  

استفاده از قاب عکس و یا تابلوهای زیبا یکی از انواع روش های هم هزینه برای تزیین دیوار پشت تلویزیون است که می توانید از آن بهره ببرید. این ایده برای خانه های کوچک آپارتمانی مناسب و ایده آل است. ایده دیگر برای تزیین پشت تلویزیون دیوارهای سنگی و یا دیوارهای آجری پیش ساخته است. خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک و مدرن می توانند از این روش استفاده کنند.

آجر و سنگ پشت تلویزیون معمولا به فضای سالن پذیرایی صمیمت و گرما می دهد. برخی از افراد هم خصوصا برای سبک کلاسیک از سنگ های آنتیک برای دیزاین پشت تلویزیون استفاده می کنند. روش دیگر، استفاده از یک شلف با قفسه ها و کمد است. اغلب وسط کنسول یک جای به خصوص و در .اقع یک تو رفتگی در نظر گرفته می شود تا نصب تلویزیون در این قسمت انجام شود. از این قفسه ها برای قرار دادن وسایل تزیینی و دکوری استفاده می شود مه بسیار هم زیبا و کاربردی هستند.

دیوار سنگی پشت تلویزیون

گاهی کشوهایی در پایین این کنسول ها طراحی شده که وسایل پخش کننده و کنترل ها را در خود جای می دهند. برای خانه های آپارتمانی کوچک می توان به صورت سرتاسری کنسول ها را طراحی کرد. این مدل کنسول ها کم هزینه تر هستند و می توانند انتخابی مناسب باشند. فقط به یاد داشته باشید که رنگ و طرح انتخابی شما باید با بقیه وسایل خانه هم خوان و هماهنگ باشد تا یک هارمونی دیداری زیبا را ایجاد کنند.

دیواری پشت ال سی دی

پیشنهاد ایرانادکوری

اگر شما هم به دنبال راهی کم هزینه، سبک، شیک و با شکوه برای تزیین پشت تلویزیون خود در اتاق نشیمن هستید، توصیه ما به شما استفاده از کناف می باشد. در واقع کناف، به عنوان سقف و دیوار کاذب طراحی و اجرا می شود. به طور مثال استفاده از کناف برای دیوار پشت تلویزیون اگر با نور پردازی مناسب ادغام گردد، دکوراسیون شیکی را برای شما بر جای می گذارد. خصوصا که با خاموش کردن چراغ های اصلی سالن می توانید حس و حال سینما را در نشیمن خود تجربه کنید.

دیوار ای سی دی

مطالعه مقالات زیر در سایت ایرانا دکور به شما پیشنهاد می شوند:

enlightenedطراحی دیوار پشت ال سی دی با ام دی اف

enlightenedدکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف

enlightenedمدل کاغذ دیواری پشت تلویزیون

ما نیز در ایرانادکور در کنار شماییم تا با ارائه بهترین راهکار ها، انتخاب را برای شما ساده تر کنیم. دکوراسیون داخلی در شیراز را به ما بسپارید و ازفضای ایجاد شده لذت ببرید . خلاقیت و تفکر خلاق در معماری سرلوحه ما در ایرانادکور است.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

دیوار پشت تی ویدیوار پشت ال سی دیطراحی دیوار پشت تلویزیون

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه