دکوراسیون

تزیین دیوار پذیرایی با استیکر

تزیین دیوار پذیرایی با استیکر

تزیین دیوار پذیرایی با استیکر
یکی از بهترین روش‌های تزیین و زیباسازی فضای منزل در اصل استفاده از استیکر می‌باشد. تزیین دیوار پذیرایی با استیکر باعث می‌شود تا حال و هوای منزل عوض شود. فقط کافی است تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

تاریخ: 1399/9/24

همگی انسان‌ها علاقه دارند تا در محیطی زیبا و شیک زندگی کنند. به همین خاطر انسان‌ها همیشه در تلاش هستند تا محیط زندگی خود را با استفاده از روش‌های مختلف و متفاوت به مکانی زیباتر برای زندگی تبدیل کنند. در منزل انسان نیز داستان به همین صورت است. روش‌های مختلفی برای تزیین و زیباسازی محیط زندگی انسان وجود دارد که در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی تزیین دیوار پذیرایی با استیکر بپردازیم. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز همواره تلاش می‌کند تا برترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

تزیین دیوار پذیرایی با استیکر 5

تزیین دیوار پذیرایی با استیکر

استفاده از استیکرهای دیواری یکی از راه‌های کاربردی و محبوب برای تزیین دیوارهای منزل می‌باشد. استیکرها دارای انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی هستند که به افراد اجازه می‌دهند تا با خیال راحت به انتخاب طرح مورد علاقه خود بپردازند. همچنین این استیکرها با توجه به طرح و نقش خود برای فضاهای مختلفی از منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال در این طبقه بندی می‌توان به استیکر دیوار پذیرایی، استیکر اتاق کودک و یا آشپزخانه اشاره کرد. شاید استیکر دیواری یکی از بهترین و شیک‌ترین راه‌حل‌ها برای جان بخشیدن به یک دیوار ساده در خانه باشد. همه چیز در مرحله اول به سلیقه شما بستگی دارد.

تزیین دیوار پذیرایی با استیکر 4

هر کدام از استیکرهایی که برای استفاده در یک فضای مشخص مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای مشخصات و طرح‌های منحصر به فرد خود هستند. برای مثال استیکری که در اتاق خواب پسرانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، با استیکری که در سالن پذیرایی قرار است استفاده شود، قطعاً دارای طرح، رنگ و حتی جنس مختلفی است. استیکرهای دیواری معمولاً ماندگاری بالایی دارند و همیشه بر روی دیوار می‌مانند. در اصل استیکرها یا برچسب‌های دیواری از برخی مواد پلاستیکی (وینیل) و کاغذی ساخته شده است. برچسب‌های دیواری را نه تنها بر روی دیوار، بلکه بر روی شیشه و پنجره نیز می‌توان چسباند. تزیین دیوار اتاق کودک با استیکر یک راه جذاب و کاربردی برای افزایش زیبایی اتاق به حساب می‌آید.

تزیین دیوار پذیرایی با استیکر 3

نکات مهم در تزیین دیوار پذیرایی با استیکر

در اولین مرحله باید طرح مورد نظر خود را برای دیوار سالن پذیرایی انتخاب کنید. این طرح باید با دیگر مبلمان و لوازم منزل شما همخوانی داشته و مکمل آن‌ها باشد. استفاده از استیکر برای تزیین دیوار پذیرایی یکی از روش‌های ساده و کم خرج به حساب می‌آید، اما توجه داشته باشید که نباید تمام دیوارهای پذیرایی را با انواع استیکرها شلوغ کنید. معمولاً برای انتخاب مناسب‌ترین دیوار برای نصب استیکر در سالن پذیرایی بهتر است تا به سراغ بزرگترین دیوار سالن پذیرایی بروید که معمولاً بزرگترین کاناپه یا مبل نیز در جلوی همان دیوار قرار می‌‌گیرد. تزیین دیگر فضاهای منزل نیز با استیکر امکان پذیر می‌باشد. فراموش نکنید که تزیین آشپزخانه با وسایل ساده نیز خوب و کاربردی است.

تزیین دیوار پذیرایی با استیکر 2

استفاده از استیکرهای دیواری برای تزیین دیوار سالن پذیرایی معمولاً دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به بررسی برخی از این مزایا خواهیم پرداخت. معمولاً استیکرهای دیواری از جنسی ساخته شده‌اند که قابل شستشو می‌باشند و در صورت کثیف شدن شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را تمیز کنید. همچنین فراموش نکنید که این استیکرها به دلیل اینکه دارای طرح و نقوش متنوعی هستند، به افراد اجازه می‌دهند تا با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل خود و طرح مورد علاقه‌شان به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین طرح بپردازند.

تزیین دیوار پذیرایی با استیکر 1

علاوه بر این، شما می‌توانید هر زمان که از این استیکرها خسته شدید، آن‌ها را از روی دیوار جدا کنید و اصلاً هم نگران آسیب رسیدن به دیوار منزل خود نباشید. این استیکرها بدون اینکه به رنگ و بافت دیوار آسیبی برسانند، به راحتی از سطح دیوار جدا می‌شوند. در ادامه نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedتزیین اتاق کودک پسر

enlightenedتزیین اتاق دخترانه با وسایل ساده

enlightenedتزیین راهرو کوچک خانه

تزیین دیوار پذیرایی با استیکر

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل در شیراز و جنوب کشور همواره تلاش می‌کند تا برترین و خاص‌ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی می‌توانید با مطالعه مقالات سایت به راحتی دانش و اطلاعات خود را افزایش دهید.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

تزیین دیوار پذیرایی با استیکربهترین استیکر برای دیوار پذیراییتزیین اتاق با استیکر

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه