مقالات تخصصی معماری

به روزترین دکوراسیون فروشگاهی شیراز

به روزترین دکوراسیون فروشگاهی شیراز

به روزترین دکوراسیون فروشگاهی شیراز
در تعریف ، هایپرمارکت ، فروشگاهی است که بتواند احتیاجات سبد خرید مشتریان خود را به یک مراجعه برآورده کرده و نیاز مشتری به مراجعه به چندین فروشگاه را بر طرف کند . ترکیب کالاهای مربوط به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های چندمنظوره ترکیبی جذاب است که بیشتر در شهر های بزرگ کاربرد دارد . برای آشنایی بیشتر با اجرای دکوراسیون هایپر مارکت همراه ما در ایرانادکور باشید .

رسالت ما در ایرانادکور ، ارائه خدمات دکوراسیون داخلی ، پشتیبانی از کسب و کار شما از مرحله ایده پردازی تا راه اندازی و توسعه پایدار به همراه مدیریت منسجم و یکپارچه پروژه های شماست ، به روزترین دکوراسیون فروشگاهی شیراز را از ما بخواهید.

دکوراسیون هایپرمارکت

چگونگی اجرای دکوراسیون هایپر مارکت

در مقیاسی بزرگ هایپرمارکت به فروشگاهی که طیف وسیعی از محصولات را ارائه دهد گفته می شود ، نقش دکوراسیون فضای داخلی هایپرمارکت متناسب با نیاز ها و کاربرد ها و چیدمان زیبا و مناسب کاری تخصصی و پیچیده است.

هدف این نوع فروشگاه ها در واقع خدمت رسانی به مشتری است و چون در این نوع از فروشگاه ها انسان به طور مستقیم با کالاها در ارتباط است ، اهمیت بالای دکوراسیون جلوه گر است.

دسترسی آسان برای مشتریان به اجناس و کالاها باید به بهترین شکلی امکانپذیر باشد و این هدف از طریق چیدمان مناسب قفسه ها و با ارتفاع و طراحی متناسب آن ها و همینطور زیبایی و جذابیت فضا  تکمیل شده و به نحوی موثر بر انتخاب مشتریان تاثیرگذار خواهد بود.

ما در ایرانادکور در کنار شماییم تا برترین دکوراسیون فروشگاهی شیراز را به شما ارائه داده و شما را به هدفتان که همان فروش بهتر و مشتری مداری است برسانیم.

دکوراسیون هایپرمارکت

نکاتی در خصوص طراحی داخلی هایپرمارکت

بسیاری از مخاطبان این فروشگاه ها به عنوان تفریح و گذران زمان ، دوست دارند در این مکان ها وقت صرف کنند. بنابراین اهمیت طراحی فروشگاه و حتی طراحی دکوراسیون مغازه کوچک، یک سوپرمارکت یا هایپرمارکت بیش از پیش مشخص می گردد.

یکی از موارد مهم در طراحی هایپر مارکت ، توجه به مکان جغرافیایی و المان های بومی منطقه مذکور است .

به عنوان مثال سبک شناسی معماری و سلیقه مردمان شیراز ، اصفهان و تبریز با هم متفاوت بوده و این از زیبایی های این رشته می باشد . لذا توجه به مردم شناسی، فرهنگ بومی، معماری ایرانی -اسلامی و همچنین توجه به سلیقه های جدید و جوان که بیشتر سبک های مدرن را مد نظر دارند ضروری است ، دکوراسیون فروشگاهی شیراز به دلیل سلیقه بسیار خاص و دید هنری شیرازی ها کاری دشوار و پیچیده است ؛ کافیست در این پروسه به ما اعتماد کنید.

دکوراسیون هایپرمارکت

صرفا ایجاد حس زیبایی شناسی در طراحی دکوراسیون مغازه و یا هایپرمارکت مهم نیست ، مسایلی مانند امنیت ، سطح دسترسی ، سادکی شناخت ردیف های کالا ، نظافت و نظم قفسه ها ، حتی اهمیت بو ، رنگ ، نور و موزیک در هایپرمارکت ها هم هر یک جایگاه خود را دارد . نحوه قرار گیری صندوق ها ترولی ها ، افراد کمک رسان و غیره را هم نباید از یاد برد .

دکوراسیون فروشگاهی شیراز باید به گونه ای باشد که مشتری  با حس بهتری خرید خود را انجام دهد تا میل بازگشت دوباره به مکان فوق را هم داشته باشد ، همچنین صاحبان فروشگاه باید بتوانند بر محیطی کاملا دید داشته و مسلط باشند.

امنیت هم موضوعی است که متخصصان ما در تیم ایرانادکور به آن اهمیت بالایی می دهند و حتما با توجه به حساسیت کار شما آن را به کار خواهند بست.

دکوراسیون هایپرمارکت

ایرانادکور مرجع معماری در جنوب ایران و نامی آشنا برای اجرای پروژه های دکوراسیون فروشگاهی شیراز است ، با ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

نویسنده : ص.توکلی / ایرانادکور / دی ماه 1400

برچسب ها :

دکوراسیون هایپرمارکتطراحی سوپرمارکتچیدمان هایپر مارکتتجهیزات هایپر مارکتدکوراسیون فروشگاهیاجرای دکوراسیون مغازهدکوراسیون فروشگاهی در شیرازدکوراسیون داخلیاجرای دکوراسیون داخلی شیراز

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه