دکوراسیون

بهترین مدل برای انتخاب درب منزل

بهترین مدل برای انتخاب درب منزل

بهترین مدل برای انتخاب درب منزل
درب‌های ورودی ساختمان همیشه یکی از تاثیرگذارترین بخش‌های یک خانه مسکونی به حساب می‌آیند، زیرا دنیای بیرون و درون خانه را با یکدیگر ارتباط می‌دهد. هوشمندانه انتخاب کنید!

تاریخ: 1399/2/17

درب هر خانه‌ای دقیقاً اولین بخش از خانه است که هر بیننده‌ای با آن روبرو می‌شود، پس انتخاب بهترین مدل برای درب خانه امری ضروری است. ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص مدرن و به روز تلاش می‌کند تا بهترین‌ها را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

طرح درب ورودی منزل

درب ورودی منزل

اولین تاثیرگذاری یک خانه بر روی فردی که قرار است وارد منزل شود، توسط درب ورودی صورت می‌گیرد. جنس، طرح، رنگ و اندازه درب ورودی قرار است تا به مخاطبین نشان دهد که با چه سبکی از طراحی داخلی روبرو خواهند شد. درب منزل باید علاوه بر تامین امنیت منزل، یک عنصر زیبا نیز به حساب آید و طراحی مناسب و منحصر بفردی نیز داشته باشد. شناخت انواع درب‌های ساختمانی به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

درب منزل

انواع درب ورودی منزل

درب‌های منزل دارای جنس متفاوت و متنوعی هستند که هر کدام از آن‌ها می‌تواند یک انتخاب مناسب با توجه به شرایط به حساب آید. برای مثال درب‌های ضدسرقت یکی از این انواع درب‌ها برای منزل هستند که آشنایی با دانستنی‌های انتخاب درب ضد سرقت به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که آیا این نوع از درب‌ها برای منزل شما مناسب است یا خیر. اگر برای منزل خود یک سبک مشخص در دکوراسیون داخلی را انتخاب کرده‌اید، بهتر است تا برای درب ورودی منزل نیز یک در با همان سبک انتخاب کنید.

بهترین مدل درب منزل

انتخاب درب‌های چوبی برای درب منزل

چوب همیشه یکی از بهترین عناصر در طراحی داخلی به حساب می‌آید که کاربرد بسیاری نیز دارد و علاوه بر این، از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است. چوب به دلیل ماهیت خود که یکی از عناصر طبیعت می‌باشد دارای زیبایی خاصی است و همواره یک انتخاب لاکچری به حساب می‌آید. چوب قابلیت ترکیب با مصالح دیگر مانند فلز و شیشه را نیز دارد و همین امر درب چوبی را به یکی از بهترین مدل‌ها برای انتخاب درب منزل تبدیل می‌کند. شاید بهتر است تا با انواع درب‌های چوبی لاکچری آشنا شوید

انواع مدل درب منزل

رنگ درب منزل

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در انتخاب درب منزل، رنگ درب است. فرقی نمی‌کند جنس درب منزل از چه متریالی باشد اما نکته مهم این است که درب منزل می‌تواند زیبایی را برای خانه شما به ارمغان بیاورد یا اینکه به یک عنصر تنها و بدون تاثیر در خانه تبدیل شود. اینکه درب منزل به رنگ‌های روشن باشد یا تیره، انتخاب با شماست و بسیار به سبک دکوراسیون داخلی و تزئینات داخلی و کنار درب ورودی منزل بستگی دارد.

انواع درب منزل

آیا انتخاب یک درب مناسب و شیک برای منزلتان به یکی از دغدغه‌های شما تبدیل شده است؟ آیا قصد دارید تا با شناخت انواع مختلف درب‌ها و سنجیدن شرایط همواره یک انتخاب صحیح و لاکچری را داشته باشید؟ پس مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید.

enlightenedدرب‌های ضد سرقت آکاردئونی

enlightenedراهنمای خرید درب اتاق

enlightenedانواع درب‌های چوبی

انتخاب درب منزل

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور با بهره‌مندی از تخصص و دانش معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای درخشان وطولانی در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با ارائه بهترین خدمات تلاش می‌کند تا رضایت شما همراهان گرامی را جلب کند.

نویسنده: ه. درعلی/ عضو تیم تحریریه ایرانادکور

برچسب ها :

بهترین مدل برای انتخاب درب منزلدرب ورودی منزلانواع درب ورودی خانهبهترین طرح درب ورودی منزل

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه