دکوراسیون

بازسازی ساختمان در شیراز

بازسازی ساختمان در شیراز

بازسازی ساختمان در شیراز
بازسازی ساختمان در شیراز را به ما در ایرانادکور بسپارید ، خانه هایی که در آن زندگی می کنیم، زنده اند و قابل ترمیم آن ها غیر قابل تغییر نیستند! این خانه ها در گذر سال ها، فرسوده و پیر خواهند شد و در خواص عملکردی و زیبایی آنها مشکلاتی بوجود خواهد آمد که در آن زمان احتیاج به تعمیر پیدا می کنند (شرکت بازسازی منزل در شیراز در این راه در کنار شما و خانه تان است).

بازسازی ساختمان در شیراز  را به ما در ایرانادکور بسپارید ، خانه هایی که در آن زندگی می کنیم، زنده اند و قابل ترمیم آن ها غیر قابل تغییر نیستند! این خانه ها در گذر سال ها، فرسوده و پیر خواهند شد و در خواص عملکردی و زیبایی آنها مشکلاتی بوجود خواهد آمد که در آن زمان احتیاج به تعمیر پیدا می کنند (شرکت بازسازی منزل در شیراز در این راه در کنار شما و خانه تان است).

البته تعمیرات و بازسازی ساختمان فقط برای کسانی که می خواهند خانه ی خود را نو (جدید) کنند نبوده، بلکه خیلی از افراد خانه ای را با قیمت مناسب می خرند، خانه ای که امکان دارد چند سال خالی و بدون سکنه بوده باشند و حتما نیاز به بازسازی خانه دارند تا قابل سکونت گردند. پس از انجام کار بازسازی خانه، قیمت ملک مورد نظر به مراتب افزایش می یابد که می توانید سود خوبی را به آن ها بدهد.

enlightenedدعوت می کنیم مقاله بازسازی منزل و آپارتمان در شیراز  را در کنار این محتوا بخوانید تا با اصول اساسی  باز سازی آشنا شوید.

بازسازی منزل در شیراز

بازسازی ساختمان در شیراز مانند هر شهر دیگری هزینه های کم و یا زیادی خواهد داشت که بسته به عمق بازسازی و نوسازی شما دارد. احتمالا سؤالی که می تواند قبل از شروع بازسازی خانه ذهن همه شما را درگیر خود کند این است که بازسازی خانه من چقدر هزینه برمیدارد؟ اولین قدمی که باید شما در زمینه بازسازی خانه داشته باشید این است که یک قلم و کاغذ در دست بگیرید و به منزلتان نگاه کنید و ببینید که چه چیزهایی را می خواهید تغییر دهید. هزینه بازسازی منزل در شیراز بستگی زیادی به مصالحی که انتخاب می کنید دارد.

اگر فقط می خواهید آشپزخانه خود را بازسازی کنید؛ کاشی ها، متریال کف (سنگ، سرامیک، لمینت و…)، کابینت، شیرآلات، لوله کشی ها و بررسی کنید تا ببینید کدام ها نیاز به تعمیر تا تغییر دارند. ما در شرکت بازسازی دکوراسیون داخلی در شیراز برای تشخیص این گزینه ها می توانیم به شما کمک کنیم شاید کفپوشی که شما فکر می کنید باید آنرا تعویض کنید را بتوانیم خیلی راحت تعمیر کنیم و یا درب های کابینت های پف کرده و خراب را با هزینه های کمی بتوان مانند روز اول کرد ، پس در این زمینه مشورت کنید.

بازسازی منزل در شیراز

شاید بازسازی یک آشپزخانه یا یک اتاق و محیط خاص از خانه و یا حتی بازسازی کل خانه در ظاهر امری بسیار پیچیده به نظر بیاید زیرا شما برای بازسازی ساختمان و یا حتی بخشی از خانه به یک پلان دقیق و یک تیم اجرایی موفق نیاز دارید. اما اطمینان داشته باشید که با لیست تغییراتی که در دست خود دارید و مشاوره گرفتن از بهترین شرکت بازسازی منزل در شیراز این کار به بهترین و ساده ترین روش ممکن انجام خواهد شد.

ایرانادکور ابتدا از ملک شما به طور رایگان بازدید به عمل می آورد و با توجه به تغییرات مد نظر شما، نظر کارشناسانه خود را در مورد بازسازی خانه به شما می گوید. در این میان حدود قیمتی که شما برای کارتان بایستی در نظر بگیرید را نیز اعلام می کند تا بدانید آیا تعویض به نفع شماست یا تعمیر و بازسازی؟

عوامل مختلفی باعث می شود که افراد یک خانه و مالکین ساختمان‌ ها تصمیم به تخریب و بازسازی ساختمان برای نوسازی آن بگیرند، که از جمله این عوامل می‌توان به قدیمی شدن تاسیسات خانه و یا نداشتن نور مناسب در طول روز اشاره داشت. گاهی اوقات کم و زیاد بودن تعداد اتاق خواب ها در یک خانه و یا قدیمی شدن و کهنه شدن معماری آن خانه باعث می گردد که افراد آن خانه یا مالکان ساختمان به فکر تغییر طراحی داخلی و بازسازی خانه بیافتند. حتی قدیمی شدن و فرسوده شدن کاشی و سرامیک های سرویس بهداشتی و معماری آشپزخانه و نبودن کفپوش مناسب در خانه عوامل مهم و اساسی در بازسازی منازل است.

ما برای بازسازی ساختمان قدیمی در شیراز همیشه ایده هایی واقعی و قابل اجرا ارائه می دهیم گاهی برحی از شرکت های دکوراسیون داخلی در شیراز ، طرح هایی زیبا و جذاب را ارائه می دهند که حتی خودشان هم قادر به اجرای آن ها نیستند اما ما در ایرانادکور برترین و بهترین طراحی های داخلی را به شما ارائه می دهیم و قبل از اجرا ، همیشه طراحی سه بعدی منزل را در اختیار مشتری قرار می دهیم تا بدانند قرار است چه تغییراتی انجام شود و اگر نظر یا پیشنهادی دارند بتوانند بدون هیچ دوباره کاری و یا هزینه اضافه انجام دهند.

امنیت بازسازی خانه ها در شیراز

ما برای بازسازی ساختمان در شیراز  به موضوع امنیت اهمیت بسیاری می دهیم. باید برای انجام تخریب و بازسازی هر ساختمانی استحکام و امنیت آن را کاملاً بررسی کرد تا از بروز خطرات جانی و مالی جلوگیری به عمل آید. پس حتماً قبل از بازسازی و طراحی داخلی خانه مصالح مورد نظر خود را مشخص کرده و هدف کلی خود از تغییر و بازسازی خانه را تعیین نمایید تا افراد متخصصی که این کار را بر عهده دارند، نقطه انتهایی و هدف کار را بدانند و راحت تر بتوانند برای تمامی مراحل برنامه‌ریزی کنند. در این صورت هم هزینه ها معقول تر می گردد و هم سرعت و راندمان کار افزایش می یابد.

مراحل مختلف بازسازی ساختمان در شیراز

بازسازی ساختمان مراحل مختلفی خواهد داشت که هر چه سن بنای شما بیشتر شود، بیشتر فرسوده شده و باید احتیاط بیشتری برای بازسازی آن داشته باشید و حتماً مشخص کنید که عمر دقیق بنای شما چقدر است و از چه نوع مصالحی در ساختمان شما استفاده شده و آیا لازم است که به صورت کامل خانه را بازسازی کنید یا یک بازسازی سطحی برای آن کافی است؟

بازسازی منزل در شیراز

بازسازی خانه ها معمولاً شامل دو قسمت است که یکی از آنها بازسازی قسمت های اصلی ساختمان است که تاثیر زیادی در استحکام بنا خواهد داشت و مرحله دیگر بازسازی و تعمیرات ساختمان و قسمت های قابل دید در ساختمان ها می باشد.

تعویض درب و پنجره ها در شیراز

تعویض درب و پنجره ها نیز یکی از مراحل اصلی و مهم و کاربردی در بازسازی ساختمان ها است و باید تجهیزات قدیمی را کنار گذاشته و آنها را تعویض نمایید.

سعی کنید برای جایگزین کردن پنجره های قدیمی، پنجره های دوجداره را استفاده کنید تا هم باعث حفظ انرژی شوید و هم به عنوان یک عایق صوتی عمل می‌کنند و در شلوغی‌های شهر آرامش بیشتری را برای شما فراهم می کنند.

همچنین می توانید از درهای ضدسرقت به جای درهای قدیمی استفاده نمایید تا باعث افزایش امنیت ساختمان شوید و علاوه بر امنیت این درها نمای زیباتری را هم به خانه شما می بخشند.

روش های بازسازی ساختمان در شیراز

بازسازی سبکی

در این نوع بازسازی ساختمان قطعات فرسوده تعویض می گردند و قطعه های جدید در سازه جایگزین آنها می شود. این نوع بازسازی ساختمان عموما در ساختمان های فرسوده یا بناهای تاریخی اجرا می شود. طی بازسازی سبکی ساختمان، نمای نهایی شباهت زیادی به نمای اولیه دارد .

پاکسازی سبکی ساختمان :

طی این نوع از بازسازی ساختمان با توجه به تخصص و تشخیص مهندسین و کارشناسان ، عوامل کاهنده عمر سازه که باعث اعمال ضدد و ایجاد فرسودگی در ساختمان سازه می گردند ، شناسایی و حذف می شوند.

بازسازی تکمیلی ساختمان :

این نوع بازسازی ساختمان عموما در ساختمان های فرسوده ای که همچنان مورد استفاده واقع می شوند ، اجرا می گردد . بدین صورت که قسمت های فرسوده و آسیب دیده ی ساختمان بازسازی می شوند تا ساختمان همچنان قابل بهره برداری باشد و با پایداری بیشتر به حیات خود ادامه دهد .

بازسازی منزل در شیراز

بازسازی ساختمان در شیراز

فرآیند بازسازی ساختمان وابسته به پارامترهای مختلفی است که عبارتند از:

۱- متراژ سازه

۲- کاربری ساختمان

۳- سبک ساختمان

۴- نوع ساخت و سازه دیوار بیرونی

۵-تعداد اتاق ها و فضاهای داخلی ساختمان

۶-فضاهای اضافه ی ساختمان (انباری , پشت بام و…)

نوسازی منزل در شیراز

آیا نوسازی خانه های قدیمی در شیراز به مجوز نیاز دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم خیر و بله. برای انجام بازسازی لزوماً نیاز به گرفتن مجوز از نهاد‌های مسئول نیست. به عبارتی تنها برخی از عملیات‌ها هستند که به مجوز نیاز دارند. به طور کلی عملیات‌هایی در بازسازی خانه های قدیمی که به تغییر کاربری می‌انجامد به مجوز نیاز خواهد. از عملیات‌هایی که به مجوز نیاز ندارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تعمیر و بازسازی پشت بام

کف سازی بخش‌های مختلف خانه

سیمان کاری و گچ کاری

رنگ آمیزی

عملیات‌های مربوط به نمای خانه

بازسازی و تعمیر حیاط خانه

احداث سازه‌های آبی مانند حوض و استخر به شرطی که موجب تغییر کاربری نشود.

عملیات‌های مربوط به تعمیر و بازسازی حمام و دستشویی

عملیات‌های مربوط به لوله کشی و سیم کشی

نصب انواع تجهیزات مکانیکی و الکتریکی

همچنین توصیه می کنیم مقاله سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن را بخوانید تا بدانید یک آپارتمان مدرن چگونه طراحی می شود.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه