دکوراسیون

5 ایده مدرن و جدید در طراحی دکوراسیون مسکونی

5 ایده مدرن و جدید در طراحی دکوراسیون مسکونی

5 ایده مدرن و جدید در طراحی دکوراسیون مسکونی
ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون منازل مسکونی همواره تلاش می‌کند از ایده‌های مدرن و جدید استفاده کند.

 ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در جنوب کشور در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون منازل مسکونی همواره تلاش می‌کند از ایده‌های مدرن و جدید استفاده کند ، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شیراز را به ما بسپارید و با خیال راحت منتظر نتیجه ای شگفت انگیز باشید.

دعوت می کنیم مقاله اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز را بخوانید ، مقاله ای جامع برای شناخت سبک های دکوراسیون و نحوه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی که اطلاعات شما را تکمیل و به روز می کند.

با طراحی دکوراسیون مسکونی می توانید به راحتی محیط خانه خود را متفاوت کرده و احساس آرامش بیشتری را برای زندگی خود و خانواده تان تامین کنید ، همه ما دوست داریم  که منزل ما نه تنها راحت، بلکه زیبا نیز باشد. اضافه کردن چیزهایی کوچک در گوشه کنار خانه در قسمت های مختلف، می تواند زیبایی بیشتری را به منزل ما هدیه دهد و به صاحب خانه کمک کند تا از تمام ظرفیت های خانه استفاده بهینه داشته باشد.

در این محتوا به بررسی 10 ایده مدرن و جدید در طراحی دکوراسیون مسکونی خواهیم پرداخت با ما باشید.

پنجره های سراسری کف تا سقف 

در سالهای اخیر پنجر ه های بزرگ سراسری بسیار مورد توجه طراحان ومعماران ساختمانی قرار گرفته ، از آنجا که اندازه آپارتمان ها رو به کوکچ شدن رفته ، این پنجره های بزرگ و سراسری هم نور  طبیعی بیشتری جذب می کند و هم باعث می شود فضا بسیار دلباز و بزرگ به نظر برسد ، این ایده که با نام ساختمان با دیوارهای شیشه ای از کف تا سقف می شناسیم در حال رشد و همه گیری است . این کار، حتی مشکلات نقاشی دیوارها و یا خرید دیوار پوش برای کل دیوارهای خانه را حذف می کند و زیبایی طبیعی را به خانه ها خواهد بخشید.

ما در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز هم همین ایده های را به کار می بریم.

دکوراسیون داخلی در شیراز

چراغ های آویزان جذاب

در هر فضایی که دارید نورپردازی یکی از بهترین ابزارها در طراحی دکوراسیون مسکونی است؛ چیزی که مرزها و محدودیت ها را می شکند و شما را به دنیای رویا و خیال خواهد برد نور است ، نور می تواند عیوب دیوار و سقف را بپوشاند و یا بر روی چیزی یا المانی تمرکز کرده آن را پر رنگ تر به چشم بیاورد.

لامپ های آویزان درخشان، بهترین انتخاب برای روشنایی فضای داخلی به سبک مدرن است ، خصوصا برای آشپزخانه می توانید از آویز های چند تایی استفاده کنید که انواع بسیار زیبای آن در بازار موجود است ،  برای انتخاب لوستر و یا چراغ های آویز ، مدل هایی انتخاب کنید که توجه را جلب کند و بتواند تمرکز دیداری مخاطب را به سمت بالا جلب نماید.

لوازم جانبی کریستالی، لوستر برنز یا قطعات تزئینی ساخته شده از برنج یا استیل بر روی دیوار ، نمونه های برتر از این آویز ها هستند که بدون درخشش اضافه می توانند توجه بیننده را به خود جلب کنند.

دکوراسیون داخلی در شیراز

دکوراسیون مسکونی پر از گل و گیاه

گل ها و گیاهان آپارتمانی امروزه بسیار مورد توجه هستند ، یکی از بهترین و ارزان ترین ایده مدرن و جدید در طراحی دکوراسیون مسکونی استفاده از گلدان های گل در خانه است.  فضای داخلی منزل خود را با گیاهان بزرگ و شاخه دار، تزئین نمایید. چند گلدان بزرگ در راهرو ورودی خانه بگذارید یا آنها را در کنار سالن نشیمن روی شلف های ایستاده، قرار دهید ، امروزه استند های گل و گیاه هم در بازار وجود دارد و یا با ایده های جدید می توان یکی از آن ها را طراحی و اجرا کرد که می تواند نقطه کانونی خانه شما باشد.

ما در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز هم همین ایده های را به کار می بریم.

دکوراسیون داخلی در شیراز

 استفاده از کاشی های تزئینی

5 ایده مدرن و جدید در طراحی دکوراسیون مسکونی را بررسی می کنیم ،  یکی از ایده هایی که می توانید بهترین دکوراسیون منزل را با استفاده از آن ها خلق نمایید ، استفاده از کاشی های تزئینی است.

سنگ های مصنوعی و کاشی های تزئینی که از جنس های مختلف و با سطحی براق و درخشان در بازار در رنگ ها ، سایز ها و طرح های تمام نشدنی وجود دارد می تواند فضای شما را بسیار زیباتر کند. کاشی های تزئینی را می‌ توانید از رنگ‌های مختلف با طیف های رنگی که در خانه به کار برد، برای مثال در بین کابینت ها از کاشی های بین کابینتی زیبا می توان استفاده کرد و یا برای دیوار پشت ال سی دی می توان از این نوع کاشی ها و یا آجر ها بهره برد ، رنگ و طرح انتخابی بستگی زیادی به سبک منزل شما و رنگ سایر المان های موجود دارد.

با توجه به محلی که برای نصب کاشی های رنگی، سنگ مصنوعی و حتی آجرهای تزیینی انتخاب کرده اید، قطعاً هزینه ها را بر اساس متراژ مورد نیاز محاسبه کنید. کاشی های تزیینی برای دیوارها، قسمت کف در یک مکان و همچنین میزهای تزیینی قابل استفاده خواهند بود

دکوراسیون داخلی در شیراز

معجزه استفاده از آینه برای دکوراسیون مسکونی 

یک  ایده مدرن و جدید در طراحی دکوراسیون مسکونی ، استفاده از آینه است ، از زیبایی های انواع آینه دکوراتیو در اجرای بهترین دکوراسیون منزل نباید غافل بود. شما این روزها باید بتوانید بهترین مدل های آینه را در بازار بیابید با کمی خلاقیت و با هزینه های بسیار کم می توانید درخشش و زیبایی خاصی به خانه تان بدهید.

در راهرو های ورودی،  کنار اتاق خواب، در حمام و سرویس بهداشتی و یا حتی برای تزئین ستون های موجود در خانه می توانید از المان های دکوراتیو آینه ای استفاده نماییدو نصب کنید. استفاده از آینه درخشندگی و نور و روشنایی را به شما هدیه خواهد داد ؛ چرا که آینه ها باعث انعکاس نور در داخل محیط می شوند.

ما در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز هم همین ایده های را به کار می بریم.

دکوراسیون داخلی در شیراز

در این محتوا از ایرانادکور تلاش کردیم 5 ایده مدرن و جدید در طراحی دکوراسیون مسکونی را با شما مرور کنیم ، ایده های بسیاری را در ذهن داریم که می توانید با مراجعه و یا تماس تلفنی از آن ها بهره مند شوید.  مقاله سه روش جذاب برای طراحی داخلی آپارتمان مدرن را هم بخوانید و اطلاعات جالبی در این زمینه کسب کنید.

نویسنده : ص.توکلی / ایرانادکور / 12 اسفند ماه 1400

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه