مصالح ساختمانی

انواع چسب کاغذ دیواری را بشناسید 1

انواع چسب کاغذ دیواری را بشناسید 1

انواع چسب کاغذ دیواری را بشناسید 1
موقع خرید کاغذ دیواری همه به زیبایی کاغذ بها می دهند و در تلاشند شکیل ترین و بهترین کاغذ را با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون داخلی محیط خود برگزینند اما این کاغذ زیبا اگر خوب نصب نشود ، تمام زیبایی خود را از دست خواهد داد ، اگر درزها بر هم جفت و جور نشوند و یا چسب مرغوبی استفاده نشود ، تمام زحمات و پول شما به هدر رفته. در این مقاله از ایرانادکور می خواهیم درباره انواع چسب کاغذ دیواری صحبت کنیم و تفاوت های آن ها را بشناسیم پس با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/12/06

موقع خرید کاغذ دیواری همه به زیبایی کاغذ بها می دهند و در تلاشند شکیل ترین  و بهترین کاغذ را با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون داخلی محیط خود برگزینند اما این کاغذ زیبا اگر خوب نصب نشود ، تمام زیبایی خود را از دست خواهد داد ، اگر درزها بر هم جفت و جور نشوند و یا چسب مرغوبی استفاده نشود ، تمام زحمات و پول شما به هدر رفته.

در این مقاله از ایرانادکور می خواهیم درباره انواع چسب کاغذ دیواری صحبت کنیم و تفاوت های آن ها را بشناسیم پس با ما همراه باشید.

اهمیت انتخاب چسب کاغذ دیواری

احساس رضایت از نتیجه کار ، یکی از شیرین ترین و لذت بخش ترین احساسات انسانی است ، برای انتخاب و اجرای کاغذ دیواری هم دقیقا همین موضوع صادق است ، وقتی وسط سالن پذیرایی خود می ایستید و با نگاهی حاکی از رضایت کامل به دیوارها نگاه می کنید یعنی وقت ، هزینه و انرژی خود را دقیق و درست صرف کرده اید و این به معنی موفقیت است.

انواع چسب کاغذ دیواری

چسب کاغذ دیواری

معمولا اینگونه است که نصاب کاغذ دیواری چسب را تهیه می کند و روز نصب به همراه می اورد ، اما ما حتما باید از وی بپرسیم که چه نوع چسبی را استفاده خواهد کرد!؟

اگر کاغذ دیواری را از فروشگاه های معتبر بخرید و نصابی که خود فروشگاه به شما معرفی می کند را برگزینید ، معمولا و در اکثر مواقع ، بهترین نوع چسب را برای نصب کاغذ دیواری استفاده خواهد کرد اما باز هم بهتر است اطلاعات خود را افزایش داده و بهترین نظارت را داشته باشید.

انواع چسب کاغذ دیواری کدامند؟

پنج نوع چسب کاغذ دیواری در بازار وجود دارد :

  1. چسب کاغذ دیواری با قابلیت استفاده در آب سرد Cold water paste
  2. چسب های همه منظوره کاغذ دیواری All-purpose Paste
  3. چسب کاغذ دیواری با چسبندگی زیاد Heavy-duty/Extra Strong paste
  4. چسب پوستری یا چسب کاغذ دیواری فوری  Paste the wall
  5. چسب های مایع و یا آماده مصرف کاغذ دیواری  Reaqdy to use paste

در ادامه به بررسی تک تک این نوع چسب ها خواهیم پرداخت ، با ما همراه شوید.

انواع چسب کاغذ دیواری

چسب کاغذ دیواری با قابلیت استفاده در آب سرد Cold water paste

این نوع چسب ، به صورت پودر پولکی در بازار وجود دارد و در واقع از مواد طبیعی مانند گندم و سیب زمینی ساخته شده پس براحتی در آب حل می شود ، این چسب ها دیر خشک می شوند و نیاز نیست نصاب مقدار کمی از آن را آماده کند و برای چسباندن عجله به خرج دهد. بنابراین کار با حوصله و دقت پیش خواهد رفت.

انواع چسب کاغذ دیواری

از چسب قابل حل در آب سرد می توان برای کاغذ های سبک و حتی بسیار سنگین بهره برد ، فقط هرچه کاغذ سنگین تر باشد باید چسب را غلیظ تر آماده سازی کرد ، حتما برایتان قابل پیش بینی است که جدا کردن کاغذ دیواری ای که با این چسب چسبانده شده ، کاملا ممکن است با یک اسپری آب می توان کاغذ را خیس و جدا کرد، پس این کاغذ برای جاهای مرطوبی مانند دستشویی و حمام و آشپزخانه مناسب نیست. اما اگر اهل تغییر دکور هر چند سال یکبار هستید می توانید این گزینه را انتخاب کنید. در مقالات بعدی ایرانادکور بقیه انواع چسب ها را توضیح خواهیم داد. این هم لینک مقاله بعد : انواع چسب کاغذ دیواری را بهتر بشناسید 2 .

مقالات زیر را مطالعه کنید :

enlightenedفروش کاغذ دیواری ضد آب

enlightenedفروش کاغذ دیواری در شیراز

enlightenedکاغذ دیواری پوستری

ایرانادکور، مرجع معماری و دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب کشور با بهره‌مندی از دانش و تخصص معماران و طراحان حرفه‌ای و همچنین داشتن سابقه‌ای طولانی و درخشان در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل همواره تلاش می‌کند تا خدماتی شایسته و منحصر به فرد را به شما عزیزان ارائه دهد. فروش و نصب کاغذ دیواری در شیراز یکی از خدمات تخصصی و حرفه‌ای تیم ایرانادکور می‌باشد.

نوسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه