دکوراسیون

انتخاب ساعت دیواری برای خانه

انتخاب ساعت دیواری برای خانه

انتخاب ساعت دیواری برای خانه
ساعت یکی از المان های پر کاربرد و گاهی تزئینی در فضای داخلی خانه است، با این که ساعت ها نقش مهمی در فضای داخلی ما ایفا می کنند اما بیشتر اوقات محل مناسبی برای نصب آن ها در نظر نمی گیریم، در این مقاله از ایرانادکور راه کارهای مناسبی را برای استفاده بهتر ازاین عنصر پر کاربرد در دکوراسیون داخلی شما پیشنهاد می دهیم با ما همراه باشید.

تاریخ مقاله : 1399/05/29

نصب ساعت، در هرجایی از خانه نمی تواند به زیبایی محیط کمک کند. باید فکر شده و با اصول استانارد دکوراسیون با این موضوع برخورد کرد.  برای هر موضوعی که به دکوراسیون داخلی و طراحی خانه مدرن مربوط است می توانید با مشاوران خلاق ایرانادکور مشورت نمایید .

ساعت دیواری

انتخاب ساعت دیواری

انتخاب یک ساعت متناسب با فضای داخلی نکته  مهمی است که پیش از هر چیز باید به آن دقت کنید. حتما دقت داشته باشید که پیش از خرید ساعت، محل نصب آن را تعیین کنید و متناسب با رنگ، بافت و فرم دیوارهای خود ساعت مورد نظر خود را انتخاب نمایید  برای دیوارهای باریک که غالبا ستون ها می باشد از ساعت های باریک استفاده کنید ساعت نباید از دو طرف ستون بیرون بزند. اگر دیوار شما پهن است استفاده از ساعت های کوچک برای آن اصلا مناسب نیست. بنابراین نسبت به اندازه دیوار ساعت بخرید.

ساعت دیواری

محل نصب ساعت

محلی نصب ساعت ها باید در جایی باشد که از همه قسمت های داخلی قابل مشاهده باشد برای این منظور می توانید از ساعت های سقفی استفاده کنید، این ساعت ها مکانیزم خاصی دارند و از دو طرف قابل مشاهده اند، با استفاده از آن ها همیشه زمان را در دست خود خواهید داشت. و یا از چند ساعت در جاهای مختلف منزل استفاده کنید. مثلا در سالن یک عدد در آشپزخانه یک عدد و در اتاق ها هم یک عدد.

ساعت دیواری

ترکیب ساعت و آینه

در دکوراسیون های خاص باید به تمام عناصر با دید ویژه ای نگریست، ترکیب ساعت و آینه یک ترکیب منحصر به فرد است که علاوه بر آن که فضای شما را بزرگ تر جلوه می دهد، زیبایی خاصی به دکوراسیون داخلی شما می بخشد و تحسین همگان را برمی انگیزد. همچنین ترکیب ساعت و تابلو های هنری می تواند زیبایی خاصی را به همراه داشته باشد. همچنین این روزها در بازار بوسیله قطعات آینه پلکسی ساعت هایی درست می شود که فقط اعداد و عقربه هستند و در واقع صفحه پشتی حذف شده است.

ساعت دیواری

انتخاب ساعت بر اساس سبک دکوراسیون

بسته به سبک دکوراسیون، اگر کلاسیک است یک ساعت آونگ دار و اگر مدرن است یک ساعت دیجیتالی را برای خود انتخاب کنید. برای اتاق خواب اگر در خوابیدن مشکل دارید ساعت را به کلی حذف کنید و یا از ساعت های دیجیتالی کمک بگیرید، اما اگر خواب راحتی دارید ساعت ها را در دیوارهای روبه رو یا اطراف سرویس خواب خود نصب کنید. افرادی که به صدای عقربه های ساعت حساس اند می توانند ساعت های خود را در فضاهایی کم رفت و آمد تری نصب کنند.

ساعت دیواری

برای مطالعه بیشتر:

enlightenedاندازه استاندارد تابلو

enlightenedبهترین مکان نصب اسپیلت

enlightenedقاب عکس دکوراتیو

ساعت دیواری

سخن پایانی ایرانادکور

ترکیب ساعت ها با سایر عناصر تزئینی مثل تابلوها و چینی ها و … یک راه حل بی نظیر برای تزیین دیوارهای خالی شما است. حتی می توانید یک ساعت قدیمی را برای این منظور انتخاب کنید و حال و هوای نوستالژیکی به فضای مورد نظر خود بدهید، در مورد این کارها می توانید با یک متخصص دکوراسیون داخلی هم مشورت کنید تا بر اساس سلیقه خودتان بهترین انتخاب انجام شود. ایرانادکور با تیم طراحی دکوراسیون داخلی خود در خدمت شما عزیزان خواهد بود. بهترین اجرای دکوراسیون داخلی در شیراز و جنوب ایران را با ما تجریه کنید.

نویسنده : ص.توکلی / عضو تیم تحریریه ایرانادکور

دکوراسیون داخلی در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه